Nagrade sempler: Kdo med finalisti bo letos osvojil lovorike?
Mednarodna žirija tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta, ki poteka v okviru 15. SEMPLA, je med 75 prijavljenimi deli izbrala 23 finalistov. Večino del v ožjem izboru so prijavila slovenska podjetja ali agencije, tri dela so iz Hrvaške, dve iz Makedonije in eno iz Srbije.

Mednarodna žirija tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta, ki poteka v okviru 15. SEMPLA, je med 75 prijavljenimi deli izbrala 23 finalistov. Večino del v ožjem izboru so prijavila slovenska podjetja ali agencije, tri dela so iz Hrvaške, dve iz Makedonije in eno iz Srbije.
Največ prijav je bilo v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala, kjer sta med finalisti pristali kampanji Bliskomat (Sonce.net) in Itak Cut – toilet advertising (Pristop) telekomunikacijskih rivalov Si.mobila in Telekoma. Tudi sicer se med finalisti kot naročnika največkrat pojavita v različnih kategorijah tekmovanja (na primer s kampanjo Itak Ven, Orto podpira longboarde itd.). Pozdravljamo odločitev, da si uvrstitev med finaliste v strateško uporabo medijskega prostora zasluži kampanja Axe Apollo (PHD), ker je dosegla skoraj nemogoče: pripravila ljudi do smeha ob prebiranju oglasa na portalu za iskanje zaposlitve. Kapo dol!
Zanimivo bo videti, kako se bodo odrezale kampanje prijaviteljev iz tujine – močen je zlasti HTC One Launch (Proximity Zagreb, Hrvaška), ki tekmuje v dveh kategorijah – strateški uporabi medijskega prostora in najboljši ciljani akciji. Seznam vseh finalistov si lahko pogledate na Semplovi spletni strani.
Kdo si zasluži nagrado, bo znano že čez dva dneva, odločala pa bo žirija, v kateri so poleg predsednice Biljane Kolaković, regijske izvršne direktorice medijske agencije Universal Media Beograd, še:
- Silvana Ban, direktorica za znamčenje in medije pri hrvaški telekomunikacijski družbi Tele2 Croatia
- Davor Bruketa, kreativni direktor v hrvaški oglaševalski agenciji Bruketa & Žinić OM
- Saša Djurdjević, specialist za medijsko načrtovanje in zakup pri srbski medijski agenciji OMD Media Beograd
- Barbara Modic, direktorica slovenske medijske agencije Pristop Media
- Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative FB iz Srbije
- Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia
- Zoran Leban Trojar, partner in direktor slovenske agencije Sonce.net
- Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne in Hercegovine
Nagrade sempler v šestih tekmovalnih kategorijah in nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo svečano podeljene prvi večer 15. Seminarja medijskih trendov (SEMPL), ki bo 28. in 29. novembra 2013 v GH Bernardin v Portorožu. Podelitev bo pospremil plesno-glasbeni performans plesne skupine EnKnap in kolektiva Komposter.