Spletno orodje Mediatoolkit, ki v realnem času zaznava objave v spletu in na družbenih medijih, je pripravilo zanimivo infografiko tudi o letošnjem evropskem pevskem tekmovanju, Evroviziji, ki je potekalo na sosednjem Dunaju. Zbrale so se zanimive številke!

Slovenci smo se na Eurosong letos odpravili že enaindvajsetič, na Evroviziji pa sodelujemo vse od leta 1991. Od takrat smo doživeli že vzpone in padce, najvišje mesto, ki smo ga dosegli, pa je 7. Do tja smo prišli leta 1995 z Darjo Švajger in ponovno leta 2001 z Nušo Derendo. Letošnji duo Maraaya je s pesmijo Here for you dosegel 14. mesto med 27 tekmovalci.
Številke o katerih sanja marsikateri PR-ovec
V zadnji nekaj mesecih je Mediatoolkit spremljal omembe v povezavi s tekmovanjem. Zabeležili so, da se je v zadnjem mesecu pred nastopom samo ime duo Maraaya v slovenskih objavah na spletu pojavilo 1182-krat, pri čemer so prednjačile spletne strani, sledila pa sta Facebook z 29% in Twitter z 20% vseh objav.
Ker je na finalnem nastopu prostora le za 27 držav, je v torek in četrtek pred finalom potekal predizbor, ki ga je Slovenija uspešno prestala. Nastopali smo v četrtek, 21. maja, ko so dnevne omembe imena Maraaya v povezavi z Evrovizijo dosegle svoj vrhunec, zaslediti jih je bilo 255. Na globalni ravni je vsekakor prednjačil sobotni spektakularni šov, ki si ga je sicer ogledalo skoraj 200 milijonov gledalcev. Prvič so ga v živo predvajali tudi na Kitajskem! Ta dan se je ime Maraaya pojavilo 730-krat, največ zopet na spletnih straneh, Twitter je Facebook prehitel za 20 odstotkov.

Vir: Infografika Mediatoolkit
Letošnja jubilejna 60. Evrovizija je bila zagotovo dobra odskočna deska za glasbeni duo, ki bosta seda po zaslugi tega tekmovanja še toliko bolj prepoznavna. Takšna številčnost omemb na spletu pa so gotovo sanje marsikaterega PR-ovca!
Povzeto po infografiki, ki so jo pripravili pri Mediatoolkit.