Layer Tomaža Štolfe pridobil še 15 milijonov dolarjev in kupil startup Cola

Layer Tomaža Štolfe pridobil še 15 milijonov dolarjev in kupil startup Cola

Layerjeve uspehe spremljamo že od samih začetkov, tokrat pa so iz ameriškega podjetja slovenskega soustanovitelja Tomaža Štolfe že spet sporočili zanimive novice: pridobili so 15 milijonov dolarjev investicije v seriji B in kupili startup Cola.

Tomaž Štolfa
(Foto: Pioneers festival)

Layer omogoča integracijo funkcije izmenjave tekstovnih, glasovnih, video ali foto sporočil le z nekaj vrstic kode. S tem bistveno olajša in pohiti razvojni proces, razvijalcem pa omogoča, da se posvetijo drugim, bistvenim funkcijam svojih aplikacij. Leta 2013 so zmagali na uglednem tekmovanju TechCrunch’s Startup Battlefield, Layer pa danes uporabljajo stranke, kot so Trunk Club, Staples, Udacity in Microsoft.

Cola je aplikacija za izmenjavo sporočil z interaktivnimi funkcijami, kot so deljenje koledarja, lokacije ali seznama opravil. Kot je direktor Layerja Ron Palmeri povedal za portal Techcrunch, se bo Colina tehnologija odlično vključila v platformo Layer. Znesek, ki so ga pri Layerju odšteli za Colo, ni znan, je pa Cola lani zbrala 1,3 milijone dolarjev semenskega kapitala od investitorjev, kot so Brad Garlinghouse, Steve Case, Naval Ravikant in Tribeca Angels.

Layerjevih svežih 15 milijonov je investiral sklad Greycroft Partners v sodelovanju z Microsoft Ventures, Salesforce Ventures in drugimi. Layer je doslej zbral 29,5 milijonov dolarjev.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.