Layer končuje z beto in lansira novo storitev – Atlas

Po letu in pol zaprte bete Layer odpira storitev za razvijalce in predstavlja Atlas

Layer, ameriški startup slovenskega soustanovitelja Tomaža Štolfe, po letu in pol zaprte bete in 22 milijonih ameriških dolarjev investicij, odpira storitev za vse zainteresirane razvijalce, hkrati pa lansira nov produkt – Atlas.

Tudi Imoji uporablja Layer (foto: TechCrunch)

Spomnimo, Layer je debitiral in zmagal na tekmovanju TechCrunch Disrupt septembra 2013. Od takrat je startup Tomaža Štolfe zbral 22 milijonov ameriških dolarjev v treh krogih financiranja. Za uporabo storitve se je takoj po lansiranju prijavilo več kot 2.500 razvijalcev. Čeprav je v preteklem letu in pol številka zainteresiranih dosegla 10.000, je Layer lahko uporabljalo le 1.500 izbranih podjetij, med njimi tudi Pop in Imoji.

Layer omogoča integracijo funkcije izmenjave tekstovnih, glasovnih, video ali foto sporočil le z nekaj vrstic kode. S tem bistveno olajša in pohiti razvojni proces, razvijalcem pa omogoča, da se posvetijo drugim, bistvenim funkcijam svojih iOS ali Android aplikacij. Layer je možno uporabiti v aplikacijah za izmenjavo sporočil, kot tudi v aplikacijah, kjer je izmenjava sporočil le ena od funkcij. Cena je odvisna od števila aktivnih uporabnikov aplikacije, začenši z 99 dolarji mesečno za razpon med 1000 in 25.000 uporabniki.

pop-screenshot
Layer “poganja” tudi aplikacijo Pop.

30-članska ekipa s sedežem v San Franciscu je storitev včeraj nadgradila – lansirali so Atlas, odprtokodni nabor orodij, ki bo razvijalcem omogočil še hitrejšo integracijo in prilagajanje funkcije izmenjave sporočil. Uporabniški vmesnik, ki ga poganja Layer, je nastal na podlagi čedalje večjega povpraševanja iz strani razvijalcev. Atlas omogoča dostop do vseh ključnih komponent uporabniškega vmesnika izmenjave sporočil, ki jih razvijalci lahko prilagodijo za svojo aplikacijo (od pogovornih oblačkov, poročil o dostavljenem ali prebranem sporočilu do podpore za smeške in GIF-e, itd.).

Kot so zapisali na blogu:

Napredne aplikacije za izmenjavo sporočil, kot so iMessage, Facebook Messenger ali WhatsApp, so postavile visoke standarde pri pričakovanjih uporabnikov. Zato mora funkcija izmenjave sporočil v katerikoli aplikaciji slediti ravno tem standardom. Layer, v kombinaciji z novo storitvijo, Atlasom, omogoča ravno to – doseganje visokih standardov brez dolgotrajnega in zamudnega procesa oblikovanja in razvoja funkcije izmenjave sporočil.

Atlas uporablja tudi About.me.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.