Želite vedeti, kdaj bo vaše podjetje, znamka ali ime omenjeno na straneh svetovnega spleta ali spletnih družbenih omrežjih in biti o tem tudi v trenutku obveščeni? Hrvaška agencija Degordian je pred tremi leti predstavila spletno orodje Mediatoolkit za spremljanje objav v realnem času, ki je od pred kratkim na voljo tudi v Sloveniji.

Še pred nekaj leti si je bilo prav nemogoče zamisliti hitro in učinkovito pregledovanje dnevnih omemb lastnega podjetja, znamke ali imena v medijih. Govorimo o urah listanja in prebiranja časopisov, iskanja omemb … Z leti so to težavo odpravili s klipingom, digitalnim spremljanjem dnevnih medijskih omemb. Dolgo pričakovani pripomoček je postal nepogrešljiva stalnica v svetu podjetništva! A medijsko okolje se je razširilo in spremenilo, kar je povečalo tudi naše zahteve in spremembe. Zato je mlada hrvaška agencija Degordian, v katero je pred malo več kot dvema letoma investiral slovenski RSG Capital, razvila orodje Mediatoolkit, ki je sedaj na voljo tudi v Sloveniji.
V podjetju so opazili povečano potrebo svojih naročnikov po orodju, ki bi omogočalo lažjo najdbo kakovostnih in viralnih vsebin. S tem bi si lahko naročniki pomagali predvsem pri skrbi za komunikacijo na spletnih družbenih omrežjih.
Nenehno delo in sodelovanje z uporabniki sta bila razlog za to, da smo Mediatoolkit usmerili v sledenje omembam ključnih besed na spletu v realnem času ter na ta način uporabnikom omogočili tudi sledenje pojavljanju lastnih imen, konkurenčnih blagovnih znamk, kar bi lahko poimenovali media monitoring oz. digitalni press kliping.
Dario Radošević, Mediatoolkit
Od novinarjev do oglaševalskih agencij
Orodje Mediatoolkit so v agenciji začeli intenzivno razvijati pred tremi leti in je sprva služilo kot pripomoček predvsem novinarjem in urednikom. Slednjim je omogočalo sledenje in analizo vsebine, objavljene na spletu, ter odkrivanje novih in popularnih novic širom sveta. Pred letom in pol so orodju še dodali možnost iskanja po ključnih besedah, s čimer so razširili tudi svojo ciljno skupino. Danes ga dnevno uporablja vedno več uporabnikov iz vsega sveta, med katerimi najdemo oglaševalske agencije, majhna in srednja podjetja, javne ustanove, startupe in tudi študente, novinarje in urednike.
Za orodje trenutno skrbi skupina 19 zaposlenih, med katerimi najdemo predvsem veliko razvijalcev (frontend, PHP, Angular, Java, …) in oblikovalcev ter prodajnih menedžerjev. Predvsem jih odlikujeta mladost in zagnanost, povedali pa so nam tudi, da se želijo nenehno učiti in izpopolnjevati, saj je posel njihova strast.

Uporabljajo ga v Nigeriji, na Tajskem in v Singapurju
Mediatoolkit za uporabnika deluje kot spletna ali mobilna aplikacija, ki vas obvesti v trenutku, ko je vaša izbrana ključna beseda omenjena na spletu. Za svojo ključno prednost si štejejo hitrost in relevantnost, saj vam možnost uporabe različnih nastavitev omogoča tudi zmanjšanje števila nerelevantnih omemb.
Gre za tehnično zelo zahteven projekt – v vsakem trenutku preiskujemo preko 10 milijonov spletnih virov, tudi Facebook in Twiter, jih analiziramo, relevantne rezultate pa posredujemo uporabnikom, ki so o tem obveščeni v realnem času.
Ivor Bihar, Mediatoolkit
Od lanskega leta je orodje kot aplikacija na voljo tudi za mobilne telefone, v kratkem za operacijski sistem iOS. Ena izmed dobrih lastnosti je še prilagodljivost orodja, saj je uporaba prilagojena za različna interesna področja, omogočen pa je tudi vpogled v napredne statistike. Na spletni strani ponujajo 14-dnevno brezplačno testno obdobje, medtem ko se cene orodja razlikujejo glede na izbrani paket.

Uporaba Mediatoolkita je trenutno največja v regiji, večina uporabnikov zatorej prihaja iz Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine ali Slovenije. Uporabnost pa hitro prepoznavajo tudi v drugih evropskih državah, od Norveške do Španije, pa tudi izven meja Evrope: Nigerija, Tajska in Singapur. Prodor v države jim je omogočila tudi jezikovna prilagoditev, saj je trenutno orodje na voljo v več kot 50 jezikih.
Naš končni cilj je seveda, da Mediatoolkit ponudimo na globalnem trgu, to pa nameravamo doseči s postopnim širjenjem po različnih tržiščih. Uporabnikom želimo pomagati, da se lažje znajdejo v poplavi informacij, ki se znajdejo na njihovem trgu, pri tem pa seveda prihranijo čas.
Ivor Bihar, Mediatoolkit
Poleg načrtov za širitev pa je Mediatoolkit nedavno spremenil tudi svojo oblikovno podobo in nekatere funkcije. Na vprašanje o prihodnosti orodja pa v podjetju odgovarjajo, da želijo nadaljevati predvsem z razvojem izdelka in ga tako še bolj prilagoditi uporabnikom.

Naša vizija je, da uporabnikom v pravem trenutku posredujemo informacije, ki jih potrebujejo. Vsekakor pa je skrb zanje bistvena tudi v prihodnje, saj je zadovoljstvo uporabnikov najpomembnejši pokazatelj uspešnosti.
Brigita Žvikart, Mediatoolkit
V zadnjem letu smo tako tudi na Netokraciji velikokrat poročali o zanimivih infografikah, zbranih s pomočjo orodja Mediatoolkit. Preberite še enkrat o odmevnosti Planice, Evrovizije in sprejetju Zakona o zakonski zvezi oz. #zzdr.