Ljubljana Realtime s pomočjo Twitterja, Foursquarea, Instagrama in Flickrja za vas poišče trenutne ‘trendy’ lokacije in dogodke v prestolnici

What is hot and what is not v slovenski prestolnici? Kje dogaja, kje se zbirajo najbolj 'kul' geeki in geekete? Sledite @LjubljanaRT in boste vedno na tekočem s 'trendy' lokacijami in dogodki, zaenkrat v Ljubljani. Projekt je še v fazi prototipa, doma pa je pri Neolabu, ki ima za seboj tudi Twenity. Kot nam je zaupal Grega Stritar, fantje že nekaj časa eksperimentirajo s prikazom Twitter streama v različnih oblikah (primer 1, 2 in 3). Po njihovem mnenju je soustvarjanje vsebin vedno bolj aktualno, sploh če s tem povežemo geolokacijo.

What is hot and what is not v slovenski prestolnici? Kje dogaja, kje se zbirajo najbolj ‘kul’ geeki in geekete? Sledite @LjubljanaRT in boste vedno na tekočem s ‘trendy’ lokacijami in dogodki, zaenkrat v Ljubljani. Projekt je še v fazi prototipa, doma pa je pri Neolabu, ki ima za seboj tudi Twenity. Kot nam je zaupal Grega Stritar, fantje že nekaj časa eksperimentirajo s prikazom Twitter streama v različnih oblikah (primer 1, 2 in 3). Po njihovem mnenju je soustvarjanje vsebin vedno bolj aktualno, sploh če s tem povežemo geolokacijo.

Izbrali so štiri storitve oz. družbena omrežja: Twitter (čeprav je število tvitov, označenih z lokacijami, še vedno premajhno), Instagram, Foursquare in Flickr, od katerih dobijo zajeten nabor vsebin. Kot pravi Grega:

Začelo se je na način, da smo poskušali vsebine ‘narisati’ na Google zemljevidih. Ker gre za relativno velik nabor vsebin, zlasti zvečer in ob vikendih, smo iskali način, ki bi zasedel čim manj prostora na zemljevidu. Tako smo prišli na idejo, da objave grupiramo glede na najbližjo Foursquare lokacijo ter na ta način prihranimo malo prostora.

Ljubljana Realtime je še v fazi razvoja, zato so napake možne:

Imamo predvsem štiri probleme: nenatančen GPS, premajhno število tvitov vsebuje informacijo o lokaciji (Twitter pravi, da smo v Italiji), nestabilnost API-jev (še posebej Instagramovega) in neprečiščene lokacije na Foursquareu. Potencial definitivno vidimo, bo pa potrebno še kar nekaj dela, da bi storitev delovala, kot si želimo.

Kljub temu je sistem odkril že več zanimivih vsebin (predvsem s pomočjo Foursquarea), npr. garažno razprodajo na Taboru, Nikeov nočni tek na grad in tek v petkah na Tromostovju, še preden so postale trending venue.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.