V ljubljanskem Unionu bo 5. maja potekala konferenca 'The best of global digital marketing'. Dan bo zaznamovan s študijami primerov, analizami in vprašanjem, zakaj nekaterim oglasom uspe povečati posel in prodajo, drugim pa ne. Število mest je omejeno!
Zakaj nekaterim oglasom uspe in drugim ne?
Konferenca The best of global digital marketing oz. Najboljše iz globalnega digitalnega marketinga, ki so jo mnogi obiskali že v več kot 30 različnih mestih, tokrat prihaja v Ljubljano. V torek, 5. maja, bo 40 udeležencev konference najprej prisluhnilo Handu Sinisalu iz Estonije, marketinškemu novinarju in raziskovalcu, ki zbira in analizira primere oglasov. Na konferenci bo predstavil 7 študij primerov nagrajenih oglaševalskih kampanj in povedal, kaj se lahko slovenski oglaševalci iz njih naučijo.
V opoldanskem delu bomo lahko prisluhnili Simonu Schwaighoferju iz avstrijskega Red Bulla, kjer je zaposlen kot kreativni direktor. Tema njegovega predavanja bodo uspešne oglaševalske kampanje njegovega podjetja in lekcije, ki jih je pridobil ob delu. Iz havajsko-nemške agencije Makai Europe pa prihaja soustanovitelj agencije Mathias Ihle z zgodbo o nemški blagovni znamki oblačil Bruno Banani.
Konferenco bo zaključil Handu Sinisalu, ki bo predstavil še en sklop nagrajenih oglaševalskih kampanj. Temu bo sledila debata in oblikovanje zaključnih komentarjev. Prijavite se še danes, saj je število mest na konferenci omejeno!