
Marketing Kingdom v Zagrebu prvi dan namenil družbenim omrežjem, kinu in sodelovanju
Marketing Kingdom je bil letos namenjen sodelovanju in družbenim omrežjem, intertekstualno pa je v marketing vpletel tudi filmsko industrijo. Predavanja je povezoval Oliver Kempkens, direktor podjetja Adapt or die, ki je po zaključenih panelih vodil tudi debato.

Marketing Kingdom je bil letos namenjen sodelovanju in družbenim omrežjem, intertekstualno pa je v marketing vpletel tudi filmsko industrijo. Predavanja je povezoval Oliver Kempkens, direktor podjetja Adapt or die, ki je po zaključenih panelih vodil tudi debato.
Prvi je nastopil Brian Dresher, starejši svetovalec za razvoj poslovanja pri spletnem mediju Mashable, ki je svoje predavanje posvetil moči sodelovanja in tvorjenja partnerstev v marketingu. Mashable močno podpira in razširja pomembnost digitalne kulture. Zelo resno se lotevajo tudi družabnih omrežij, kar se kaže tudi v zavidljivih številkah sledilcev: na družabnih omrežjih imajo 14 milijonov članov in sledilcev, ki v zgolj mesecu dni tudi 7 in pol milijonkrat delijo vsebine z Mashablovih kanalov.
Čeprav ni mogel napovedati datuma, ko bo Spotify dostopen tudi za uporabnike na Hrvaškem in v Sloveniji, je Jonathan Forster občinstvo poskušal navdušiti z novimi načini, ki se jih lotevajo znotraj podjetja (crowdsource playlists, napovedovanje glasbenih trendov – t.i. spotlight ) in prek partnerstev z Bakardijem in finskim Radiem Nova.

Med govorci je najbolj izstopala Katie Morse iz Billboarda, ki je z energičnostjo in praktičnim pristopom odgovorila na marsikatero vprašanje vseh, ki se ukvarjajo z družabnimi omrežji. Čeprav sama ne mara izraza »to socialize content« je kot vodja družabnih omrežij zadolžena ravno za to – za inovativno in prilagojeno nadgradnjo vsebin za deljenje na različnih kanalih (kot dober primer je omenila uporabo Google + in Hangouts za video prenos Grammyjev lansko leto). Po njenih besedah:
obstaja velika možnost, da nas isti ljudje sledijo na več kanalih, zato je nujno, da jih ne dolgočasimo z isto vsebino, istimi fotografijami.
Sama se zato trudi, da vedno najde nove pristope pri objavah na omrežjih, ki jih najbolj uporabljajo (Facebook, Twitter) in obrobnih, ki jih vključujejo glede na potrebe kampanj (Tumblr, Pinterest, Vine, Instagram …). Tri točke, ki jih vedno upošteva pri pripravi kampanj, so:
- kaj bomo merili (KPI),
- kakšen doseg lahko dobimo na dano vsebino (impact),
- kaj inovativnega lahko s tem naredimo.
Z znanimi in modernimi znamkami, kot so Mashable, Spotify, pa tudi Billboard, je lahko nastopiti na družabnih omrežjih, saj so lajkabilne. Kako se lotiti komuniciranja na družabnih omrežjih v klasičnih podjetjih, kot sta Oracle in AkzoNobel, sta predstavila Karim Mokhnachi, VP Marketing ECEMEA v Oraclu, in globalni vodja digitala v AkzoNobel, Paul Randle.

Obe podjetji veliko virov vlagata v digitalno komuniciranja (Oracle po besedah Mokhnachija okoli 10 % budgeta nameni za SM), kar je v dobi, ko je 75 % nezadovoljnih uporabnikov že objavilo negativen komentar na spletu in kar tretjina uporabnikov raje kot po telefonu z znamko komunicira pred družabnega omrežja, nujno. Do leta 2017 bo vodja marketinga porabil več za IT kot vodja tehnološkega razvoja, digital in social pa bosta kmalu prevevala celoteno poslovanje, je opozoril Mokhnachi, in dodal, da:
splošno mišljenje, da so družabna omrežja zastonj, ne drži. Če nimate budgeta zanje, ste dolgoročno v težavah.
Organizatorji so inovativno izkoristili prostor – rdeča nit letošnjega »marketinškega kraljestva« je bil kino, ker so predavanja potekala v kinodvorani. Na vsaki uvodni predstavitvi govorca so poleg osnovnih podatkov omenili tudi njegov ali njej najljubši film in nato občinstvu zavrteli odlomek iz filma.