Nagrade sempler: Kdo med finalisti bo letos osvojil lovorike? - Netokracija.si

Nagrade sempler: Kdo med finalisti bo letos osvojil lovorike?

Mednarodna žirija tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta, ki poteka v okviru 15. SEMPLA, je med 75 prijavljenimi deli izbrala 23 finalistov. Večino del v ožjem izboru so prijavila slovenska podjetja ali agencije, tri dela so iz Hrvaške, dve iz Makedonije in eno iz Srbije.

Lead or let die
Lead or let die, geslo 15. SEMPLA

Mednarodna žirija tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta, ki poteka v okviru 15. SEMPLA, je med 75 prijavljenimi deli izbrala 23 finalistov. Večino del v ožjem izboru so prijavila slovenska podjetja ali agencije, tri dela so iz Hrvaške, dve iz Makedonije in eno iz Srbije.

Največ prijav je bilo v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala, kjer sta med finalisti pristali kampanji Bliskomat (Sonce.net) in Itak Cut – toilet advertising (Pristop) telekomunikacijskih rivalov Si.mobila in Telekoma. Tudi sicer se med finalisti kot naročnika največkrat pojavita v različnih kategorijah tekmovanja (na primer s kampanjo Itak Ven, Orto podpira longboarde itd.). Pozdravljamo odločitev, da si uvrstitev med finaliste v strateško uporabo medijskega prostora zasluži kampanja Axe Apollo (PHD), ker je dosegla skoraj nemogoče: pripravila ljudi do smeha ob prebiranju oglasa na portalu za iskanje zaposlitve. Kapo dol!

Zanimivo bo videti, kako se bodo odrezale kampanje prijaviteljev iz tujine – močen je zlasti HTC One Launch (Proximity Zagreb, Hrvaška), ki tekmuje v dveh kategorijah – strateški uporabi medijskega prostora in najboljši ciljani akciji. Seznam vseh finalistov si lahko pogledate na Semplovi spletni strani.

Kdo si zasluži nagrado, bo znano že čez dva dneva, odločala pa bo žirija, v kateri so poleg predsednice Biljane Kolaković, regijske izvršne direktorice medijske agencije Universal Media Beograd, še:

  • Silvana Ban, direktorica za znamčenje in medije pri hrvaški telekomunikacijski družbi Tele2 Croatia
  • Davor Bruketa, kreativni direktor v hrvaški oglaševalski agenciji Bruketa & Žinić OM
  • Saša Djurdjević, specialist za medijsko načrtovanje in zakup pri srbski medijski agenciji OMD Media Beograd
  • Barbara Modic, direktorica slovenske medijske agencije Pristop Media
  • Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative FB iz Srbije
  • Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia
  • Zoran Leban Trojar, partner in direktor slovenske agencije Sonce.net
  • Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne in Hercegovine

Nagrade sempler v šestih tekmovalnih kategorijah in nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo svečano podeljene prvi večer 15. Seminarja medijskih trendov (SEMPL), ki bo 28. in 29. novembra 2013 v GH Bernardin v Portorožu. Podelitev bo pospremil plesno-glasbeni performans plesne skupine EnKnap in kolektiva Komposter.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.