MojMojster rešuje problem nepregledne ponudbe v gradbeništvu

MojMojster rešuje problem nepregledne ponudbe v gradbeništvu

Komunikacija z uporabniki - mnoga podjetja in panoge se tega dela svoje dejavnosti sploh ne zavedajo ali pa ga ne vidijo kot problematičnega, medtem ko je zgodba iz druge strani, uporabniške, povsem drugačna. Mladi arhitekti so se z ustanovitvijo portala Moj mojster odločili končati ta problem na področju gradbenih del.

Mlada arhitekta, ustanovitelja portala Gregor Černelc (levo) in Martin Pelcl. Foto: osebni arhiv
Mlada arhitekta, ustanovitelja portala Gregor Černelc in Martin Pelcl (foto: osebni arhiv).

Zagotovo vas je mnogo takih, ki ste se že kdaj odločili za vzdrževalna in gradbena dela ter ste pri tem doživljali pravo nočno moro zaradi nepreglednosti komunikacije in organizacije z izvajalci gradbenih del. Tak problem sta zaznala tudi mlada arhitekta Martin Pelcl in Gregor Černelc, ki sta med delom v arhitekturnem biroju prišla tudi do rešitve, kako to težavo odpraviti. Rodil se je portal MojMojster. Kot je za Netokracijo povedal soustanovitelj Gregor Černel:

Z Martinom sva ugotovila, da je komunikacija z izvajalci za gradbena dela in sama organizacija izvedbe po nepotrebnem zamudna, nepregledna in povezana s kar nekaj tveganji, kot so pošiljanje povpraševanj, spremljanje odziva in odgovorov, ponudbe so razmetane po e-mailih, nismo prepričani o zanesljivosti podjetij in bonitete lahko spremljamo iz različnih virov …

Portal MojMojster je tako namenjen ponudnikom in povpraševalcem. Je organizirano in pregledno stičišče obrtnikov in malih podjetij, med katerimi lahko investitor nemoteno brska po poslovnih profilih in na podlagi slednjih ter primernosti ponudbe pošlje izbranemu podjetju tudi povpraševanje za svoj projekt.

Projekt Moj Mojster je nastal iz startupa Eforma.
Projekt MojMojster je nastal iz startupa Eforma (foto: osebni arhiv).

Podjetja so preverjena

Mladi arhitekti so portal na začetku zasnovali tako, da je bil odprt za vsakogar, možnost registracije je imelo vsako podjetje, ki je bilo že drugače registrirano za dejavnost. A izkušnje so jih pripeljale do odločitve, da pri vsaki registraciji tudi preverijo njihovo ozadje in neprimerna podjetja izločijo, saj so se pojavljala tudi takšna z blokiranimi računi in brez zaposlenih. O tem Gregor pove:

Na podlagi naših izkušenj in odzivov strank, ki so izvedle projekte, zbiramo ocene in komentarje o izvedbah. Tako bo čas ločil dobra in slaba podjetja.

Za ponudnike ponujajo tri pakete, med katerimi je prvi brezplačen in ponuja omejen dostop, do 5 kontaktov. Za tesnejše sodelovanje in večji dostop ponujajo letno naročnino, večjim podjetjem, ki želijo sodelovati na več področjih in večjih projektih obenem pa se tudi oglaševati  pa ponujajo še tretji paket.

Ves projekt je nastal iz startupa Eforma, ki je nastal pod okriljem podpornega okolja inkubatorja mariborske univerze Tovarna podjemov. Ta podjetniški inkubator predstavlja pomemben element v inovacijskem ekosistemu, ki mladim omogoča zagon svoje podjetniške ideje.

Ekipo sestavljajo 4 člani, ki so na projektu tudi redno zaposleni. Jure Škorc je vodja razvoja in programer, ki skrbi za hitro implementacijo idej in testiranja. Selvedin Mujagič je v vlogi vodje marketinga in skrbi za odnose s strankami. Ustanovitelja sta Gregor Černelc in Martin Pelcl, ki skrbi za razpise, oblikovanje in strategijo. Martin je prejemnik Plečnikove nagrade, najprestižnejše nagrade s področja arhitekture, urbanizma in krajinske arhitekture. V lanskem letu pa je za svoje diplomsko delo prejel tudi študentsko Prešernovo nagrado.

Zanimanje je vedno večje

Portal MojMojster dobiva vedno boljše odzive, saj so, kot pravijo vodilni, v začetku prejemali le 2-5 povpraševanj na teden, danes pa se je število odzivov povečalo na 10 povpraševanj na dan. Povečuje se tudi vrednost zaključenih projektov, trenutno se številke gibljejo v višini 8 milijonov evrov.

Mladi arhitekti projekt financirajo iz sistema MojMojster, dodatna sredstva pa so prejeli tudi na razpisih P2 in SK50 Slovenskega podjetniškega sklada, kar jim je omogočilo hitrejši razvoj in dodatne zaposlitve. Pred kratkim so projekt predstavljali v Madridu, saj sredstva iščejo tudi po tujih podjetniških inkubatorjih.

Naš cilj je postati prva misel pred gradnjo ali prenovo v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem v roku naslednjih dveh let. Na sosednjem Hrvaškem že sestavljamo ekipo, ki bo skrbela za tamkajšnji trg. Prepričani smo da nam bo uspelo, saj sestavljamo največji sistem gradbenih izvajalcev z informacijsko rešitvijo, ki omogoča hitro in enostavno pot do izvedbe gradbenih del.

Mlade podjetnike, ki so prišli do učinkovite rešitve za problem organizacije gradbenega projekta, očitno čaka se svetla delovna prihodnost. Učinkovita rešitev naj bo v navdih tudi drugim mladim, vsi, ki pa ste na odločitvi za gradnjo pa sedaj veste, kam se obrniti.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.