Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Nagrade za najboljše spletne trgovce so podelili danes na konferenci Ecommerce Day 2017.

Tekmovanje Spletni trgovec leta v Sloveniji poteka enkrat letno, v njem pa sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji organizirata Ceneje d. o. o. in Shopper’s Mind Slovenija. Na ta način se krepi zaupanje potrošnikov v nakupovanje na spletu, za sodelujoče pa je tekmovanje pomembno predvsem zaradi dviganja prepoznavnosti njihovih spletnih trgovin.

Zasluge za osvojene nagrade pripisujemo predvsem vlaganju v hiperodzivno in strokovno podporo uporabnikom pred in po nakupu in dejstvu, da nam je kljub hitri rasti uspelo nenehno zagotavljati visoko raven storitve ter povečevati stopnjo povratnih strank. V tekmovanju Spletni trgovec leta sodelujemo že od leta 2013, saj nam vsako leto ponudi strokoven vpogled v možne izboljšave trgovine. Na konferenci Ecommerce Day smo v zadnjih letih deležni zelo relevantnih predavanj vrhunskih strokovnjakov, hkrati pa dogodek preko mreženja omogoči tudi nova poznanstva in možnosti sodelovanj.

Žiga Kramperšek, gizzmo.si

Ocenjujejo kupci in strokovna komisija

V letošnje tekmovanje so bile vključene 103 slovenske spletne trgovine, za katere je svoje mnenje in glas prispevalo 35 316 spletnih kupcev. Vse trgovine so morale najprej zbrati vsaj 50 ocen kupcev, da so se sploh uvrstile v tekmovanje. Njihovo ocenjevanje se je nato najprej odvijalo na dveh ključnih področjih: ocena tehnične skladnosti spletne trgovine in ocena zadovoljstva uporabnikov.

Ocena tehnične skladnosti spletne trgovine se določi glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja, zanjo pa je možno dobiti največ 300 točk. Oceno zadovoljstva uporabnikov, ki se točkuje z največ 400 točkami, sestavljata zadovoljstvo kupcev in uporabniška izkušnja.

Tri finaliste v vsaki tekmovalni kategoriji je nato ocenila še 20-članska strokovna komisija. Ta je pri podjetjih presojala najboljše smernice in prakse spletne prodaje. Nagradila jih je lahko z največ 300 točkami.

Zato da smo osvojili dve nagradi tekmovanja Spletni trgovec leta 2017, je bil zagotovo odločilen projekt postavitve novega spletnega mesta, ki so smo se ga lotili premišljeno in celostno. Vzeli smo si čas za snovanje, pregledali dobre prakse in se posvetovali s strokovnjaki za uporabniško izkušnjo. Tekmovanje Spletni trgovec leta se nam zdi pomembno, ker trgovcem prinaša potrditev, kupcem pa vliva dodatno mero zaupanja v blagovno znamko. Vse povratne informacije o naši spletni trgovini, ki smo jih prejeli na tekmovanju, zelo cenimo in se jih bomo trudili uporabiti za izboljšave. Stalen razvoj je še posebej pomemben na spletu, kjer se vse spremembe dogajajo hitro in imajo takojšen učinek!

Luka Plavčak, mrpet.si

Kdo so letošnji zmagovalci?

Na koncu se vse tri ocene seštejejo, tekmovalci pa lahko skupno zberejo največ 1000 točk. V vsaki izmed 21 kategorij tako zmaga podjetje z največ točkami. Za leto 2017 so si nagrade prislužili:

GLAVNI NAGRADI

Glavna nagrada za večjega spletnega trgovca: gizzmo.si

Glavna nagrada za manjšega spletnega trgovca: mrpet.si

 

POSEBNE NAGRADE

1. nagrada po izboru kupcev: polna-kahlica.si

2. nagrada po izboru kupcev: natis-shop.com

3. nagrada po izboru kupcev: perunika.org

Nagrada žirije: gizzmo.si

 

NAGRADE PO KATEGORIJAH

Avtomobilizem: silux.si

Oblačila in modni dodatki: bibloo.si

Erotika: svetuzitka.com

Hrana in pijača: vitalabo.si

Obutev: alpinashop.si

Zdravje in lepota: spleticna.si

Dom in vrt: emundia.si

Računalništvo, elektronika in glasba: anni.si

Otroci in družina: funky.si

Domače živali: mrpet.si

Šola in pisarna: printink.si

Storitve in skupinski nakupi: 1nadan.si

Šport in prosti čas: rossisport.si

Mobilna telefonija: gizzmo.si

Spletno nakupovalno središče: bigbang.si

 

Menimo, da smo glavno nagrado po izboru kupcev prejeli zato, ker nam z vsakim dnem zaupa več kupcev, ki zaradi naše podpore postanejo redne stranke. Za njihovo zadovoljstvo poskrbimo z individualnim pristopom ter kakovostno in dovršeno ponudbo prodajnih izdelkov, ob vsem tem pa nudimo kar največjo podporo pred in po nakupu. Sodelovanje na tekmovanju Spletni trgovec leta 2017 je dobrodošlo, saj postreže s podatki, ki so trgovcem zelo pomembni. Vsekakor nameravamo te podatke poglobljeno obdelati in poiskati možnosti za izboljšave spletne trgovine.

Uroš Senegačnik, polna-kahlica.si

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.

Kolumna

Kako izbrati ekipo, ki doseže 320 % rast podjetja?

Po uspešnem zaključku fakultete običajno sledi naslednje življenjsko obdobje, ki mu pravimo služba. Preden pridemo do nje, se je treba odločiti, kaj bi sploh radi počeli. Nato sledi prijava na kakšen razpis, razgovori in seveda čim boljši rezultat – najraje v obliki zaposlitve.