Madwise pripravil prvi slovenski 'Marketing Automation' vodič

Agencija Madwise pripravila prvi slovenski ‘Marketing Automation’ vodič

Agencija Madwise iz Ljubljane je pripravila prvi slovenski marketing automation vodič, ki omogoča tudi laikom spoznati prednosti in slabosti marketinških rešitev ter olajšuje odločitev za marketing v podjetju.

madwise lea lipovšek
Lea Lipovšek, direktorica marketinga pri agenciji Madwise

Na Tržaški cesti v Ljubljani lahko najdemo sto in eno podjetje, med njimi tudi kreativno agencijo Madwise. Šest redno zaposlenih in kup projektnih sodelvcev ustvarja zgodbo agencije, ki se je pred kratkim od klasične kreativne prelevila v “performance” naravnano agencijo. Zakaj so sledili toku in naredili obrat, odgovarja Lea Lipovšek, direktorica marketinga:

Začeli smo po poteh t.i. klasične kreativne agencije in v tej vlogi smo se dobro znašli. Želeli smo dolgoročna partnerstva z naročniki in skupaj spoznavali njihove raznolike izzive. S fokusom na merjenje in konkretne poslovne rezultate je bila usmeritev v ‘digital’ logičen razvoj agencije. Digitalna orodja prinašajo tako nam kot naročniku želene informacije in možnost izboljšav na podlagi hardcore informacij.

Prvi slovenski vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga

Marsikdo mogoče pozna Madwise po njihovem izobraževalnem blogu, ki ga sproti polnijo z zapiski o tem, kako krmariti v svetu digitalnega marketinga. V agenciji so mnenja, da so izobraževanje potencialnih naročnikov, networking in posledično generiranje leadov izredno pomembni, zato v ta namen pripravljajo različna srečanja, izobraževanja, del tega pa sta tudi že omenjeni blog in novost – vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga.

Agencija Madwise je pripravila prvi slovenski vodnik po avtomatizaciji digitalnega marketinga. Vir: Madwise
Vodič lahko brezplačno naročite na Madwiseovi spletni strani.

Vodič v obliki e-knjige na 34 straneh odgovarja na ključna vprašanja o marketinškem sistemu v podjetju: prednosti in zmogljivosti, razlikovanje od ostalih marketinških rešitev in kako še ostale prepričati v njegovo vrednost. Vodič po avtomatizaciji digitalnega marketinga podjetjem pomaga avtomatizirati marketinške procese in naloge. Lea Lipovšek kot avtorica e-knjige v vodiču navaja tudi, da je avtomatizacija digitalnega marketinga informacijska rešitev, ki na enem mestu združuje orodja za spremljanje vedenja na spletu, učinkovito komunikacijo in vzpostavljanje osebnega odnosa.

Dosedanji odzivi so bili izjemno pozitivni. Knjigo je do sedaj preneslo že skoraj 500 uporabnikov in kar nekaj si jih je vzelo čas za povratno informacijo. Imamo tudi že delovno verzijo 2. Zmogljivosti tehnologije se neprestano izboljšujejo, mi pa lahko marketing automation zgodbo predstavimo še malo bolj izpiljeno. Sedaj se nam na sestankih dogaja, da ima sogovornik na mizi že natisnjeno verzijo vodiča. To je vedno lepo videti.

Lea Lipovšek, direktorica marketinga, Madwise

V agenciji stavijo na pogovor z uporabniki, naročniki, partnerji, saj menijo, da lahko le tako pridejo do informacij o vsebinah, ki bi jim koristile. Trenutno njihovo delo temelji na ‘lead generation’ projektih, s čimer dosegajo ciljno publiko na spetu, in ‘lead nurturing’ pri čemer pa pomikajo obstoječe leade naprej po prodajnem lijaku s pravo vsebino.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.