Na letošnjem SOF-u so sledili sloganu in si upali

Za nami je drugi, in s tem zadnji, dan 24. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki nam je postregel z odličnimi in raznolikimi vsebinami na področju marketinga in oglaševanja. V dveh dneh je v okviru festivala v Portorožu 38 gostov, iz 11-ih različnih držav, nagovarjalo 950 glavo publiko, z naslovom Upaj si! Za vrhunec in sklep prireditve pa je poskrbela Zlata noč, kjer so podelili nagrade v različnih kategorijah in za agencijo leta razglasili agencijo Pristop.

SOF 2015
Foto: SOF

Petkovo jutro smo začeli deževno, a z veliko mero kreativnosti. Gost posebnega marčevskega kreativnega jutra je bil Akexander Nagel, izvršni kreativni direktor agencije Serviceplan v Munchnu, ki je že zjutraj postavil visoka merila za ostale govorce. Za njim nas je navduševal vodja kreativnega razvoja za osebna vozila pri Mercedes-Benz Slovenija, Damir Marić. Prek oglasov nam je predstavil pomembnost pripovedovanja zgodb, kreativnega raziskovanja in razvoja ter tonalitete v oglaševanju. Svojo uspešnost razlaga z mislijo “We are all right to bi wrong”*.

Program drugega dne sta v dopoldanskem času popestrila tudi mlada kreativca, Jaime Mandelbaum in Gregor Ahman. Jamie, ki je delal in živel že na treh različnih kontinentih, je govoril o perfekciji. “Ko želiš postati popoln, je samo še slabše”, pravi. Perfekcija je dolgočasna! Drugačnost je in! Torej, upajmo si biti drugačni!

Za njim nam je Gregor Ahman postregel z dvema žličkama panike na dan in poskušal ugotoviti, kako ustvariti okolje, v katerem res lahko izkoristimo svoj kreativni potencial. Kako? Njegov nasvet je, naj si vedno zapisujemo svoje ideje, četudi v danem trenutku niso relevantne. Nikoli ne vemo, kdaj jih bomo lahko uporabil. Testirajmo izdelek sami, uporabimo vse, kar je okoli nas in najpomembnejše – delajmo z ljudmi, s katerimi radi delamo! Le tako je lahko delo uspešno in kreativno.

Foto: SOF
Foto: SOF

Tik pred kosilom se je pričel težko pričakovan in verjetno najbolj kontroverzen del letošnjega SOF-a, Pristopov Talk Show z Aljošem Bagolo in (D)amazonkami, ki nam je postregel s kar nekaj golote. Renata Salecl, Katarina Kresal in Lara Bohinc so z Aljošem kramljale o politiki, modi, pornografiji, moško-ženskih odnosih in razlikah med spoloma. Zaupale so nam, kako so se spopadale z ovirami na poti do uspeha, s katerimi so se morale soočiti, ker so ženske.

Po kosilu smo se preselili nadstropje nižje, v Smaragdno dvorano, kjer smo v drugem delu najprej prisluhnili pravim idejam uspešnih Slovencev. Tanje Skaza, ki je mnenja, da se prodaja dobra zgodba, Bora Kirna, Jane Fleišer in Katarine Čeh, ki ve, da moraš dobro poznati svojo stranko za uspeh. Vsi so se na poti do uspeha spopadali z različnimi ovirami in nemalo izmed njih se je naučilo največ ravno na napakah, ki so jih storili. Proti koncu dneva smo še aktivno sodelovali pri predavanju na temo sreča v službi. Alexander Kjerulf je soustanovitelj, direktor za zadovoljstvo pri Woohoo inc. in človek, ki si služi denar tudi s tem, da predava ljudem o sreči na delovnem mestu. Predavanje je potekalo v motivacijskem slogu, s sodelovanjem občinstva. Žalostno je, da je večina ljudi po svetu mnenja, da je nesrečna v službi normalna, zadovoljstvo pa zelo redko. Kaj pa te naredi srečnega na delovnem mestu torej, smo se spraševali? Rezultati in medsebojni odnosi. Alexander poudarja, da je potrebno graditi na tem, saj takoj za spanjem, v službi preživimo največ svojega časa v življenju in škoda bi bilo, da nas le ta nebi osrečevala.

SOF 2015
Foto: SOF

Slovenski oglaševalski festival se je tradicionalno zaključil v znamenju slavnostne razglasitve zmagovalcev in podelitve nagrad za najboljša kreativna dela preteklega leta. Agencija leta je že tretje leto zapored postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Itak. Agencija Pristop je letos prejela kar štiri velike nagrade, in sicer: za delo Kocka, oglaševalca Bramac strešni sistemi v skupini digitalnega komuniciranja, za akcijo Itak – pogasi sovražnost (Telekom) v skupini celostnih oglaševalskih akcij, za akcijo Živim lajf Nove KBM v skupini digitalnih oglaševalskih akcij in pa za akcijo Maturantska obleka Mlekarne Celeia v skupini ustvarjenih in oznamčenih vsebin.

Nagrado, za oglaševalsko osebnost leta je prejel Zenelj Batagelj, oglaševalec leta pa je postala Droga Kolinska/Atlantic Grupa. Nagrado za mlada kreativca za akcijo Juicer pa sta prejela Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič. Poleg omenjenih nagrad so podelili še številne druge, za najboljša dela v posameznih tekmovalnih katregorijah.

Vsem nagrajencem iskreno čestitamo in jim želimo veliko mero kreativnosti in uspehov še naprej!

*Vsi imamo prav imeti narobe.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.