MarkO, to-do aplikacija, išče nove testne uporabnike

Makedonsko podjetje CodeWell je na lanskem Pioneers festival na Dunaju prejelo nagrado Community award, s katero so vstopili v kontakt s slovenskim Gigodesignom. Sedaj na trg stopajo z moblino aplikacijo MarkO.

Ustanovitelji aplikacije MarkO. Vir: MarkO
Ustanovitelji aplikacije MarkO, od leve proti desni: Ljupčo Despotovski, poslovni razvoj, Martin Ancevski, iOS razvoj in Nino Karas, Android razvoj (foto: MarkO).

MarkO je mobilna aplikacija, ki je nastala v makedonskem studiu CodeWell. V okviru oblikovalskega pospeševalnika DsgnFwd sodelujejo skupaj s slovenskim Gigodesignom.

Z ekipo CodeWell smo se spoznali na lanskoletnem festivalu Pioneers na Dunaju, kjer je MarkO prejel nagrado Comunity award. Design Forward je bil med sponzorji tekmovanja, ki je prejemnikom za nagrado podelil storitve dizajna in svetovanja s strani Gigodesigna, v vrednosti 5000 €.

Nika Logar, MarkO

Oblikovalski pospeševalnik DsgnFwd je bil ustanovljen pred dvema letoma pri agenciji Gigodesign. Cilj pospeševalnika je pomoč startupom, da pridejo od začetne ideje do trdne znamke skozi storitve oblikovanja in/ali s finančno investicijo. Njihove izkušnje namreč kažejo, da oblikovanje igra veliko vlogo v razvoju od ideje do izdelka oziroma storitve, a vseeno ga mnogi zanemarjajo ali postavljajo na stranski tir. S pospeševalnikom hočejo ravno spremeniti in dati startupom priložnost za bolje in uspešnejše lansiranje.

Aplikacija za svoje delovanje uporablja poseben lokacijski algoritem.
Aplikacija za svoje delovanje uporablja poseben lokacijski algoritem.

TO-DO aplikacija z lokacijskim algoritmom

Na trgu obstaja že veliko mobilnih aplikacij, s katerimi si lahko pomagamo načrtovati dnevne opravke in naloge. A v ekipi CodeWell so opazili, da so jim stvari velikokrat ušle iz rok in zastavljenih nalog niso dokončali pravočasno. Zato so oblikovali mobilno aplikacijo MarkO, ki za svoje delovanje uporablja tudi lokacijski algoritem. Ko greste mimo določene lokacije, vas MarkO spomni, kateri opravek bi lahko tukaj opravili.

Bodimo realni, vsi pozabljamo, kaj vse moramo postoriti. Pozabljanje je glavni razlog, zakaj ne storimo vsega in mnogi med nami se počutijo krive, ko nečesa ne storijo, ker so pozabili. Pozabljanje tako ni izgovor, ampak izvor problema. Da bi lahko obvladali vsakodnevne naloge in bili kos delovnemu tempu, smo oblikovali aplikacijo MarkO, ki se spomni za vas. Z aplikacijo lahko brezskrbno počnete stvari, ki jih imate radi, saj veste, da vas bo MarkO spomnil na naloge ob pravem času.

Ljupco Despotovski, CodeWell

Aplikacija ponuja tudi možnost deljenja opravkov s stiki, s čimer lahko dodeljujemo naloge ostalim. S tem so možnosti, da bo opravek rešen, bistveno večje. Oblikovalci zagotavljajo tudi nizko porabo baterije, saj naj bi aplikacija, četudi jo uporabljate v polni meri in veliko časa, porabila minimalno baterije.

Trenutno je aplikacija na voljo le za operacijski sistem Android, načrtujejo pa tudi razvoj za operacijski sistem iOS in predvsem pametne ure. Je in bo ostala brezplačna, trenutno pa je v beta verziji na voljo v Googlovem Play Store, kamor vabijo vse testne uporabnike, da aplikacijo preizkusite. V sredini junija načrtujejo tudi lansiranje spletne aplikacije.

aplikacija111

Trenutno v nizozemskem RockStartu

Po tem, ko so lani prejeli nagrado na festivalu Pioneers, so letošnje leto začeli z veliko povabili v različne evropske pospeševalnike. V začetku februarja so se odločili za nizozemski podjetniški pospeševalnik RockStart iz Amsterdama, kjer se trenutno izboljšuje tudi ekipa slovenskega Zenodysa.

MarkO je tako plod makedonsko-slovenskega sodelovanja, kar kaže na to, da je povezovanje v svetu podjetništva pozitivno in dobrodošlo.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.