MojaČokolada.si uvedla novo storitev za sladkosnede

MojaČokolada.si prodala za 100.000 evrov čokolad in uvedla novo storitev za sladkosnede

Mlado slovensko podjetje, ki je z ustanovitvijo pred tremi leti obogatilo slovenski trg, tokrat predstavlja nov izdelek, kosmiče izMUESLI. MojaČokolada.si tako v svojo široko ponudbo izdelkov dodaja noviteto, za katero so vodilni prepričani, da bo hitro osvojila trg.

mojačokolada

IzMUESLI je nov koncept nakupovanja kosmičev, kjer si lahko vsak uporabnik ustvari kosmiče po svojih željah. Na voljo je več kot 40 različnih sestavin, ki jih lahko med sabo kombinirate kakor želite. Direktor spletne trgovine MojaČokolada.si Andraž Gavez je o izdelku še dodal:

Glavna posebnost izdelka je ta, da si lahko poljubne sestavine uporabnik izbere sam, mi pa želene sestavine zmešamo skupaj ter dostavimo na dom. Dodali smo tudi možnost napisa na embalažo, tako da lahko izdelek podarimo tudi kot simpatično darilo z osebno noto.

Prek spleta prodali za 100.000 evrov čokolad, sedaj je na vrsti muesli

MojaČokolada.si je spletna trgovina, ki jo je Andraž Gavez ustanovil pred tremi leti. Lani so s 50-odstotno letno rastjo presegli magično mejo ter preko spleta prodali za več kot 100.000 evrov čokolad. Koncept je v teh letih ostal enak: združiti slovenske znamke čokoladnih izdelkov pod eno streho. Ponudba izdelkov je tako res pestra – od čokoladnega nakita, masaž, pralinejev, do čokolad vseh možnih okusov, ki jim lahko po želji dodate tudi napis. S spletno čokoladnico sodelujejo velenjski Lucifer chocolate, ljubljanska La chocolate, Čokoladni atelje Dobnik iz Žalca, Rustika in mnoge druge.

Lani so presegli magično mejo in prodali za več kot 100.000 evrov čokolad.
Lani so presegli magično mejo in prodali za več kot 100.000 evrov čokoladnih izdelkov.

V ekipi, ki stoji za podjetjem, je Andraž zbral fotografinjo, programerja, oblikovalko, odgovorno za stranke, nekaj študentov, … celoten projekt je torej delovno dobro razdeljen. Skupaj svetlo zrejo v prihodnost, načrti za letošnje poletje so namreč kar veliki. Kot pravi Andraž Gavez:

Letos bomo spletno stran prevedli tudi v hrvaščino ter z domeno www.mojacokolada.hr nastopili na hrvaškem tržišču, v kratkem pa prevedli tudi v angleški jezik. Zaenkrat bomo začeli s trženjem slovenskih izdelkov, vendar se pri tem ne bomo omejevali. Splet je zelo širok, Slovenija pa ima zgolj 2 milijona prebivalcev. Naš cilj je združiti čim več čokoladnih blagovnih znamk in najrazličnejših izdelkov povezanih s čokolado »pod eno streho«. To pomeni tako prodajo slovenskih izdelkov v tujino, kot tudi prodajo tujih izdelkov pri nas.

Načrtujejo tudi sodelovanje na B2B področju – svoje izdelke ponujajo butičnim trgovinam, cvetličarnam in darilnim trgovinam.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?