Slovenski Licej se poskuša prebiti v svetu e-izobraževanja - Netokracija.si

Slovenski Licej se poskuša prebiti v svetu e-izobraževanja

Spletno izobraževanje je v zadnjih letih iz točke, ko smo mislili, da kaj takega ni mogoče, preraslo v realnost, ki je vedno bolj privlačnejša in v uporabi. V Sloveniji se s storitvami e-tečajev ukvarja Licej.

Nejc Žorga Dulmin v Sloveniji ponuja storitve e-tečajev. Foto: Licej
Nejc Žorga Dulmin se ukvarja z e-tečaji. (foto: Licej.si)

Nejc Žorga Dulmin je samostojno podjetje ustanovil pred slabim letom dni, ko se je odločil, da bo svoje znanje in veščine delil naprej. Sam pravi, da si nikoli ni predstavljal, da bo kdaj pristal v izobraževalnih vodah, saj sam ni bil najbolj zgleden učenec. Trenutno opravlja delo razvijalca e-tečajev, multimedijca, govorca, administratorja spletne učilnice Licej.eu, svetovalca za spletno učilnico Docebo, ob tem pa nudi še podporo učencem. Verjame, da je to, da je 100-odstotno osredotočen na eno dejavnost, zelo dobro, saj lahko tako več časa nameni iskanju in raziskovanju novih pristopov pri izobraževanju. V podjetju izobraževalno gradivo pretvorijo v zanimiv, privlačen multimedijski e-tečaj, ki je popestren z različnimi animacijami, fotografijami in kvizi za preverjanje znanja.

Glavna dejavnost je razvoj e-tečajev po meri, kjer imamo dve možnosti sodelovanja. Prva možnost je, da naročnik e-tečaj kompletno poravna in ga uporablja, kakor želi. Druga varianta pa je partnerski pristop, pri čemer greva z naročnikom skupaj v prodajo e-tečaja, kar za naročnika predstavlja zelo majhen začetni vložek.

Razvoj e-tečajev po meri

V Liceju naročniku ponujajo torej dve storitvi. Razvoj e-tečajev po meri je namenjen dvema ciljnima skupina: podjetjem, ki e-izobraževanje uporabljajo za notranje izobraževanje zaposlenih ali izobraževalcem, ki bi radi svoja klasična izobraževanja pretvorili v e-izobraževanja. Postopek razvoja se prične s pregledom izobraževalne vsebine in ciljev, glede na ciljno skupino pa izberejo najbolj smiseln pristop k izobraževanju.

E-tečaj mora učenca pritegniti in nikakor ne sme biti dolgočasen, zato se poskušam izogibati pristopa “na levo damo tekst, na desno pa sliko”. Tako vsebino popestrim z zvokom oz. glasbeno podlago, dodam animacije, interaktivnosti, pri katerih uporabnik sam odkrije vsebino oziroma se skozi vajo nauči določeno snov. Dodam tudi kratke kvize za sprotno utrjevanje znanja in na koncu običajno še zaključni kviz.

Nejc ima proste roke pri razvoju e-tečaja in lahko tako kreativno ustvarja. Sam poudarja, da je pri tem ključnega pomena njegovo poznavanje oziroma razumevanje snovi, da se lahko potem odloči za najboljši pristop. E-tečaj je v standardnem formatu za e-izobraževanje, tako da ga lahko vsak naročnik uvozi v svojo spletno učilnico, če jo seveda ima. To je bolj značilno za večja podjetja na katera tudi cilja podjetje. Trenutno redno sodelujejo s Si.mobilom in podjetjem Moj mentor, ki tečaje uporabljajo za izobraževanje zaposlenih.

E-tečaji so interaktivni, popestreni z animacijami ter glasbo.
E-tečaji so interaktivni, popestreni z animacijami ter glasbo.

Druga možnost, ki jo ponujajo pri Liceju, je spletna učilnica. Slednja ponuja možnost vpisa vseh učencev, mentorjev ali tutorjev, vnašanje učnega gradiva, omogoča pa tudi neposredno komunikacijo s pomočjo foruma ali spletne konference. Pri Liceju so se odločili za uporabo spletne učilnice Docebo, za katero so tudi poslovni partnerji za Slovenijo.

Po veliko izkušnjah z raznimi odprtokodnimi in zaprtokodnimi spletnimi učilnicami sem se odločil za svoje storitve uporabljati spletno učilnico Docebo, kar je najeta spletna storitev. Opazil sem, da je najslabše, ko se učencu zatakne že pri uporabi spletne učilnice, torej preden se je sploh dokopal do svojega e-tečaja, zato sem se odločil za učilnico Docebo, ki je minimalistična, moderna in prijazna do uporabnika. Poleg vsega naštetega pa nisem želel skrbeti še za dodaten strežnik in še kakšnega sistemskega administratorja, zato je zame rešitev v oblaku najbolj smiselna. Stvari morajo “laufat”, da se lahko osredotočim na vsebino tečaja oz. organizacijo izobraževanja.

Na preži za izzivi

V Sloveniji zraven Liceja storitve spletnega izobraževanja ponuja tudi B2, v svetu pa storitve spletnega izobraževanja postajajo samo bolj in bolj priljubljene. Poslužujejo se ga tudi priznane svetovne univerze, kot je ameriški Harvard, ki trenutno ponuja preko 300 spletnih izobraževalnih tečajev.

V Liceju budno spremljajo dogajanje na e-izobraževalni sceni in iščejo nove pristope k predstavljanju vsebin. “Izzivi so vedno dobrodošli”, pravi Nejc in dodaja, da namerava v letošnjem letu razširiti svojo ekipo ter s tem omogočiti boljšo podporo aktivnim učencem. To leto boste lahko tudi mesečno spremljali videe naslovljene ‘Dve minuti’, s čimer hočejo v Liceju približati svojo dejavnost ljudem, ki jih še ne poznajo.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.