Ljubitelji Androida, ne zamudite droidcon konference v Zagrebu!

29. in 30. aprila prihaja v Zagreb konferenca droidcon, svetovna konferenca o inovacijah in novostih v svetu androida. Vse skupaj se je začelo v letu 2009, letos pa prvič prihajajo tudi k našim sosedom v Zagreb.

Droicon je svetovna konferenca, ki letos prvič prihaja na Hrvaško.
Droidcon je svetovna konferenca, ki letos prvič prihaja na Hrvaško.

Konferenco droidcon v Zagrebu organizira troido, prvo in najstarejše nemško svetovalno podjetje za področje Android, ki ima svoje podružnice na Nizozemskem in Hrvaškem. Na droidconu boste lahko v dveh dneh prisluhnili zanimivim poučnim predavanjem iz sveta Androida, ki se bodo hkrati odvijale v treh dvoranah hotela Antunović v Zagrebu.

Iz Vodafone skupine prihaja Luuk Beursgens, ki bo govoril o celotnem procesu razvoja produkta – od začetkov pa vse to končnega modela, ki je pripravljen za trgovske police. Vse to bo povedal iz prespektive svojega delovnega mesta kot oblikovalca uporabniške izkušnje. Prisluhnili bomo lahko tudi Xavierju Hallade, Intel, ki bo govoril o razvoju Android TV in Nexus, Robert Konopka, Zertis GmbH, pa bo povedal več o poslovni strani Androida.

Študentje pozor! S sodelovanjem na Droicon Student Challenge si lahko prisvojite prost vstop na konferenco!
Študentje pozor! S sodelovanjem na Droidcon Student Challenge si lahko prisvojite prost vstop na konferenco!

Poleg predavanj si bo na konferenci mogoče ogledati tudi razstavljene najnovejše Android rešitve, ne zamudite pa hackathona in barcampa. Na slednjem bo moč prisluhniti neformalnim predavanjem vseh sodelujočih, ki bodo delili svoje znanje in izkušnje.

Do 15. aprila ne zamudite early bird prijav, študentje pa lahko sodelujete v Droidcon Student Challenge in si pridobite prosti vstop na konferenco!

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.