Bolgarski sklad LAUNCHub investiral v slovenski startup Mediately! - Netokracija.si

Bolgarski sklad LAUNCHub investiral v slovenski startup Mediately!

Bolgarski sklad semenskega kapitala LAUNCHub je investiral v prvi slovenski startup! V Sofijo odhaja Mediately in se tako pridružuje Edgarju, ki ga je pred kratkim v svoj portfelj dodal Eleven. Na LAUNCHubovi "shortlisti" in Long weekendu se je znašel tudi slovenski CallWithMe, a je zaradi spremenjenih razmer v podjetju investicijo zavrnil.

mediately_launchub_thumb

Bolgarski sklad semenskega kapitala LAUNCHub je investiral v prvi slovenski startup! Mediately se tako pridružuje Edgarju, ki ga je pred kratkim v svoj portfelj dodal Eleven. Na LAUNCHubovi “shortlisti” in Long weekendu se je znašel tudi slovenski CallWithMe, a je zaradi spremenjenih razmer v podjetju investicijo zavrnil.

Mediately je mobilna aplikacija – register zdravil, ki si želi postati najboljši iskalnik zdravstvenih informacij v domačem jeziku zdravnika na pametnih napravah in spletu.

Kot je ekskluzivno za Netokracijo povedal Blaž Triglav iz podjetja Modra Jagoda, ki stoji za projektom:

Veseli smo, da smo našli investitorja, ki verjame v našo vizijo in nas je pripravljen podpreti na naši poti. Skozi številne pogovore je postalo jasno, da nam lahko LAUNCHub omogoči velik korak naprej in odpre vrata pri širjenju našega produkta Mediately na nove trge.

Mediately je z dvema zdravnikoma v ekipi hitro našel nišo, saj je programska oprema, s katero se mora spopadati zdravniška stroka, pogosto desetletje za drugimi področji. Začeli so z Registrom zdravil, ki vsebuje vse informacije o zdravilih, ki so na voljo v Sloveniji in jih zdravnik potrebuje pri svojem delu.

V manj kot letu dni aplikacijo uporablja vsak tretji slovenski zdravnik, skupno pa so uporabniki aplikacijo uporabili že več kot 500.000-krat. Isti koncept so sedaj ponovili še na Hrvaškem z Bazo lijekova, v letu 2014 pa imajo namen dodati vsaj še dva nova trga. Trenutno delajo na spletni verziji aplikacije.

Načrti pa presegajo meje registrov in baz:

Zdravila so le prvi korak, saj pod znamko Mediately želimo zaobjeti čim širše področje zdravstvenih informacij. Naslednji korak so bolezni in aplikacija MKB (Mednarodna klasifikacija bolezni), ki je v zaključni fazi. Gre za isti princip – zdravniku ponuditi informacijo o boleznih v najkrajšem času možnem času, na najbolj učinkovit način, v njegovem domačem jeziku. S tem želimo olajšati delo zdravnikom in izboljšati kvaliteto zdravljenja. S pokrivanjem široke količine informacij pa se nam odpirajo vrata za pametno povezovanje med omenjenimi področji, kamor bo usmerjena večina naših moči v prihodnosti.

Kaj pa monetizacija?

Trenutno služimo s targetiranim oglaševanjem farmacevtskih družb, v 2013 smo sodelovali s podjetji Roche, Eli Lilly, Novo Nordisk in Bayer, letos pa želimo število sodelovanj še bistveno razširiti. Z istim modelom štartamo tudi v drugih državah. To je osnova, za naprej pa se odpirajo nove možnosti, ki jih ni bilo preden smo imeli za sabo nekaj tisoč zdravnikov.

LAUNCHub je v tokratni rundi vložil tudi v hrvaški Greenpie. Več v članku na hrvaški Netokraciji.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.