Agencija Madwise pripravila prvi slovenski ‘Marketing Automation’ vodič

Agencija Madwise iz Ljubljane je pripravila prvi slovenski marketing automation vodič, ki omogoča tudi laikom spoznati prednosti in slabosti marketinških rešitev ter olajšuje odločitev za marketing v podjetju.

madwise lea lipovšek
Lea Lipovšek, direktorica marketinga pri agenciji Madwise

Na Tržaški cesti v Ljubljani lahko najdemo sto in eno podjetje, med njimi tudi kreativno agencijo Madwise. Šest redno zaposlenih in kup projektnih sodelvcev ustvarja zgodbo agencije, ki se je pred kratkim od klasične kreativne prelevila v “performance” naravnano agencijo. Zakaj so sledili toku in naredili obrat, odgovarja Lea Lipovšek, direktorica marketinga:

Začeli smo po poteh t.i. klasične kreativne agencije in v tej vlogi smo se dobro znašli. Želeli smo dolgoročna partnerstva z naročniki in skupaj spoznavali njihove raznolike izzive. S fokusom na merjenje in konkretne poslovne rezultate je bila usmeritev v ‘digital’ logičen razvoj agencije. Digitalna orodja prinašajo tako nam kot naročniku želene informacije in možnost izboljšav na podlagi hardcore informacij.

Prvi slovenski vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga

Marsikdo mogoče pozna Madwise po njihovem izobraževalnem blogu, ki ga sproti polnijo z zapiski o tem, kako krmariti v svetu digitalnega marketinga. V agenciji so mnenja, da so izobraževanje potencialnih naročnikov, networking in posledično generiranje leadov izredno pomembni, zato v ta namen pripravljajo različna srečanja, izobraževanja, del tega pa sta tudi že omenjeni blog in novost – vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga.

Agencija Madwise je pripravila prvi slovenski vodnik po avtomatizaciji digitalnega marketinga. Vir: Madwise
Vodič lahko brezplačno naročite na Madwiseovi spletni strani.

Vodič v obliki e-knjige na 34 straneh odgovarja na ključna vprašanja o marketinškem sistemu v podjetju: prednosti in zmogljivosti, razlikovanje od ostalih marketinških rešitev in kako še ostale prepričati v njegovo vrednost. Vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga podjetjem pomaga avtomatizirati marketinške procese in naloge. Lea Lipovšek kot avtorica e-knjige v vodiču navaja tudi, da je avtomatizacija digitalnega marketinga informacijska rešitev, ki na enem mestu združuje orodja za spremljanje vedenja na spletu, učinkovito komunikacijo in vzpostavljanje osebnega odnosa.

Dosedanji odzivi so bili izjemno pozitivni. Knjigo je do sedaj preneslo že skoraj 500 uporabnikov in kar nekaj si jih je vzelo čas za povratno informacijo. Imamo tudi že delovno verzijo 2. Zmogljivosti tehnologije se neprestano izboljšujejo, mi pa lahko marketing automation zgodbo predstavimo še malo bolj izpiljeno. Sedaj se nam na sestankih dogaja, da ima sogovornik na mizi že natisnjeno verzijo vodiča. To je vedno lepo videti.

Lea Lipovšek, direktorica marketinga, Madwise

V agenciji stavijo na pogovor z uporabniki, naročniki, partnerji, saj menijo, da lahko le tako pridejo do informacij o vsebinah, ki bi jim koristile. Trenutno njihovo delo temelji na ‘lead generation’ projektih, s čimer dosegajo ciljno publiko na spetu, in ‘lead nurturing’ pri čemer pa pomikajo obstoječe leade naprej po prodajnem lijaku s pravo vsebino.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.