Sledite izvoru mleka prek mobilne aplikacije - Netokracija.si

Sledite izvoru mleka prek mobilne aplikacije

mlecnaCesta

Mlekarna Celeia je pred dnevi začela s projektom Mlečna cesta, ki omogoča sledenje izvoru surovin v izdelkih Zelene Doline. Projekt je zanimiv, saj omogoča sledenje izvoru kar preko mobilne aplikacije, na spletni strani www.mlecnacesta.si pa lahko najdete tudi dodatne opise pridelovalcev.

Mlekarna Celeia je torej prva slovenska mlekarna, ki kupcem omogoča vpogled v izvor surovega mleka. Tako lahko kupci na zelo preprost način sledijo osnovni surovini, ki omogoča izdelavo mlečnih izdelkov. Kupci lahko izvor preposto preverijo na spletni strani www.mlecnacesta.si, kjer vpišejo črtno kodo in rok uporabnosti izdelka. Druga možnost preverjanja pa je možna prek mobilne aplikacije Izvor by Origin Trail, ki jo lahko uporabniki brezplačno prenesejo iz spletnih trgovin Google Play in App Store. S pomočjo fotaparata na mobilnem telefonu skeniramo črtno kodo in vpišemo rok uporabnosti izdelka. Uporabniku se nato izpišejo osnovne informacije o izdelkih, tabela hranilnih vrednosti in prednosti določenega mlečnega izdelka. Hkrati pa aplikacija omogoča tudi dostop do informacijo o kmetiji, kjer je bilo mleko pridelano.

Mlekarna Celeia želi s tem projektom okrepiti ugled živil domačega izvora. Poleg tega pa želijo visoko tehnologijo vpeljati tudi v sektor, kjer tega ne bi pričakovali.

Mlečna cesta_Celeia

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.