Kako smo uspešno ‘zbežali’ iz Escape Rooma

Ste že pomislili, da bi eno uro preživeli v, v zadnjem času precej razširjenih in obiskanih, escape roomih oz. sobah pobega? Obiskali smo ljubljanski MindMaze na Trubarjevi ulici.

MindMaze
V Ljubljani lahko obiščete osem sob pobega, samo v MindMazeu pa boste našli takšne s tematiko Ljubljane (foto: MindMaze).

Escape room ali po slovensko soba pobega je zanimiva in dokaj nova, sveža reč v Sloveniji. K nam je prišla iz ZDA in Japonske, prvi pa so si jo zamislili programerji v Silicijevi dolini leta 2006. Zatem se je koncept te resničnostne igre razširil po svetu in danes je zelo priljubljen tudi pri nas. Samo v Ljubljani jih lahko obiščete 8, pred kratkim pa so prvo sobo pobega odprli tudi v Mariboru. Po besedah poznavalcev pa boste pravo ‘meko escape room-ov’ našli na sosednjem Madžarskem, natančneje v Budimpešti, kjer lahko obiščete preko 60 sob. Netokracija je testirala MindMaze.

Escape room MindMaze

Glede na to, da so sobe pobega lani v Ljubljani zrastle kot gobe po dežju, mora vsaka od njih poskrbeti za nekaj posebnosti. Posebnost sobe MindMaze je ‘ljubljanskost‘ – Alkimistova sobana in Okupirana Ljubljana sta namreč sobi pobega na temo naše prestolnice. V eni se lahko vživite v 16. stoletje, v drugi pa ste soočeni s časom druge svetovne vojne in Ljubljano, obdano z bodečo žico.

Mindmzae ponuja dve tematiki sob: Alkimistovo sobano iz 16. stoletja in Okupirano ljubljano iz časa druga svetovne vojne. Foto: MindMaze
MindMaze ponuja dve tematiki sob: Alkimistovo sobano iz 16. stoletja in Okupirano Ljubljano iz časa druga svetovne vojne (foto: MindMaze)

Ekipa Netokracije je večer preživela v Alkimistovi sobani, katere cilj je dokopati se do zlatega jajca, ki je bilo ukradeno ljubljanskemu zmaju. Ob vstopu vas pričaka prijetna sobica, kjer vas čas meri peščena ura, saj ste vendarle v 16. stoletju. Predmeti v sobi skrivajo vsak svoj namig, a marsikateri izmed njih je tam tudi zato, da vas spelje s poti in zavede. Pustolovsko dogodivščino je treba končati v 60 minutah, če se vam zatakne, pa vam je zmeraj na voljo tudi pomoč.

Ura kreganja ali team building?

Sobe pobega, ki so pri nas na polno zaživele lansko leto, so namenjene več kot le kreativnemu in zanimivemu preživljanju prostega časa. Pravila so preprosta: v sobo lahko gre naenkrat skupina od 2 do 5 oseb, ki morajo v 60 minutah razrešiti vse namige, uganke in zagonetke, da pridejo do cilja: odkleniti vrata sobe. Takšna pustolovska igra zanimivo razkrije tudi dinamiko v skupini, saj se morajo člani med sabo uskladiti z namenom, da se rešijo iz sobe. Prav zato so sobe pobega tudi priljubljena destinacija mnogih podjetij, ki svoje uslužbence tako postavijo v položaj, ko so povsem odvisni drug od drugega in medsebojnega sodelovanja. To dobro vpliva na odnose med sodelavci in je zato takšna igra primerna za team building. Podjetja pa niso edini obiskovalci, kot pove Marko Maučec iz MindMazea:

Glede razmerja med domačini in tujci bi odstotek v letnem prerezu bil močno na strani domačinov, vendar pa v poletnih mesecih prevladujejo turisti, v preostalih pa domačini. Tako je predvsem zaradi dejstva, da je izredno popularno postalo izkoristiti sobo pobega za praznovanje rojstnih dni, različnih obletnic ali pa preprostega druženja med družbo. V tem letnem času imamo zelo veliko podjetij, ki delajo na team buildingu, kjer, kot radi rečemo, vstopijo kot skupina ter izstopijo kot ekipa. Prav vsak član namreč pusti svoj pečat na poti do končnega cilja. Izredno zanimivo pa je kako praktično vsaka skupina razmišlja popolnoma drugače in kako vsak najde svoj način reševanja problemov. Kar je pomembno pa je, da tu ne gre za ocenjevanje in tekmovanje ampak predvsem za zabavo.

V sobi vas čaka veliko ugank in zagonetk pa tudi namigov, med katerimi vsem ni za verjeti! Foto: MindMaze
60 minut ekipa sodeluje med sabo in usklajuje lastno dinamiko, kar je dobro za team building. Vstopijo kot skupina ter izstopijo kot ekipa (foto: MindMaze).

Slaba stran sobe pobega je ta, da jo lahko obiščeš samo enkrat, saj boš drugič seveda že takoj vedel, kako se prebiti do cilja. Dobra stran pa je, da v Ljubljani navdušenje nad njimi samo še raste in imamo že kar lepo število sob za pustolovsko dogodivščino, med katerimi lahko izbiramo.

Ko enkrat odigraš eno sobo, samo čakaš in odštevaš do trenutka, ko boš odšel v novo. Reševanje zagonetk in iskanje skritih povezav, predmetov te precej zasvoji!

Marko Maučec, lastnik MindMaze

Kot je že bilo zapisano, je pravilo sob pobega to, da pri reševanju sodeluje od 2 do 5 ljudi. Za sodelovanje ne potrebujete nobenih posebnih pripomočkov ali opreme, dobro je le, da nimate strahu pred zaprtimi prostori. Cene za uro pustolovske dogodivščine se gibljejo med 50 in 60 evrov na skupino. Zatorej, če ne veste, kam bi se s prijatelji ali sodelavci podali naslednjič, ko boste razmišljali o skupnem preživljanju prostega časa –soba pobega je odlična ideja!

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.