Mlada podjetnika leta sta Anja in Alen Marić iz Woodwayja

Mlada podjetnika leta sta Anja in Alen Marić iz Woodwayja

Včeraj je v prostorih NLB Centra inovativnega podjetništva potekal finalni dogodek letošnjega že 5. izbora za laskavi naslov Mladi podjetnik leta. Strokovna žirija je izmed petih finalistov izbrala najboljšega. Naziv Mladi podjetnik leta sta pridobila Anja in Alen Marić iz podjetja Woodway.

Mladi Podjetnik Ana in Alen Marić
Mlada podjetnika leta sta Anja in Alen Marić iz podjetja Woodway (foto: Jernej Kokol)

Strokovno žirijo so sestavljali Lojze Bertoncelj (30Lean), Blaž Zupan (Optiprint, d. o. o.), Rok Gorjup (direktor prodaje, Si.mobil), Sandi Boršo (direktor prodaje in marketinga, SAOP d. o. o.), Darko Jurić (NLB), Kristina Kočet Hudrap (Tiko Pro, d. o. o., Mlada podjetnica leta 2013) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik).

7-članska žirija je imela težko nalogo. Ob koncu dneva so razglasili pet finalistov. Vir: Facebook
7-članska žirija je imela težko nalogo (foto: Mladi podjetnik)

Woodway, spletna trgovina z lesenimi izdelki

Zgodba WoodWaya se je začela, ko je Anja Marić v Stockholmu našla leseno uro, v katero se je popolnoma zaljubila. Po porodniškem dopustu je ostala brez službe, a ni obupavala. Z možem sta se lotila svojega posla in decembra 2013 odprla spletno trgovino z lesenimi modnimi dodatki WoodWay, v kateri so združeni tako izdelki slovenskih kot tudi tujih blagovnih znamk. Aprila lani sta odprla prvo trgovinico v Radovljici, ki je takoj postala hit, pozneje še spletno in fizične trgovine na Hrvaškem. Od letos je WoodWay prisoten tudi v Skandinaviji. Lani sta ustvarila 125 tisoč evrov prihodkov, za letos načrtujeta vsaj milijon evrov. Podjetje je v resnih pogovorih tudi za franšizni sistem v Londonu in Singapurju. Njuna želja je prodajalna v vsakem večjem mestu v Evropi.

foto: Jernej Kokol
foto: Jernej Kokol

Med finalisti avtodeli, zdrava pasja hrana in Kickstarter agencija

Kdo pa so finalisti ostali finalisti, ki so se potegovali za naziv Mladi podjetnik leta?

  • Luka Stanovnik, BrightVisuals: 25-letni podjetnik je pred dvema letoma ustanovil avdiovizualno in kreativno agencijo BrightVisuals, ki s svojim znanjem ustvarja izjemne vizualne zgodbe. Delajo za startupe, agencije in potrebe Kickstarter kampanj
  • Nastja Kramar, Malinca.si: Nastja je lastnica spletne trgovine z zdravo prehrano. Malinca.si je v zadnjem letu postala prisotna tudi na Hrvaškem, ravnokar so dekleta podpisala pogodbo tudi v Črni Gori.
  • Irenej in Ana Suban, Silux.si: je spletna trgovina z avtodeli, ki ponuja preko 65 tisoč artiklov. Lanskoletnemu uspešnemu vstopu na hrvaški trg je sledil še italijanski, pred kratkim so se podali še na srbskega. Silux.si je iz garažnega podjetja zrastel v podjetje, ki je lani ustvarilo 1,3 milijona evrov od prodaje
  • Nastja Verdnik, pasja pekarna HOV-HOV: ker primerne hrane za svojo psičko ni našla, se je Nastja odločila, da jo bo začela pripravljati kar sama. Ideja je prerasla v podjetje in danes lahko poslovalnice najdete v Mariboru, Ljubljani, Novem Sadu, Beogradu in Zagrebu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.