Se še spomnite Blackberryja (BB)? To je tisti pametni telefon, katerega uporabniki nikoli ne bomo pozabili izjemno učinkovite tipkovnice, na katero je bolj preprosto tipkati kot 'tapkati' na kateri koli zaslon na dotik. Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, mi je pred kakšnim letom zaupal, da uporablja dva mobilna telefona – BB za poslovno rabo, iPhone pa za 'vse ostalo'. Ravno 'vse ostalo' je tisto, kar je večino uporabnikov telefonov BB pregnalo h konkurenci.
Brezplačni dogodek Mini Blackberry 10 Jam se bo zgodil v soboto, 24. novembra 2012 med 11. in 19. uro, na mariborski Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko.
V ponedeljek se prične peta sezona srečanj Mobile Monday Slovenija, tokrat prvič izven Kiberpipe. Kot nam je zaupala vodja projekta Tamara Momčilović, se Kiberpipa vrača izključno nekomercialnim temam (zaradi tega tudi programski 'twist' pri #wwwh), zato MoMoSlo še vedno išče prostore za letošnjo sezono. Za prvič jim je na pomoč priskočil pospeševalnik TSstartup.
Prvič sem QR kodo uporabila na svoji majici za predavanje o inovativnem oglaševanju na Sales & Marketing konferenci v Sarajevu leta 2010. Ne vem, če se spomnite tako daleč nazaj – to so bili časi, ko je večina imela BlackBerryje in si bil geek že, če si imel Facebook profil. Od takrat so se QR kode namnožile v in na vse možne vsebine, najsi bodo oglaševalske ali ne. In čeprav se je na spletu vsak teden pojavil nov blogeraš, ki je trdil, da so QR kode mrtve, so kot punk. Vztrajajo.
Zdi se, da bomo sredi septembra spoznali novi model Appleovega pametnega telefona. Čeprav Apple v vabilu novinarjem in blogerjem ni eksplicitno napovedal teme dogodka, senca v obliki številke 5 je gotovo znak, da gre za iPhone 5.
V Berlinu naslednji teden, med 27. in 29. junijem, poteka MLOVE konferenca, TED za mobilne tehnologije. Evropski festival združuje inovatorje, podjetnike, ustvarjalce in znanstvenike z različnih področij, a skupnim imenovalcem – mobile.
Oglaševanje na mobilnih napravah je postalo z Googlovo odločitvijo, da vključi možnost priprave in vklopa oglasov na mobilne telefone in tablice neposredno v sistem AdWords, dostopno za vse, ki imate ali upravljate z AdWords računom. Od začetka junija lahko tako oglašujete 350 milijonom uporabnikom mobilnih naprav in prikazujete oglase v več kot 300.000 mobilnih […]
Na zagrebškem Seedcampu, kjer je Netokracija sodelovala kot ekskluzivni medijski partner, je bila predstavljena aplikacija ShoeAddicts. »Instagram za čevlje«, kot app radi poimenujejo v tviteraških vodah, so soustvarili Anela Senčar, Pedja Puselja (bolj znan kot Blogowski), Goran Vukšić in Marko Prljić iz Hrvaške, ki imajo veliko izkušenj na področju marketinga, razvoja in dizajna. ShoeAddicts je […]
Prihodnji ponedeljek (18. 6.) se bo v Kiberpipi zgodilo zadnje srečanje MoMoSlo v letošnji sezoni. Organizatorji so pripravili zanimiva predavanja, ki jim bo sledil networking, zato dogodka ne smete zamuditi. Na #momoslo bodo sodelovali: Hrvoje Žitko (IBM Worklight): IBM je s prevzemom podjetja Worklight stopil v svet razvoja mobilnih aplikacij. IBM Worklight ponuja razvoj aplikacij […]
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?