Potem ko je lani pridobil 1,5 milijonov dolarjev in zmagal na TechCrunch Disruptu, nato pa pridobil še dodatnih 6 milijonov dolarjev semenskega kapitala, je Tomaž Štolfa s svojim ameriškim podjetjem Layer pridobil še 14,5 milijonov dolarjev v seriji A. Kot navaja TechCrunch, so tokrat investitorji Homebrew, AME Cloud Ventures, CrunchFund, Fuel Capital in drugi, vrednost podjetja pa ocenjujejo na 60 milijonov dolarjev.

Potem ko je lani pridobil 1,5 milijonov dolarjev in zmagal na TechCrunch Disruptu, nato pa pridobil še dodatnih 6 milijonov dolarjev semenskega kapitala, je Tomaž Štolfa s svojim ameriškim podjetjem Layer pridobil še 14,5 milijonov dolarjev v seriji A. Kot navaja TechCrunch, so tokrat investitorji Homebrew, AME Cloud Ventures, CrunchFund, Fuel Capital in drugi, vrednost podjetja pa ocenjujejo na 60 milijonov dolarjev.
Spomnimo, Layer je sloj za oprto komunikacijo na spletu. Kar je Google Maps za zemljevide, Paypal za plačevanje, želi postati Layer za komunikacijo. Več preberite v predstavitvi Layerja, ki smo jo objavili lani.
Layer je trenutno v zaprti beti, upajo pa, da bo platformo kmalu začelo uporabljati večje število uporabnikov/programerjev, ki bi na takšen način bistveno zmanjšali obseg dela. Zdi se, kot da so vlagatelji enakega mnenja. Čestitke Layerju in Tomažu!
Komentarji
nn
8. 5. 2014. v 19:06
Nekaj mi tu nikakor ne potegne.
Prvič, 150.000 $ p.a. je silno lepa developerska plača tudi v Silicon Valley in tudi pri uveljavljenih igralcih v regiji (Google, Facebook, itd.) le malokdo zasluži toliko. Da pa skupaj zmašiš nekaj 3rd party APIjev, pa so več kot dovolj tudi t.i. code monkeyi. Te tudi v Bay Area dobiš že za 80k p.a., lahko pa seveda razvoj outsoursaš še kam s ceneno delovno silo, npr. v Slovenijo…
Drugič, s preprostim osnovnošolskim izračunom se hitro izkaže, da za 7,5 mio $ dobiš celih 50 kraljevsko plačanih developerjev (iz prejšnjega odstavka). V resnici je več kot dovolj že, če si jih pol toliko in še to pol manj plačanih, pa ti ob primernem meneđiranju projekta v nekaj mesecih pripeljejo z ničle do delujoče produkcije. Tale Plast pa ni niti še približno blizu temu. Sedaj so šele v neki beta fazi, kar pomeni, da se bo Sv. Andrej še dostikrat stresel, preden bo stvar zrela za javnost.
To pa pomeni, da je najmanj 3 do 5 mio. $ v enem letu nekam izpuhtelo, rezultata pa še nikjer. Se je nerazumno trošilo za raskoš? Je bil projekt voden skrajno neracionalno po načelu “lako ćemo”? Sleherni acionalen investitor bi ob takšni učinkovitosti moral zastriči z ušesi in se vprašati, kam bo poniknilo 14 milijončkov. Razen če se večji del teh “investicij” ne opere, beri, se vrne k semenskim kapitalistom prek kakšnih sumljivo dragih “svetovalnih” pogodb…
Comments are closed.