Layer Tomaža Štolfe prejel še 14,5 milijona dolarjev investicije! - Netokracija.si

Layer Tomaža Štolfe prejel še 14,5 milijona dolarjev investicije!

Potem ko je lani pridobil 1,5 milijonov dolarjev in zmagal na TechCrunch Disruptu, nato pa pridobil še dodatnih 6 milijonov dolarjev semenskega kapitala, je Tomaž Štolfa s svojim ameriškim podjetjem Layer pridobil še 14,5 milijonov dolarjev v seriji A. Kot navaja TechCrunch, so tokrat investitorji Homebrew, AME Cloud Ventures, CrunchFund, Fuel Capital in drugi, vrednost podjetja pa ocenjujejo na 60 milijonov dolarjev.

Tomaž Štolfa, jedan od suosnivača Layera.
Tomaž Štolfa, soustanovitelj Layerja.

Potem ko je lani pridobil 1,5 milijonov dolarjev in zmagal na TechCrunch Disruptu, nato pa pridobil še dodatnih 6 milijonov dolarjev semenskega kapitala, je Tomaž Štolfa s svojim ameriškim podjetjem Layer pridobil še 14,5 milijonov dolarjev v seriji A. Kot navaja TechCrunch, so tokrat investitorji Homebrew, AME Cloud Ventures, CrunchFund, Fuel Capital in drugi, vrednost podjetja pa ocenjujejo na 60 milijonov dolarjev.

Spomnimo, Layer je sloj za oprto komunikacijo na spletu. Kar je Google Maps za zemljevide, Paypal za plačevanje, želi postati Layer za komunikacijo. Več preberite v predstavitvi Layerja, ki smo jo objavili lani.

Layer je trenutno v zaprti beti, upajo pa, da bo platformo kmalu začelo uporabljati večje število uporabnikov/programerjev, ki bi na takšen način bistveno zmanjšali obseg dela. Zdi se, kot da so vlagatelji enakega mnenja. Čestitke Layerju in Tomažu!

Komentarji

  1. nn

    nn

    8. 5. 2014. v 19:06

    Nekaj mi tu nikakor ne potegne.

    Prvič, 150.000 $ p.a. je silno lepa developerska plača tudi v Silicon Valley in tudi pri uveljavljenih igralcih v regiji (Google, Facebook, itd.) le malokdo zasluži toliko. Da pa skupaj zmašiš nekaj 3rd party APIjev, pa so več kot dovolj tudi t.i. code monkeyi. Te tudi v Bay Area dobiš že za 80k p.a., lahko pa seveda razvoj outsoursaš še kam s ceneno delovno silo, npr. v Slovenijo…

    Drugič, s preprostim osnovnošolskim izračunom se hitro izkaže, da za 7,5 mio $ dobiš celih 50 kraljevsko plačanih developerjev (iz prejšnjega odstavka). V resnici je več kot dovolj že, če si jih pol toliko in še to pol manj plačanih, pa ti ob primernem meneđiranju projekta v nekaj mesecih pripeljejo z ničle do delujoče produkcije. Tale Plast pa ni niti še približno blizu temu. Sedaj so šele v neki beta fazi, kar pomeni, da se bo Sv. Andrej še dostikrat stresel, preden bo stvar zrela za javnost.

    To pa pomeni, da je najmanj 3 do 5 mio. $ v enem letu nekam izpuhtelo, rezultata pa še nikjer. Se je nerazumno trošilo za raskoš? Je bil projekt voden skrajno neracionalno po načelu “lako ćemo”? Sleherni acionalen investitor bi ob takšni učinkovitosti moral zastriči z ušesi in se vprašati, kam bo poniknilo 14 milijončkov. Razen če se večji del teh “investicij” ne opere, beri, se vrne k semenskim kapitalistom prek kakšnih sumljivo dragih “svetovalnih” pogodb…

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.