Michael Geer v Ljubljani: spoznajte človeka, ki je Badooju pripeljal prvih 70 milijonov uporabnikov! - Netokracija.si

Michael Geer v Ljubljani: spoznajte človeka, ki je Badooju pripeljal prvih 70 milijonov uporabnikov!

Naslednjo sredo bo Ljubljano obiskal Michael Geer. Če vas zanima viralni marketing (in če že nimate vstopnic za koncert RHCP tako kot avtorica tega posta), pridite v Kiperpipo 29. avgusta ob 19. uri.

Naslednjo sredo bo Ljubljano obiskal Michael Geer. Če vas zanima viralni marketing (in če že nimate vstopnic za koncert RHCP tako kot avtorica tega posta), pridite v Kiperpipo 29. avgusta ob 19. uri.

Badoo je najhitrejše rastoče družbeno omrežje na svetu, namenjeno spoznavanju novih ljudi oziroma »dejtanju«. Badoo je bil ustanovljen leta 2006, prisoten pa je v 180 državah sveta, z nekdanjim sedežem v Moskvi in sedanjim v Londonu. Poslovni model temelji na freemium filozofiji, šteje pa 160 milionov registriranih uporabnikov, od tega prvih 70 milionov lahko zahvali ravno Michaelu Geeru.

Geer je Badoo zapustil leta 2010 in od takrat dela kot mentor startup podjetjem v njihovi zgodnji fazi. Njegov najnovejši osebni projekt pa je CauseCart – brezplačno add on orodje, ki omogoča, da delež denarja, ki ga porabite med spletnim nakupovanjem, gre v dobrodelne namene.

Za dogodek v Kiberpipi se lahko prijavite tukaj (vstopnina stane 8 €, prijava je obvezna).

Torej, se vidmo v Kiberpipi? Ali uporabljate Badoo in kakšne so vaše izkušnje?

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.