Maraaya in Evrovizija 2015 v številkah

Maraaya in Evrovizija 2015 v številkah

Spletno orodje Mediatoolkit, ki v realnem času zaznava objave v spletu in na družbenih medijih, je pripravilo zanimivo infografiko tudi o letošnjem evropskem pevskem tekmovanju, Evroviziji, ki je potekalo na sosednjem Dunaju. Zbrale so se zanimive številke!

Letošnja predstavnika Slovenije sta bila duo Maraaya- Vir: Facebook
Letošnja predstavnika Slovenije sta bila duo Maraaya (foto: Facebook).

Slovenci smo se na Eurosong letos odpravili že enaindvajsetič, na Evroviziji pa sodelujemo vse od leta 1991. Od takrat smo doživeli že vzpone in padce, najvišje mesto, ki smo ga dosegli, pa je 7. Do tja smo prišli leta 1995 z Darjo Švajger in ponovno leta 2001 z Nušo Derendo. Letošnji duo Maraaya je s pesmijo Here for you dosegel 14. mesto med 27 tekmovalci.

Številke o katerih sanja marsikateri PR-ovec

V zadnji nekaj mesecih je Mediatoolkit spremljal omembe v povezavi s tekmovanjem. Zabeležili so, da se je v zadnjem mesecu pred nastopom samo ime duo Maraaya v slovenskih objavah na spletu pojavilo 1182-krat, pri čemer so prednjačile spletne strani, sledila pa sta Facebook z 29% in Twitter z 20% vseh objav.

Ker je na finalnem nastopu prostora le za 27 držav, je v torek in četrtek pred finalom potekal predizbor, ki ga je Slovenija uspešno prestala. Nastopali smo v četrtek, 21. maja, ko so dnevne omembe imena Maraaya v povezavi z Evrovizijo dosegle svoj vrhunec, zaslediti jih je bilo 255. Na globalni ravni je vsekakor prednjačil sobotni spektakularni šov, ki si ga je sicer ogledalo skoraj 200 milijonov gledalcev. Prvič so ga v živo predvajali tudi na Kitajskem! Ta dan se je ime Maraaya pojavilo 730-krat, največ zopet na spletnih straneh, Twitter je Facebook prehitel za 20 odstotkov.

Pri številu omemb prednjačijo spletne strani, sledita Twitter in Facebook.  Vir: Infografika Mediatoolkit
Pri številu omemb prednjačijo spletne strani, sledita Twitter in Facebook. Na dan finala se je ime Maraaya pojavilo 730-krat.
Vir: Infografika Mediatoolkit

Letošnja jubilejna 60. Evrovizija je bila zagotovo dobra odskočna deska za glasbeni duo, ki bosta seda po zaslugi tega tekmovanja še toliko bolj prepoznavna. Takšna številčnost omemb na spletu pa so gotovo sanje marsikaterega PR-ovca!

Povzeto po infografiki, ki so jo pripravili pri Mediatoolkit.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?