Mercatorjeva spletna trgovina bo prevzela Agrokorjevo platformo "Konzum klik"

Mercatorjeva spletna trgovina bo prevzela Agrokorjevo platformo “Konzum klik”

Po vzoru Hrvaškega Konzuma, ki je konec prejšnjega meseca uvedel sistem spletnega nakupovanja Konzum Klik, bo v prihodnosti podobna rešitev implementirana tudi pri slovenskem najboljšem sosedu, Mercatorju.

Spletni nakupiKonec novembra je hrvaški Agrokor, ki je že dobro leto lastnik slovenskega Mercatorja, v spletni trgovini Konzuma uvedel novost – Konzum Klik. Storitev so uvedli, da bi bili vsakodnevni nakupi živil še enostavnejši in hitrejši. Gre za koncept, ki uvaja centralno logistično središče, od koder bo dostava hrane možna v vsak kraj. Več o tem pove direktorica spletne prodaje na Konzumu:

Koncept logističnega centra, kakršen je Konzum Klik v Zagrebu za večja hrvaška mesta, se bo širil tudi na sosednja tržišča, kjer je prisoten Agrokor. V Sloveniji bo širjenje potekalo po že razvejani mreži Mercatorja, v Srbiji pa po mreži trgovine Idea. Načrt je razviti koncept Konzum Klika na trgih v regiji v letu 2016, da bi s tem dodatno izboljšali storitve za stranke, kot je to primer na Hrvaškem.

Martina Starčević, direktorica spletne prodaje, Konzum HR

Trenutna storitev spletne trgovine Mercatorja, Klik & dvig, ne omogoča dostave v vse kraje v Sloveniji. Vir: Mercator
Trenutna storitev spletne trgovine Mercatorja, Klik & dvig, ne omogoča dostave v vse kraje v Sloveniji (vir: Mercator).

V Sloveniji je spletna prodaja že dobro poznana in razširjena, tudi Mercatorjev Klik&dvig deluje nemoteno, kupci so ga sprejeli. Glede tega smo boljši od sosedov, ki spletnega nakupovanja še niso tako vajeni. Nov model spletne prodaje, ki se nam obeta v prihodnosti, bo omogočil dostavo vseh izdelkov v vse kraje v Sloveniji, kar trenutno še sicer ni možno. Vsa dostava bo potekala iz centralnega logističnega centra. Kdaj naj bi se ta sprememba zgodila, zaenkrat še ni znano, saj gre za velik organizacijski zalogaj.

Nobenih točnih datumov še nismo določili, saj je to tudi iz logističnega vidika gledano zahteven proces. Zagotovo pa se stvari premikajo v smeri centralizacije distribucije. Mercator že ima dobro zastavljeno spletno trgovino in deluje po modelu, kakšnega smo imeli tudi mi do pred nekaj tednov. Vsi trgovci so bolj ali manj tako začeli, zato vidimo centralno skladišče kot logičen potek razvoja. Je še prehitro, da bi govorili o točnih datumih, saj tudi najboljše lokacije za skladišče ni tako preprosto najti. Širitev v regijo je vsekakor naslednja faza razvoja, a kdaj točno se bo zgodila, boste še izvedeli. Kar pa lahko potrdim, pa je to, da je tovrsten model vsem všeč in da je naš cilj izkoristiti najboljšo prakso.

Martina Starčević, direktorica spletne prodaje, Konzum HR

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?