Na Kickstarter je vstopil Leano

Na Kickstarter je vstopil Leano, inovativen ležalnik iz naravnih materialov

Na Kickstarterju je zaživela nova slovenska kampanja, Leano. Ekipi do cilja manjka le še 1.500 ameriških dolarjev.

Ekipa Leana, ki danes daje svoj izdelek na Kickstarter. Vir: arhiv Leano
Ekipa Leana (foto: arhiv Leano).

Pred dvema dnevoma je ekipa Leana na Kickstarterju zagnala svojo kampanjo, kjer si za zagon proizvodnje želijo zbrati 5.000 ameriških dolarjev. Do cilja jim manjka le še 1.500 dolarjev. Leano je inovativen ležalnik, ki si ga je pred leti omislil Nik Lorbeg, danes pa za njim že stoji ekipa desetih sodelavcev skupaj z veliko pomočniki, mentorji in prijatelji.

Iz domačega travnika do Kickstarterja

Že veliki Isaac Newton nam je dal odličen primer, da je sedenje pod drevesi očitno dobro za iskanje idej in rešitev. Tako je na idejo namreč prišel tudi Nik Lorbeg. Matija Bolčina, ki v ekipi skrbi za marketing, pa je za Netokracijo povedal:

Na domačem travniku je rad posedal pod drevesom, ker je imela korenina pravo obliko, da je bilo na njej udobno sloneti. Ta koncept slonenja je tako želel prenesti tudi na sončno stran polja, kjer drevesa ni bilo.

In ker drevesa ni bilo, si je mogel Nik omisliti nekaj, kar bo enako udobno. Prvi prototip v pomanjšani velikosti je izdelal iz kitajskih palčk in papirnatih brisačk, nadaljeval pa je z žaganjem ležalnika. S tem se je prepričal, da stvar lahko stoji in je hkrati zelo udobna. Temu je sledilo dvoletno testiranje in razvoj, rezultat tega pa je produkt iz naravnih materialov, primeren za prenašanje.

Leano ležalnik tehta pol kilograma in je enostaven za prenašanje. Vir: Leano
Leano ležalnik tehta pol kilograma in je enostaven za prenašanje (foto: Leano).

Danes je Leano ležalnik, izdelan iz slovenskega lesa, ki tehta le pol kilograma. Podloga je vodoodporna, šivajo jo pa šivilje iz socialnega podjetja Tekstilnica, ki zaposluje ljudi iz ranljivih socialnih skupin. Ekipa Leana je v stik s Tekstilnico prišla na njihovem delovnem mestu, v ljubljanskem Poligonu. Tam jih je predstavil Luka Piškorič in ideja jim je bila takoj všeč:

Takoj smo bili za, ker verjamemo v socialno podjetništvo in se nam zdi takšen način sodelovanja temelj za karkoli v prihodnosti. To so zametki povezovanja, ki vrača upanje v poklice in ljudi, ki so ostali na cesti. To je tudi poglavitni razlog, da želimo proizvodnjo obdržati in razvijati v Sloveniji, saj je pri nas ogromno sposobnih ljudi in naravnih danosti za razvoj kvalitetnih izdelkov, storitev.

Leano1
Ekipa v proizvodnji sodeluje s socialnim podjetjem Tekstilnica (foto: Leano).

Poosebljeno naslanjanje in sproščanje

Ime izdelka prihaja iz angleške besede to lean on, ki pomeni nasloniti se in se neposredno navezuje na glavni koncept izdelka. Njegova posebnost so udobje in lahkotnost, saj, kot je že zapisano, tehta le pol kilograma in omogoča prenašanje v nahrbtniku. Namenjen je torej vsem, ki uživate v naravi in radi pohajkujete. Matija je o izdelku še povedal:

Je podaljšek življenjskega stila najrazličnejših tipov ljudi, ki jim je narava blizu in jim prvinski stik s samim sabo v povezavi s sočlovekom daje temelj za delovanje v današnjem svetu, ki ga soustvarjamo. Ljudi spodbuja k spontanim odločitvam v življenju, da si vzamejo čas zase, tudi tam, kjer si ga prej niso … Namenjen je vsem, ki ljubijo življenje, potovanja in občutek, da je potrebno zelo malo ali včasih le spontan zavoj v levo namesto v desno, da doživljaš veličino življenja.

Niku Lorbegu pomaga ekipa desetih ljudi, med njimi tudi Tadej Kočnik, ki skrbi za projekt in kampanjo, in Robert Bohinec iz agencije Mayer McCann. Na začetku so delali v prostorih Ustvarjalniku, danes pa so v coworking centru Poligon. V skladu v konceptom svojega izdelka pa seveda komaj čakajo tople in sončne dni, da bodo lahko svoje pisarne premaknili v kakšen park ali na travnik.

S Kickstarter kampanjo želijo zbrati 5.000 ameriških dolarjev za zagon proizvodnje, med drugim pa testirati idejo in odziv trga. In cena? Leano lahko hitre ptičke naročite za 29 dolarjev, redna cena pa je 39 ameriških dolarjev.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.