MojaČokolada.si uvedla novo storitev za sladkosnede

MojaČokolada.si prodala za 100.000 evrov čokolad in uvedla novo storitev za sladkosnede

Mlado slovensko podjetje, ki je z ustanovitvijo pred tremi leti obogatilo slovenski trg, tokrat predstavlja nov izdelek, kosmiče izMUESLI. MojaČokolada.si tako v svojo široko ponudbo izdelkov dodaja noviteto, za katero so vodilni prepričani, da bo hitro osvojila trg.

mojačokolada

IzMUESLI je nov koncept nakupovanja kosmičev, kjer si lahko vsak uporabnik ustvari kosmiče po svojih željah. Na voljo je več kot 40 različnih sestavin, ki jih lahko med sabo kombinirate kakor želite. Direktor spletne trgovine MojaČokolada.si Andraž Gavez je o izdelku še dodal:

Glavna posebnost izdelka je ta, da si lahko poljubne sestavine uporabnik izbere sam, mi pa želene sestavine zmešamo skupaj ter dostavimo na dom. Dodali smo tudi možnost napisa na embalažo, tako da lahko izdelek podarimo tudi kot simpatično darilo z osebno noto.

Prek spleta prodali za 100.000 evrov čokolad, sedaj je na vrsti muesli

MojaČokolada.si je spletna trgovina, ki jo je Andraž Gavez ustanovil pred tremi leti. Lani so s 50-odstotno letno rastjo presegli magično mejo ter preko spleta prodali za več kot 100.000 evrov čokolad. Koncept je v teh letih ostal enak: združiti slovenske znamke čokoladnih izdelkov pod eno streho. Ponudba izdelkov je tako res pestra – od čokoladnega nakita, masaž, pralinejev, do čokolad vseh možnih okusov, ki jim lahko po želji dodate tudi napis. S spletno čokoladnico sodelujejo velenjski Lucifer chocolate, ljubljanska La chocolate, Čokoladni atelje Dobnik iz Žalca, Rustika in mnoge druge.

Lani so presegli magično mejo in prodali za več kot 100.000 evrov čokolad.
Lani so presegli magično mejo in prodali za več kot 100.000 evrov čokoladnih izdelkov.

V ekipi, ki stoji za podjetjem, je Andraž zbral fotografinjo, programerja, oblikovalko, odgovorno za stranke, nekaj študentov, … celoten projekt je torej delovno dobro razdeljen. Skupaj svetlo zrejo v prihodnost, načrti za letošnje poletje so namreč kar veliki. Kot pravi Andraž Gavez:

Letos bomo spletno stran prevedli tudi v hrvaščino ter z domeno www.mojacokolada.hr nastopili na hrvaškem tržišču, v kratkem pa prevedli tudi v angleški jezik. Zaenkrat bomo začeli s trženjem slovenskih izdelkov, vendar se pri tem ne bomo omejevali. Splet je zelo širok, Slovenija pa ima zgolj 2 milijona prebivalcev. Naš cilj je združiti čim več čokoladnih blagovnih znamk in najrazličnejših izdelkov povezanih s čokolado »pod eno streho«. To pomeni tako prodajo slovenskih izdelkov v tujino, kot tudi prodajo tujih izdelkov pri nas.

Načrtujejo tudi sodelovanje na B2B področju – svoje izdelke ponujajo butičnim trgovinam, cvetličarnam in darilnim trgovinam.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.