Madwise pripravil prvi slovenski 'Marketing Automation' vodič

Agencija Madwise pripravila prvi slovenski ‘Marketing Automation’ vodič

Agencija Madwise iz Ljubljane je pripravila prvi slovenski marketing automation vodič, ki omogoča tudi laikom spoznati prednosti in slabosti marketinških rešitev ter olajšuje odločitev za marketing v podjetju.

madwise lea lipovšek
Lea Lipovšek, direktorica marketinga pri agenciji Madwise

Na Tržaški cesti v Ljubljani lahko najdemo sto in eno podjetje, med njimi tudi kreativno agencijo Madwise. Šest redno zaposlenih in kup projektnih sodelvcev ustvarja zgodbo agencije, ki se je pred kratkim od klasične kreativne prelevila v “performance” naravnano agencijo. Zakaj so sledili toku in naredili obrat, odgovarja Lea Lipovšek, direktorica marketinga:

Začeli smo po poteh t.i. klasične kreativne agencije in v tej vlogi smo se dobro znašli. Želeli smo dolgoročna partnerstva z naročniki in skupaj spoznavali njihove raznolike izzive. S fokusom na merjenje in konkretne poslovne rezultate je bila usmeritev v ‘digital’ logičen razvoj agencije. Digitalna orodja prinašajo tako nam kot naročniku želene informacije in možnost izboljšav na podlagi hardcore informacij.

Prvi slovenski vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga

Marsikdo mogoče pozna Madwise po njihovem izobraževalnem blogu, ki ga sproti polnijo z zapiski o tem, kako krmariti v svetu digitalnega marketinga. V agenciji so mnenja, da so izobraževanje potencialnih naročnikov, networking in posledično generiranje leadov izredno pomembni, zato v ta namen pripravljajo različna srečanja, izobraževanja, del tega pa sta tudi že omenjeni blog in novost – vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga.

Agencija Madwise je pripravila prvi slovenski vodnik po avtomatizaciji digitalnega marketinga. Vir: Madwise
Vodič lahko brezplačno naročite na Madwiseovi spletni strani.

Vodič v obliki e-knjige na 34 straneh odgovarja na ključna vprašanja o marketinškem sistemu v podjetju: prednosti in zmogljivosti, razlikovanje od ostalih marketinških rešitev in kako še ostale prepričati v njegovo vrednost. Vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga podjetjem pomaga avtomatizirati marketinške procese in naloge. Lea Lipovšek kot avtorica e-knjige v vodiču navaja tudi, da je avtomatizacija digitalnega marketinga informacijska rešitev, ki na enem mestu združuje orodja za spremljanje vedenja na spletu, učinkovito komunikacijo in vzpostavljanje osebnega odnosa.

Dosedanji odzivi so bili izjemno pozitivni. Knjigo je do sedaj preneslo že skoraj 500 uporabnikov in kar nekaj si jih je vzelo čas za povratno informacijo. Imamo tudi že delovno verzijo 2. Zmogljivosti tehnologije se neprestano izboljšujejo, mi pa lahko marketing automation zgodbo predstavimo še malo bolj izpiljeno. Sedaj se nam na sestankih dogaja, da ima sogovornik na mizi že natisnjeno verzijo vodiča. To je vedno lepo videti.

Lea Lipovšek, direktorica marketinga, Madwise

V agenciji stavijo na pogovor z uporabniki, naročniki, partnerji, saj menijo, da lahko le tako pridejo do informacij o vsebinah, ki bi jim koristile. Trenutno njihovo delo temelji na ‘lead generation’ projektih, s čimer dosegajo ciljno publiko na spetu, in ‘lead nurturing’ pri čemer pa pomikajo obstoječe leade naprej po prodajnem lijaku s pravo vsebino.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.