Layer zmagal na TechCrunch Disruptu in pridobil 1,5 milijonov dolarjev od CrunchFunda in Bloomeranga! - Netokracija.si

Layer zmagal na TechCrunch Disruptu in pridobil 1,5 milijonov dolarjev od CrunchFunda in Bloomeranga!

Slovensko-ameriški startup, o katerem smo intenzivno pisali v zadnjih dneh, je zmagovalec TechCrunch Disrupt Startup Battlefielda, ki je snoči potekal v San Franciscu. Hkrati so tudi odkrili svoje investitorje – sklade CrunchFund, SV Angel in Bloomberg Beta, ki so v nov startup Tomaža Štolfe in Rona Palmerija vložili 1,5 milijonov dolarjev semenskega kapitala

Layerovi Ron i Tomaž primaju nagradu (Preuzeto od Techcruncha)
Ron in Tomaž ob prejemu nagrade (vir: TechCrunch)

Slovensko-ameriški startup, o katerem smo intenzivno pisali v zadnjih dneh, je zmagovalec TechCrunch Disrupt Startup Battlefielda, ki je snoči potekal v San Franciscu. Hkrati so tudi odkrili svoje investitorje – sklade CrunchFund, SV Angel in Bloomberg Beta, ki so v nov startup Tomaža Štolfe in Rona Palmerija vložili 1,5 milijonov dolarjev semenskega kapitala.

Layer se je uvrstil v finale s kupaj s še 5 startupi, zmaga pa je ekipi prinesla 50 tisoč dolarjev in titulo najboljše startupa prestižne tehnološke konference. Layer je platforma za komunikacijo na spletu, ki lahko postane Skype Jugovzhodne Evrope.

Kot je za Netokracijo potrdil soustanovitelj Tomaž Štolfa, so med investitorji MkII Ventures, SV Angel, Pacific Partners, Data Collective, Promus Ventures, Anthem Ventures, Bloomberg Beta, CrunchFund TechCrunchovega ustanovitelja Michaela Arringtona i še nekaj manjših investitorjev.

Tomažu, Ronu in ekipi iskreno čestitamo za zmago in investicijo ter se iskreno veselimo svetli prihodnosti njihovega produkta, za katerega je interes pokazalo že več kot 1000 razvijalcev!

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?