Mediatoolkit spremlja, kaj se govori o vas v realnem času

Z Mediatoolkitom spremljajte, kaj se govori o vas na spletu v realnem času

Želite vedeti, kdaj bo vaše podjetje, znamka ali ime omenjeno na straneh svetovnega spleta ali spletnih družbenih omrežjih in biti o tem tudi v trenutku obveščeni? Hrvaška agencija Degordian je pred tremi leti predstavila spletno orodje Mediatoolkit za spremljanje objav v realnem času, ki je od pred kratkim na voljo tudi v Sloveniji.

Hrvaška digitalna agencija Degordian je pred tremi leti začela razvijati orodje mediatoolkit, ki ima danes že preko 11.000 dnevnih uporabnikov.  Vir: Mediatoolkit
Hrvaška digitalna agencija Degordian, v katero je med drugim investiral slovenski RSG Capital, je pred tremi leti začela razvijati orodje Mediatoolkit, ki ima danes že preko 11.000 dnevnih uporabnikov (vir: Mediatoolkit).

Še pred nekaj leti si je bilo prav nemogoče zamisliti hitro in učinkovito pregledovanje dnevnih omemb lastnega podjetja, znamke ali imena v medijih. Govorimo o urah listanja in prebiranja časopisov, iskanja omemb … Z leti so to težavo odpravili s klipingom, digitalnim spremljanjem dnevnih medijskih omemb. Dolgo pričakovani pripomoček je postal nepogrešljiva stalnica v svetu podjetništva! A medijsko okolje se je razširilo in spremenilo, kar je povečalo tudi naše zahteve in spremembe. Zato je mlada hrvaška agencija Degordian, v katero je pred malo več kot dvema letoma investiral slovenski RSG Capital, razvila orodje Mediatoolkit, ki je sedaj na voljo tudi v Sloveniji.

V podjetju so opazili povečano potrebo svojih naročnikov po orodju, ki bi omogočalo lažjo najdbo kakovostnih in viralnih vsebin. S tem bi si lahko naročniki pomagali predvsem pri skrbi za komunikacijo na spletnih družbenih omrežjih.

Nenehno delo in sodelovanje z uporabniki sta bila razlog za to, da smo Mediatoolkit usmerili v sledenje omembam ključnih besed na spletu v realnem času ter na ta način uporabnikom omogočili tudi sledenje pojavljanju lastnih imen, konkurenčnih blagovnih znamk, kar bi lahko poimenovali media monitoring oz. digitalni press kliping.

Dario Radošević, Mediatoolkit

Od novinarjev do oglaševalskih agencij

Orodje Mediatoolkit so v agenciji začeli intenzivno razvijati pred tremi leti in je sprva služilo kot pripomoček predvsem novinarjem in urednikom. Slednjim je omogočalo sledenje in analizo vsebine, objavljene na spletu, ter odkrivanje novih in popularnih novic širom sveta. Pred letom in pol so orodju še dodali možnost iskanja po ključnih besedah, s čimer so razširili tudi svojo ciljno skupino. Danes ga dnevno uporablja vedno več uporabnikov iz vsega sveta, med katerimi najdemo oglaševalske agencije, majhna in srednja podjetja, javne ustanove, startupe in tudi študente, novinarje in urednike.

Za orodje trenutno skrbi skupina 19 zaposlenih, med katerimi najdemo predvsem veliko razvijalcev (frontend, PHP, Angular, Java, …) in oblikovalcev ter prodajnih menedžerjev. Predvsem jih odlikujeta mladost in zagnanost, povedali pa so nam tudi, da se želijo nenehno učiti in izpopolnjevati, saj je posel njihova strast.

Mediatoolkit 1
Orodje Mediatolkit je na voljo kot spletna in mobilna aplikacija (foto: Mediatoolkit).

Uporabljajo ga v Nigeriji, na Tajskem in v Singapurju

Mediatoolkit za uporabnika deluje kot spletna ali mobilna aplikacija, ki vas obvesti v trenutku, ko je vaša izbrana ključna beseda omenjena na spletu. Za svojo ključno prednost si štejejo hitrost in relevantnost, saj vam možnost uporabe različnih nastavitev omogoča tudi zmanjšanje števila nerelevantnih omemb.

Gre za tehnično zelo zahteven projekt – v vsakem trenutku preiskujemo preko 10 milijonov spletnih virov, tudi Facebook in Twiter, jih analiziramo, relevantne rezultate pa posredujemo uporabnikom, ki so o tem obveščeni v realnem času.

Ivor Bihar, Mediatoolkit

Od lanskega leta je orodje kot aplikacija na voljo tudi za mobilne telefone, v kratkem za operacijski sistem iOS. Ena izmed dobrih lastnosti je še prilagodljivost orodja, saj je uporaba prilagojena za različna interesna področja, omogočen pa je tudi vpogled v napredne statistike. Na spletni strani ponujajo 14-dnevno brezplačno testno obdobje, medtem ko se cene orodja razlikujejo glede na izbrani paket.

Orodje Mediatoolkit lahko brezplačno testirate dva tedna, ponujajo pa vam 3 različne pakete. Vir: Mediatoolkit
Orodje Mediatoolkit lahko brezplačno testirate dva tedna, v ponudbi pa so 3 različni paketi.

Uporaba Mediatoolkita je trenutno največja v regiji, večina uporabnikov zatorej prihaja iz Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine ali Slovenije. Uporabnost pa hitro prepoznavajo tudi v drugih evropskih državah, od Norveške do Španije, pa tudi izven meja Evrope: Nigerija, Tajska in Singapur. Prodor v države jim je omogočila tudi jezikovna prilagoditev, saj je trenutno orodje na voljo v več kot 50 jezikih.

Naš končni cilj je seveda, da Mediatoolkit ponudimo na globalnem trgu, to pa nameravamo doseči s postopnim širjenjem po različnih tržiščih. Uporabnikom želimo pomagati, da se lažje znajdejo v poplavi informacij, ki se znajdejo na njihovem trgu, pri tem pa seveda prihranijo čas.

Ivor Bihar, Mediatoolkit

Poleg načrtov za širitev pa je Mediatoolkit nedavno spremenil tudi svojo oblikovno podobo in nekatere funkcije. Na vprašanje o prihodnosti orodja pa v podjetju odgovarjajo, da želijo nadaljevati predvsem z razvojem izdelka in ga tako še bolj prilagoditi uporabnikom.

Homepage
Orodje vas obvesti vsakič, ko se vaše ključne besede pojavijo na spletu.

Naša vizija je, da uporabnikom v pravem trenutku posredujemo informacije, ki jih potrebujejo. Vsekakor pa je skrb zanje bistvena tudi v prihodnje, saj je zadovoljstvo uporabnikov najpomembnejši pokazatelj uspešnosti.

Brigita Žvikart, Mediatoolkit

V zadnjem letu smo tako tudi na Netokraciji velikokrat poročali o zanimivih infografikah, zbranih s pomočjo orodja Mediatoolkit. Preberite še enkrat o odmevnosti Planice, Evrovizije in sprejetju Zakona o zakonski zvezi oz. #zzdr.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.