Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Nagrade za najboljše spletne trgovce so podelili danes na konferenci Ecommerce Day 2017.

Tekmovanje Spletni trgovec leta v Sloveniji poteka enkrat letno, v njem pa sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji organizirata Ceneje d. o. o. in Shopper’s Mind Slovenija. Na ta način se krepi zaupanje potrošnikov v nakupovanje na spletu, za sodelujoče pa je tekmovanje pomembno predvsem zaradi dviganja prepoznavnosti njihovih spletnih trgovin.

Zasluge za osvojene nagrade pripisujemo predvsem vlaganju v hiperodzivno in strokovno podporo uporabnikom pred in po nakupu in dejstvu, da nam je kljub hitri rasti uspelo nenehno zagotavljati visoko raven storitve ter povečevati stopnjo povratnih strank. V tekmovanju Spletni trgovec leta sodelujemo že od leta 2013, saj nam vsako leto ponudi strokoven vpogled v možne izboljšave trgovine. Na konferenci Ecommerce Day smo v zadnjih letih deležni zelo relevantnih predavanj vrhunskih strokovnjakov, hkrati pa dogodek preko mreženja omogoči tudi nova poznanstva in možnosti sodelovanj.

Žiga Kramperšek, gizzmo.si

Ocenjujejo kupci in strokovna komisija

V letošnje tekmovanje so bile vključene 103 slovenske spletne trgovine, za katere je svoje mnenje in glas prispevalo 35 316 spletnih kupcev. Vse trgovine so morale najprej zbrati vsaj 50 ocen kupcev, da so se sploh uvrstile v tekmovanje. Njihovo ocenjevanje se je nato najprej odvijalo na dveh ključnih področjih: ocena tehnične skladnosti spletne trgovine in ocena zadovoljstva uporabnikov.

Ocena tehnične skladnosti spletne trgovine se določi glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja, zanjo pa je možno dobiti največ 300 točk. Oceno zadovoljstva uporabnikov, ki se točkuje z največ 400 točkami, sestavljata zadovoljstvo kupcev in uporabniška izkušnja.

Tri finaliste v vsaki tekmovalni kategoriji je nato ocenila še 20-članska strokovna komisija. Ta je pri podjetjih presojala najboljše smernice in prakse spletne prodaje. Nagradila jih je lahko z največ 300 točkami.

Zato da smo osvojili dve nagradi tekmovanja Spletni trgovec leta 2017, je bil zagotovo odločilen projekt postavitve novega spletnega mesta, ki so smo se ga lotili premišljeno in celostno. Vzeli smo si čas za snovanje, pregledali dobre prakse in se posvetovali s strokovnjaki za uporabniško izkušnjo. Tekmovanje Spletni trgovec leta se nam zdi pomembno, ker trgovcem prinaša potrditev, kupcem pa vliva dodatno mero zaupanja v blagovno znamko. Vse povratne informacije o naši spletni trgovini, ki smo jih prejeli na tekmovanju, zelo cenimo in se jih bomo trudili uporabiti za izboljšave. Stalen razvoj je še posebej pomemben na spletu, kjer se vse spremembe dogajajo hitro in imajo takojšen učinek!

Luka Plavčak, mrpet.si

Kdo so letošnji zmagovalci?

Na koncu se vse tri ocene seštejejo, tekmovalci pa lahko skupno zberejo največ 1000 točk. V vsaki izmed 21 kategorij tako zmaga podjetje z največ točkami. Za leto 2017 so si nagrade prislužili:

GLAVNI NAGRADI

Glavna nagrada za večjega spletnega trgovca: gizzmo.si

Glavna nagrada za manjšega spletnega trgovca: mrpet.si

 

POSEBNE NAGRADE

1. nagrada po izboru kupcev: polna-kahlica.si

2. nagrada po izboru kupcev: natis-shop.com

3. nagrada po izboru kupcev: perunika.org

Nagrada žirije: gizzmo.si

 

NAGRADE PO KATEGORIJAH

Avtomobilizem: silux.si

Oblačila in modni dodatki: bibloo.si

Erotika: svetuzitka.com

Hrana in pijača: vitalabo.si

Obutev: alpinashop.si

Zdravje in lepota: spleticna.si

Dom in vrt: emundia.si

Računalništvo, elektronika in glasba: anni.si

Otroci in družina: funky.si

Domače živali: mrpet.si

Šola in pisarna: printink.si

Storitve in skupinski nakupi: 1nadan.si

Šport in prosti čas: rossisport.si

Mobilna telefonija: gizzmo.si

Spletno nakupovalno središče: bigbang.si

 

Menimo, da smo glavno nagrado po izboru kupcev prejeli zato, ker nam z vsakim dnem zaupa več kupcev, ki zaradi naše podpore postanejo redne stranke. Za njihovo zadovoljstvo poskrbimo z individualnim pristopom ter kakovostno in dovršeno ponudbo prodajnih izdelkov, ob vsem tem pa nudimo kar največjo podporo pred in po nakupu. Sodelovanje na tekmovanju Spletni trgovec leta 2017 je dobrodošlo, saj postreže s podatki, ki so trgovcem zelo pomembni. Vsekakor nameravamo te podatke poglobljeno obdelati in poiskati možnosti za izboljšave spletne trgovine.

Uroš Senegačnik, polna-kahlica.si

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.