Ljubljana Realtime s pomočjo Twitterja, Foursquarea, Instagrama in Flickrja za vas poišče trenutne 'trendy' lokacije in dogodke v prestolnici - Netokracija.si

Ljubljana Realtime s pomočjo Twitterja, Foursquarea, Instagrama in Flickrja za vas poišče trenutne ‘trendy’ lokacije in dogodke v prestolnici

What is hot and what is not v slovenski prestolnici? Kje dogaja, kje se zbirajo najbolj 'kul' geeki in geekete? Sledite @LjubljanaRT in boste vedno na tekočem s 'trendy' lokacijami in dogodki, zaenkrat v Ljubljani. Projekt je še v fazi prototipa, doma pa je pri Neolabu, ki ima za seboj tudi Twenity. Kot nam je zaupal Grega Stritar, fantje že nekaj časa eksperimentirajo s prikazom Twitter streama v različnih oblikah (primer 1, 2 in 3). Po njihovem mnenju je soustvarjanje vsebin vedno bolj aktualno, sploh če s tem povežemo geolokacijo.

What is hot and what is not v slovenski prestolnici? Kje dogaja, kje se zbirajo najbolj ‘kul’ geeki in geekete? Sledite @LjubljanaRT in boste vedno na tekočem s ‘trendy’ lokacijami in dogodki, zaenkrat v Ljubljani. Projekt je še v fazi prototipa, doma pa je pri Neolabu, ki ima za seboj tudi Twenity. Kot nam je zaupal Grega Stritar, fantje že nekaj časa eksperimentirajo s prikazom Twitter streama v različnih oblikah (primer 1, 2 in 3). Po njihovem mnenju je soustvarjanje vsebin vedno bolj aktualno, sploh če s tem povežemo geolokacijo.

Izbrali so štiri storitve oz. družbena omrežja: Twitter (čeprav je število tvitov, označenih z lokacijami, še vedno premajhno), Instagram, Foursquare in Flickr, od katerih dobijo zajeten nabor vsebin. Kot pravi Grega:

Začelo se je na način, da smo poskušali vsebine ‘narisati’ na Google zemljevidih. Ker gre za relativno velik nabor vsebin, zlasti zvečer in ob vikendih, smo iskali način, ki bi zasedel čim manj prostora na zemljevidu. Tako smo prišli na idejo, da objave grupiramo glede na najbližjo Foursquare lokacijo ter na ta način prihranimo malo prostora.

Ljubljana Realtime je še v fazi razvoja, zato so napake možne:

Imamo predvsem štiri probleme: nenatančen GPS, premajhno število tvitov vsebuje informacijo o lokaciji (Twitter pravi, da smo v Italiji), nestabilnost API-jev (še posebej Instagramovega) in neprečiščene lokacije na Foursquareu. Potencial definitivno vidimo, bo pa potrebno še kar nekaj dela, da bi storitev delovala, kot si želimo.

Kljub temu je sistem odkril že več zanimivih vsebin (predvsem s pomočjo Foursquarea), npr. garažno razprodajo na Taboru, Nikeov nočni tek na grad in tek v petkah na Tromostovju, še preden so postale trending venue.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.