Layer.com – nov startup Tomaža Štolfe je projekt, ki lahko osvoji svet - Netokracija.si

Layer.com – nov startup Tomaža Štolfe je projekt, ki lahko osvoji svet

Layer je nov tehnološki startup, ki ga je v ZDA soustanovil Tomaž Štolfa, nekdanji direktor Vox.io. Projekt z zares svetovnimi ambicijami ima velike možnosti za uspeh, saj za njim stojita ekipa uglednih svetovalcev in zagotovljena investicija nekaj ameriških skladov tveganega kapitala. V ekskluzivnem pogovoru za Netokracijo nam je priljubljeni Tomaž zaupal nekaj podrobnosti o svojem novem projektu.

Layer.com
Tomaž je v začetku leta zapustil Vox.io, ki je kmalu zatem ugasnil svojo storitev. Sedaj pripravlja projekt z resnično svetovnim potencialom (foto: Marina Filipović Marinshe)

Layer je nov tehnološki startup, ki ga je v ZDA soustanovil Tomaž Štolfa, nekdanji direktor Vox.io. Projekt z zares svetovnimi ambicijami ima velike možnosti za uspeh, saj za njim stojita ekipa uglednih svetovalcev in zagotovljena investicija nekaj ameriških skladov tveganega kapitala. V ekskluzivnem pogovoru za Netokracijo nam je priljubljeni Tomaž zaupal nekaj podrobnosti o svojem novem projektu.

Layer.com je ‘layer’ oz sloj za odprto komunikacijo na spletu. Kar je Google Maps za zemljevide, PayPal za plačevanje, želi postati Layer za komunikacijo na spletu. Za projektom stojijo svetovalci, kot so izumitelj protokola XMPP, ustvarjalec Sparrowa in nekdanji voditelj Twitterjeve platforme Ryan Sarver.

Layer sta ustanovila Tomaž Štolfa in Ron Palmeri, nekdanji CTO Grand Centrala, startupa, ki ja je leta 2007 kupil Google kot temelj za razvoj Google Voicea. Palmeri je v San Franciscu ustanovil lasten investicijski sklad MkII Ventures. Tomaž je nov startup snoči predstavil na konferenci TechCrunch Disrupt v San Franciscu.

Layer je Skype kot platforma in še mnogo več

Si predstavljajte ‘dating’ ali katerokoli drugo aplikacijo, v kateri se uporabniki lahko takoj slišijo prek integriranega ‘layerja’ za klice in sporočila. Layer omogoča vključevanje tekstovne, glasovne in video komunikacije – v obliki sporočila ali v živo.

V izogib porabi časa za razvoj zelo zahtevnega dela produkta, kot je voice messaging, lahko razvijalci sedaj s pomočjo Layerja v svoje aplikacije vključijo glasovno sporočanje z minimalno količino kode, ob zagotovljeni varnosti in stabilnosti platforme. Prednost pa je tudi, da vsa komunikacija temelji na IP-jih in ni odvisna od telekomov ter obstoječe infrastrukture podjetij, ki ponujajo integracijo SMS-ov in drugih »klasičnih« tehnologij v mobilne aplikacije.

Tomaž nam je v ekskluzivnem pogovoru zaupal, da so se zares potrudili oblikovati Layer za razvijalce, produkt pa sta že pohvalila Airbnb in Wunderlist. Razvijalce bo veselilo tudi dejstvo, da bo Layer na začetku brezplačen, omejitev glede količine prenosa podatkov oz. volumna uporabe pa ne bo. Po Tomaževih besedah se ekipa Layerja veseli uspeha uporabnikov in jih ne želi omejevati, zato tudi cenovna strategija ne bo temeljila na količini izmenjanih sporočil, ampak na njihovem volumnu.

layer_3code
Da, to je vsa koda, ki jo potrebujete ;)

Layer za 50 izbranih podjetij

Layer bo sprva testiralo 50 izbranih podjetij, ki jim bo ekipa pomagala pri integraciji tehnologije. Na začetku bo platforma na voljo za iOS in Android, spletna različica pa bo na trgu od začetka naslednjega leta.  Za stabilnost platforme bo skrbelo nekaj nekdanjih zaposlenih servisa OpenDNS, ki je znan ravno po svoji 100% dostopnosti. Layer bo ob osnovni komunikaciji ponujal tudi dodatne storitve, kot je brskanje po imeniku.

Čeprav nam Tomaž ni razkril vseh podrobnosti, lahko potrdimo, da ima Layer že zagotovoljeno pomembno investicijo, ki jo bomo v kratkem predstavili na Netokraciji. Dejstvo ne preseneča glede na resnično svetoven značaj projekta in izkušnje ter reference ustanoviteljev. Medtem ko je Tomaž z Vox.io poskušal spremeniti način komunikacije na spletu, je Palmeri razvil tehnologijo, ki jo je kupil Google. Dva izkušena ustanovitelja na področju, ki ga odlično poznata, imata ob pravi podpori recept za podjetje, ki bo spremenilo svet.

layer_4app

Evropske vrednote in ameriške ambicije

Čeprav ima Layer tudi ljubljanski naslov, je trenutno sedež stacioniran v San Franciscu, ekipa pa je sestavljena iz Slovencev, Poljakov in Američanov. Tomaž poudarja, da bo v projekt vgradil evropske vrednote, še posebej tiste, ki se nanašajo na zasebnost na spletu.

Vprašanje, ki se mu skoraj ne da izogniti,  je, kaj se bo zgodilo, ko bodo na vrata njegovega podjetja nekega lepega dne potrkale ameriške obveščevalne agencije. Tomaž pravi, da trenutno razvijajo strategijo zaščite zasebnosti uporabnikov. Delajo na ‘point-to point’ enkripciji, ki bo ponudila popolno varnost v komunikaciji.

layer_5team
Tomaž z ekipo

Layer je pred velikim korakom – v sodelovanju s 50 partnerji mora pokazati, kaj lahko ponudi svetu. Že na papirju gre za projekt, ob katerem se nam kar smeji, stvar pa je še bolj zanimiva, ker korenine vleče ravno v Sloveniji!

Če so Zemanta, Farmeron in Nordeus prebili led in spodbudili razvoj regionalne startup scene, lahko Layer postane še nekaj več – Skype Jugovzhodne Evrope!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.