Na IndieGoGo podprite NeverLose

Na IndieGoGo podprite NeverLose

O NeverLose smo na Netokraciji pisali že v začetku letošnjega leta, sedaj, ko pa se približuje sezona zimskih športov, so se pri ekipi odločili, da izdelek predstavijo tudi na platformi za množično zbiranje sredstev.

PowUnity je zamisel študentov, ki sta se srečala na Švedskem. Arhiv PowUnity
PowUnity je zamisel študentov, ki sta se srečala na Švedskem (foto: PowUnity).

Slovensko-avstrijska podjetniška naveza je v začetku leta predstavila prvo Bluetooth napravo za iskanje in varovanje smuči in smučarskih bordov pred krajo ali izgubo. Že takrat so napovedovali predstavitev na trgu v novi smučarski sezoni, ki pa se je odprla ravno pred nekaj tedni.

Na IndieGoGo po 30.000 ameriških dolarjev

V prejšnjem tednu se je NeverLose predstavil na platformi IndieGoGo, kjer v kategoriji tehnologije zbira ciljnih 30.000 ameriških dolarjev. Kampanja je že v slabih dveh tednih požela uspeh, saj je trenutno zbranih preko 90 odstotkov sredstevGrega Gostinčar, soustanovitelj, uspeh komentira tako:

Uspeh je zagotovo tu – v dveh dneh smo potrdili, da trg obstaja in da lahko prodamo napravo NeverLose. Razlog za tako hitro prodajo stoji predvsem v dobri pripravi na kampanjo in pa marketinško kampanjo, ki smo jo imeli pred začetkom vstopa na IndieGoGo. Vendar smo šele na začetku naše poti, čaka nas še veliko izzivov, preden bomo lahko pripravili zaključek o uspešnosti. Sredstva bodo v večini namenjena za proizvodnjo naprav.

Več o napravi si lahko preberete v izčrpni Netokracijini predstavitvi tukaj, medtem ko lahko projekt podprete s klikom na to stran.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.