Mimovrste.com ima že preko pol milijona uporabnikov - Netokracija.si

Mimovrste.com ima že preko pol milijona uporabnikov

Na največji slovenski spletni trgovini, mimovrste.com, so v začetku januarja zabeležili pomemben mejnik v svojem delovanju. Na strani se je registriralo že preko pol milijona uporabnikov, natančneje 520.000.

Največja slovenska spletna trgovina mimovrste=) ima že registriranih preko pol milijona uporabnikov. Ste med njimi tudi vi?
Največja slovenska spletna trgovina mimovrste=) ima registriranih že preko pol milijona uporabnikov. Ste med njimi tudi vi?

V zadnjih nekaj več kot desetih letih se je spletna trgovina mimovrste =) kot slovenski startup razvijala in rastla, danes pa velja za največjo spletno trgovino, v kateri nakupujejo Slovenci. Trenutna statistika pravi, da je uporabnik spletne trgovine že vsak četrti Slovenec, kar kaže tudi na širjenje kulture nakupovanja preko spleta.

Ob pomembnem mejniku so v podjetju predstavili tudi krajšo infografiko, ki kaže na to, da je razmerje moških uporabnikov proti ženskim 7:3, največ pa jih na stran dostopa preko osebnih računalnikov. V lanskem letu so zabeležili tudi rekorden dnevni obisk strani, ko je spletno mesto obiskalo 96,540 ljudi. Rast števila uporabnikov pri podjetju pripisujejo tudi številnim procesnim novostim, ki jih je v poslovanje vpeljal lastnik, Netrail Holding. V minulem letu so se posvetili tudi širitvi ponudbe s področja hitre potrošnje, venomer pa se trudijo za konstantno in premišljeno širitev ponudbe nakupovalnih kategorij.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.