Lumu na Kickstarterju zbral več kot 240 tisoč dolarjev in tako za 10-krat presegel zastavljen cilj - Netokracija.si

Lumu na Kickstarterju zbral več kot 240 tisoč dolarjev in tako za 10-krat presegel zastavljen cilj

Lumu je merilec svetlobe za fotografe 21. stoletja, pravijo avtorji projekta – Luka Mali, Marko Pirc, Benjamin Polovič, Maja Tisel, Staš Stankovič in Niko Klansek, navdušenci nad fotografijo, gadgeti in novimi tehnologijami. Ekipa oblikovalcev, fotografov, inženirjev in razvijalcev je imela pred nekaj dnevi več kot dovolj razlogov za veselje – kampanja na Kickstarterju, s katero so zbirali sredstva za nadaljnji razvoj in množično proizvodnjo produkta, je kar za 10-krat presegla svoj cilj. Namesto načrtovanih 20 tisoč so namreč zbrali več kot 244.000 ameriških dolarjev!

e32e6ae5cc4e3c90e8b8e9c51f54ca25_large
Lumu je merilec svetlobe za fotografe 21. stoletja (foto: Lumu Labs)

Lumu je merilec svetlobe za fotografe 21. stoletja, pravijo avtorji projekta – Luka Mali, Marko Pirc, Benjamin Polovič, Maja Tisel, Staš Stankovič in Niko Klansek, navdušenci nad fotografijo, gadgeti in novimi tehnologijami. Ekipa oblikovalcev, fotografov, inženirjev in razvijalcev je imela pred nekaj dnevi več kot dovolj razlogov za veselje – kampanja na Kickstarterju, s katero so zbirali sredstva za nadaljnji razvoj in množično proizvodnjo produkta, je kar za 10-krat presegla svoj cilj. Namesto načrtovanih 20 tisoč so namreč zbrali več kot 244.000 ameriških dolarjev!

Lumu se je že predstavil na TechCrunch Disruptu v New Yorku, pred dvema tednoma pa so osvojili 2. mesto na TechCrunch Meetupu v Ljubljani in to jesen potujejo na TechCrunch Disrupt v Berlin. Ekipa je pričakovala nekaj več od zastavljenega cilja, a jih je končni izzid kampanje vseeno presenetil. Kot je za Netokracijo povedal Marko Pirc:

Da, presegli smo cilj kar za 10-krat. Na začetku smo razmišljali o različnih številkah. Sprva o višjih, potem smo se ‘premikali’ nižje. Ne zato, ker ne bi bili prepričani vase, ampak zato, ker smo opazovali kampanje na Kickstarterju in iz njih sklepali, da je postavitev nižjega cilja boljša za končni uspeh kampanje. Glede na vloženo in trdo delo smo seveda pričakovali več od zastavljenega cilja, vendar je končni uspeh kampanje presenetil tudi nas.

2013-07-16_2121
Kickstarter kampanja, po kateri se lahko zgledujemo.
686702955799514ae8190e64ca97e8d2_large
Lumu je majhen, praktičen in lep :) (foto: Lumu Labs)

Merilec svetlobe za fotografe 21. stoletja

»Včasih uživamo v udobju, ki nam ga ponuja povprečje, včasih pa ne moremo stran, ker preprosto nimamo druge izbire«, so zapisali v predstavitvi na Kickstarterju. Projekta so se lotili ravno zato, ker ne verjamejo v udobje povprečja. Ozrli so se okrog sebe in ugotovili, da je ponudba merilcev svetlobe za fotografe, milo rečeno, povprečna – naprave so prevelike in nepraktične, pogosto ne zadovoljijo zahtev fotografa, po večini pa so tudi neestetske in motijo kreativni proces.

In tako je nastal Lumu – najmanjši, najlepši :) in najbolj sodoben merilec svetlobe, kompatibilen z napravami, ki tečejo na operacijskih sistemih iOS 5.0+ in Android 4.1+. Lumu ne potrebuje baterij, njegov edini cilj pa je, da fotografu pomaga posneti čim boljšo fotografijo v danih razmerah.

TourLjubljana4WEB
Marko Pirc je predstavil Lumu na TechCrunch meetupu v Ljubljani (foto: Marina Filipović Marinshe)

Lumu lahko preprosto ‘vtaknete’ v pametni telefon. S pomočjo aplikacije bo izmeril svetlobo v prostoru/na odprtem in prikazal parametre, ki jih je treba nastaviti na fotoaparatu, zato da ustvarite najboljšo fotografijo v danih svetlobnih razmerah. Vsi vaši podatki bodo shranjeni v oblaku. Produkt, ki si ga fotografi očitno želijo, saj ga je na Kickstaterju podprlo več kot 2.600 podpornikov!

Live long and Lumu

Kakšni pa so naslednji koraki? Kot pravi Marko Pirc:

Naš naslednji korak je tisto, na kar avtorji kampanj na Kickstarterju pogosto pozabijo. Zadovoljiti moramo vse podpornike in jim zagotoviti najboljšo možno uporabniško izkušnjo.

Glede investitorjev in morebitnih ponudb je bil Marko nekoliko bolj skrivnosten:

Nikoli ne veš, kaj bo prinesla prihodnost. Imamo ideje, imamo želje, predvsem pa redno preverjamo svoj ‘kompas.’ Sledimo naši viziji: ‘Live long and Lumu’.

Lumu je nedvomno eden tistih projektov, katerega daljnji razvoj bomo z veseljem opazovali! Iskrene čestitke ekipi!

a32931afa49e980087014ae619c0d273_large
Lumu Labs: ekipa 6 prijateljev, navdušencev nad fotografijo, gadgeti in novimi tehnologijami (foto: Lumu Labs)

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?