Layer Tomaža Štolfe pridobil še 15 milijonov dolarjev in kupil startup Cola

Layer Tomaža Štolfe pridobil še 15 milijonov dolarjev in kupil startup Cola

Layerjeve uspehe spremljamo že od samih začetkov, tokrat pa so iz ameriškega podjetja slovenskega soustanovitelja Tomaža Štolfe že spet sporočili zanimive novice: pridobili so 15 milijonov dolarjev investicije v seriji B in kupili startup Cola.

Tomaž Štolfa
(Foto: Pioneers festival)

Layer omogoča integracijo funkcije izmenjave tekstovnih, glasovnih, video ali foto sporočil le z nekaj vrstic kode. S tem bistveno olajša in pohiti razvojni proces, razvijalcem pa omogoča, da se posvetijo drugim, bistvenim funkcijam svojih aplikacij. Leta 2013 so zmagali na uglednem tekmovanju TechCrunch’s Startup Battlefield, Layer pa danes uporabljajo stranke, kot so Trunk Club, Staples, Udacity in Microsoft.

Cola je aplikacija za izmenjavo sporočil z interaktivnimi funkcijami, kot so deljenje koledarja, lokacije ali seznama opravil. Kot je direktor Layerja Ron Palmeri povedal za portal Techcrunch, se bo Colina tehnologija odlično vključila v platformo Layer. Znesek, ki so ga pri Layerju odšteli za Colo, ni znan, je pa Cola lani zbrala 1,3 milijone dolarjev semenskega kapitala od investitorjev, kot so Brad Garlinghouse, Steve Case, Naval Ravikant in Tribeca Angels.

Layerjevih svežih 15 milijonov je investiral sklad Greycroft Partners v sodelovanju z Microsoft Ventures, Salesforce Ventures in drugimi. Layer je doslej zbral 29,5 milijonov dolarjev.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.