Naslednji vikend je čas za Service Jam 2016 - Netokracija.si

Naslednji vikend je čas za Service Jam 2016

Od petka do nedelje vas Servis 8 že trinajstič vabi na intenzivno dvodnevno delavnico o raziskovanju potreb posameznikov, snovanju konceptov rešitev, načrtovanju in prototipiranju storitev. Tradicionalni Service Jam bo istočasno potekal v kar 150 mestih po svetu!

servicejam600px

Od 26. do 28. februarja se lahko udeležite že trinajstega Ljubljana Service Jam-a 2016, ki ga organizira Zavod Servis 8. Gre za mednarodno delavnico storitvenega oblikovanja, ki poteka v okviru svetovne iniciative Global Service Jam.

Istočasno v 150 mestih po svetu

48 ur intenzivnega dela bo od udeležencev terjalo kreativno razmišljanje in iskanje pravih rešitev. Organizatorji napovedujejo, da boste skupaj z udeleženci iz najrazličnejših ozadij spoznali proces raziskovanja potreb uporabnikov, snovanja konceptov rešitev, načrtovanja in prototipiranja storitev, hkrati pa boste v nedeljo popoldan svoje ekipne prototipe prenesli na globalno platformo. Tam bodo na voljo tudi javnosti.

In zakaj takšen poudarek na storitvah? V Zavodu Servis8 ugotavljajo, da storitve danes predstavljajo kar 65% slovenskega gospodarstva, ampak se organizacije, javne službe in podjetja kljub temu še vedno ne zavedajo njihovega pomena in tako zapravljajo priložnost za zaslužek in prihranek.

Ljubljanskega dogodka se boste lahko udeležili v poslovnih prostorih podjetja MESI na Letališki ulici 3, medtem ko bo dogodek istočasno potekal v še 150 mestih po svetu. Prav zaradi tega bo delovni jezik angleščina. Prijave so odprte, vstopnica na dogodek pa vas bo stala nekaj več kot 40€.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.