Mlada kreativca SOF-a 2015: Bor in Klemen

Mlada kreativca SOF-a 2015: Bor in Klemen

Na letošnjem natečaju Mladi kreativec, ki je potekal vzporedno s tekmovalnim delom Slovenskega oglaševalskega festivala, sta si (že drugič!) ta naslov prislužila Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič. In kdo sta mladeniča, ki potujeta v Cannes? Preberite v intervjuju.

Klemen Selakovič in Bor Klemenc Mencin.
Klemen Selakovič in Bor Klemenc Mencin sta mlada kreativca 2015. (Foto: osebni arhiv)

Mlada kreativca 2015 sta Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič, študenta z delom v agencijah, kjer pilita svoje tekstopisne sposobnosti, neumorni domišljiji pa puščata prosto pot. Na letošnjem natečaju sta si naslov mladih kreativcev prislužila že drugič, tokrat je komisijo najbolj prepričal njun Juicer. Kaj menita o konkurenci na natečaju, kdo se je prvi spomnil zmagovalne ideje in kaj bosta, ko bosta velika? Preberite!

Bor, Klemen, kot mlada kreativca sta najverjetneje še v šoli. Kaj študirata?

Bor: Jaz (še vedno) bluzim na FDVju. Če bo šlo vse po sreči, bom do konca leta diplomiran komunikolog.

Klemen: Še vedno v šoli :). Sem študent zadnjega letnika na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

Študij + delo?

Bor: Ja.

Klemen: Da, oba sva zaposlena na področju marketinga. Sam v podjetju Parsek snujem digitalne kampanje in skrbim za uporabniško izkušnjo na spletu.

In kaj zapolnjuje vajin prosti čas?

Bor: Tisto malo prostega časa, ki mi ostane med delom, faksom in društvom, poskušam posvetiti druženju s prijatelji in družino. Drugače pa se ukvarjam tudi z improvizacijskim gledališčem.

Klemen: Največji del prostega časa namenim Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije, ki jo z Borom kot člana upravnega odbora vodiva. Sem velik ljubitelj filmov in non-fiction knjig.

Bor in Klemen na podelitvi na Zlati noči letošnjega SOF-a. (Vir: SOF)
Bor in Klemen na podelitvi na Zlati noči letošnjega SOF-a. (Foto: SOF)

Zdaj imata vsak po dva para jajc. Kakšen je občutek?

Bor: …

Klemen: Nova so malce mehkejša.

Iskreno – kdo izmed vaju se je prvi spomnil Juicerja?

Bor: Koncept sva razvila v skupnem kreativnem procesu, zato si nihče od naju ne lasti končne ideje. Iskreno.

Klemen: Kot je že Bor omenil, to sploh ni pomembno. Sama začetna ideja je vredna manj kot 50 %. Vse ostalo je na izvedbi in kvaliteti predstavitve.

Ali je na obzorju kakšna dejanska realizacija Juicerja?

Bor: Zaenkrat ostaja bolj na ravni koncepta, saj razvijanje izdelka nikakor ni lahka stvar. Na srečo pa vseeno obstaja nekaj možnosti, da bo Juicer (v malce drugačni obliki) čez par mesecev krasil omizja nekaterih priljubljenih ljubljanskih lokalov.

Klemen: TBA

Kakšne so se vama zdele ideje ‘konkurence’ in zakaj menita, da sta ravno vidva že drugič dobil naziv ‘Mlada kreativca’?

Bor: Na splošno se mi zdi, da je letos v tej kategoriji bila huda konkurenca. Nekatere ideje so se mi zdele enostavno genialne in nad njimi sem bil resnično navdušen. Ko so objavili prijavljena dela, sem, iskreno povedano, kar podvomil, da bo najina najbolj prepričala žirijo. Očitno pa je le-ta nagradila dejstvo, da sva edina razmišljala out-of-the-box (oziroma about-the-box, hehe), se pravi izven okvirov dejanskega brifa. To me je res prijetno presenetilo.

Naziv MK pa sva si po mojem mnenju drugič prislužila, ker sva si res močno želela zopet obiskati Cannes.

Klemen: Rad bi čestital vsem, ki so se letos prijavili. Natečaj vsako leto neizmerno pridobiva na kvaliteti in to je res super. Želel bi spodbuditi vse, ki se počutijo kreativne ali pa želijo delovati na tem področju, da se potisnejo iz cone udobja in pričnejo z ustvarjanjem – nagrada in pridobljena samozavest prineseta neprecenljivo in odlično motivacijo za nadaljnje delo.

V tekmo sva ponovno stopila, ker sva vedela, kaj pomeni obisk največjega festivala kreativnosti na svetu. Želja po zmagi je bila močna. Na razpis nisva šla samo sodelovat.

Mislim, da super delujeva kot ekipa, saj v kreativnem procesu zasedava popolnoma različne vloge. Zelo sva si različna, a prav zaradi tega tako komplementarna. Upam, da se v Cannesu to potrdi. ;)

Ko bom velik bom…

Bor: Predsednik. Žirije SOF-a.

Klemen: Stal na Cannskem odru z zlato zverino v roki.

Svojega dneva si ne znam predstavljati brez … 

Bor: Smeha, branja, pisanja, neumnosti, interneta.

Klemen: Tehnologije, ciljev, namena, ustvarjalnosti, rasti …

Najljubši gadgeti in aplikacije + zakaj?

Bor:  Večino časa uporabljam svojega Nexusa. Mislim, da nisem preveč zahteven – Facebook, Gmail, Soundcloud, e-hrana, Prevozi, Calendar, Snapchat, YouTube, Chrome, Quora. Zakaj? Ker sem družabno bitje, ki rado posluša glasbo, je in potuje, se hkrati trudi biti organizirano, ob tem pa snema neumne slike in videe, jih na internetu gleda in po njem brska za ostalimi bedarijami in/ali zanimivostmi.

Klemen: iPhone & Kindle

  • Google inbox – za hitro pucanje mailov, obseden sem z doseganjem praznega inboxa (inbox zero) :).
  • Goodreads – “IMDB” za knjige.
  • Music app – poslušam avdio knjige in tako izkoristim čas med vožnjo v službo.
  • Headspace – pred spanjem meditiram, da se sprostim od kaotičnega vsakdana.
  • Evernote – vsako idejo si zapišem… in potem samo počakam na trenutek, ko pride prav ;).

Bor, kakšno opravo si si omislil za oder v Cannesu?

Bor: Če nama uspe v Cannesu dobiti levčka, ne bo nobene oprave. Sploh.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.