Mercatorjeva spletna trgovina bo prevzela Agrokorjevo platformo "Konzum klik"

Mercatorjeva spletna trgovina bo prevzela Agrokorjevo platformo “Konzum klik”

Po vzoru Hrvaškega Konzuma, ki je konec prejšnjega meseca uvedel sistem spletnega nakupovanja Konzum Klik, bo v prihodnosti podobna rešitev implementirana tudi pri slovenskem najboljšem sosedu, Mercatorju.

Spletni nakupiKonec novembra je hrvaški Agrokor, ki je že dobro leto lastnik slovenskega Mercatorja, v spletni trgovini Konzuma uvedel novost – Konzum Klik. Storitev so uvedli, da bi bili vsakodnevni nakupi živil še enostavnejši in hitrejši. Gre za koncept, ki uvaja centralno logistično središče, od koder bo dostava hrane možna v vsak kraj. Več o tem pove direktorica spletne prodaje na Konzumu:

Koncept logističnega centra, kakršen je Konzum Klik v Zagrebu za večja hrvaška mesta, se bo širil tudi na sosednja tržišča, kjer je prisoten Agrokor. V Sloveniji bo širjenje potekalo po že razvejani mreži Mercatorja, v Srbiji pa po mreži trgovine Idea. Načrt je razviti koncept Konzum Klika na trgih v regiji v letu 2016, da bi s tem dodatno izboljšali storitve za stranke, kot je to primer na Hrvaškem.

Martina Starčević, direktorica spletne prodaje, Konzum HR

Trenutna storitev spletne trgovine Mercatorja, Klik & dvig, ne omogoča dostave v vse kraje v Sloveniji. Vir: Mercator
Trenutna storitev spletne trgovine Mercatorja, Klik & dvig, ne omogoča dostave v vse kraje v Sloveniji (vir: Mercator).

V Sloveniji je spletna prodaja že dobro poznana in razširjena, tudi Mercatorjev Klik&dvig deluje nemoteno, kupci so ga sprejeli. Glede tega smo boljši od sosedov, ki spletnega nakupovanja še niso tako vajeni. Nov model spletne prodaje, ki se nam obeta v prihodnosti, bo omogočil dostavo vseh izdelkov v vse kraje v Sloveniji, kar trenutno še sicer ni možno. Vsa dostava bo potekala iz centralnega logističnega centra. Kdaj naj bi se ta sprememba zgodila, zaenkrat še ni znano, saj gre za velik organizacijski zalogaj.

Nobenih točnih datumov še nismo določili, saj je to tudi iz logističnega vidika gledano zahteven proces. Zagotovo pa se stvari premikajo v smeri centralizacije distribucije. Mercator že ima dobro zastavljeno spletno trgovino in deluje po modelu, kakšnega smo imeli tudi mi do pred nekaj tednov. Vsi trgovci so bolj ali manj tako začeli, zato vidimo centralno skladišče kot logičen potek razvoja. Je še prehitro, da bi govorili o točnih datumih, saj tudi najboljše lokacije za skladišče ni tako preprosto najti. Širitev v regijo je vsekakor naslednja faza razvoja, a kdaj točno se bo zgodila, boste še izvedeli. Kar pa lahko potrdim, pa je to, da je tovrsten model vsem všeč in da je naš cilj izkoristiti najboljšo prakso.

Martina Starčević, direktorica spletne prodaje, Konzum HR

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.