
MojaČokolada.si prodala za 100.000 evrov čokolad in uvedla novo storitev za sladkosnede
Mlado slovensko podjetje, ki je z ustanovitvijo pred tremi leti obogatilo slovenski trg, tokrat predstavlja nov izdelek, kosmiče izMUESLI. MojaČokolada.si tako v svojo široko ponudbo izdelkov dodaja noviteto, za katero so vodilni prepričani, da bo hitro osvojila trg.
IzMUESLI je nov koncept nakupovanja kosmičev, kjer si lahko vsak uporabnik ustvari kosmiče po svojih željah. Na voljo je več kot 40 različnih sestavin, ki jih lahko med sabo kombinirate kakor želite. Direktor spletne trgovine MojaČokolada.si Andraž Gavez je o izdelku še dodal:
Glavna posebnost izdelka je ta, da si lahko poljubne sestavine uporabnik izbere sam, mi pa želene sestavine zmešamo skupaj ter dostavimo na dom. Dodali smo tudi možnost napisa na embalažo, tako da lahko izdelek podarimo tudi kot simpatično darilo z osebno noto.
Prek spleta prodali za 100.000 evrov čokolad, sedaj je na vrsti muesli
MojaČokolada.si je spletna trgovina, ki jo je Andraž Gavez ustanovil pred tremi leti. Lani so s 50-odstotno letno rastjo presegli magično mejo ter preko spleta prodali za več kot 100.000 evrov čokolad. Koncept je v teh letih ostal enak: združiti slovenske znamke čokoladnih izdelkov pod eno streho. Ponudba izdelkov je tako res pestra – od čokoladnega nakita, masaž, pralinejev, do čokolad vseh možnih okusov, ki jim lahko po želji dodate tudi napis. S spletno čokoladnico sodelujejo velenjski Lucifer chocolate, ljubljanska La chocolate, Čokoladni atelje Dobnik iz Žalca, Rustika in mnoge druge.

V ekipi, ki stoji za podjetjem, je Andraž zbral fotografinjo, programerja, oblikovalko, odgovorno za stranke, nekaj študentov, … celoten projekt je torej delovno dobro razdeljen. Skupaj svetlo zrejo v prihodnost, načrti za letošnje poletje so namreč kar veliki. Kot pravi Andraž Gavez:
Letos bomo spletno stran prevedli tudi v hrvaščino ter z domeno www.mojacokolada.hr nastopili na hrvaškem tržišču, v kratkem pa prevedli tudi v angleški jezik. Zaenkrat bomo začeli s trženjem slovenskih izdelkov, vendar se pri tem ne bomo omejevali. Splet je zelo širok, Slovenija pa ima zgolj 2 milijona prebivalcev. Naš cilj je združiti čim več čokoladnih blagovnih znamk in najrazličnejših izdelkov povezanih s čokolado »pod eno streho«. To pomeni tako prodajo slovenskih izdelkov v tujino, kot tudi prodajo tujih izdelkov pri nas.
Načrtujejo tudi sodelovanje na B2B področju – svoje izdelke ponujajo butičnim trgovinam, cvetličarnam in darilnim trgovinam.