Naslednji vikend je čas za Service Jam 2016

Od petka do nedelje vas Servis 8 že trinajstič vabi na intenzivno dvodnevno delavnico o raziskovanju potreb posameznikov, snovanju konceptov rešitev, načrtovanju in prototipiranju storitev. Tradicionalni Service Jam bo istočasno potekal v kar 150 mestih po svetu!

servicejam600px

Od 26. do 28. februarja se lahko udeležite že trinajstega Ljubljana Service Jam-a 2016, ki ga organizira Zavod Servis 8. Gre za mednarodno delavnico storitvenega oblikovanja, ki poteka v okviru svetovne iniciative Global Service Jam.

Istočasno v 150 mestih po svetu

48 ur intenzivnega dela bo od udeležencev terjalo kreativno razmišljanje in iskanje pravih rešitev. Organizatorji napovedujejo, da boste skupaj z udeleženci iz najrazličnejših ozadij spoznali proces raziskovanja potreb uporabnikov, snovanja konceptov rešitev, načrtovanja in prototipiranja storitev, hkrati pa boste v nedeljo popoldan svoje ekipne prototipe prenesli na globalno platformo. Tam bodo na voljo tudi javnosti.

In zakaj takšen poudarek na storitvah? V Zavodu Servis8 ugotavljajo, da storitve danes predstavljajo kar 65% slovenskega gospodarstva, ampak se organizacije, javne službe in podjetja kljub temu še vedno ne zavedajo njihovega pomena in tako zapravljajo priložnost za zaslužek in prihranek.

Ljubljanskega dogodka se boste lahko udeležili v poslovnih prostorih podjetja MESI na Letališki ulici 3, medtem ko bo dogodek istočasno potekal v še 150 mestih po svetu. Prav zaradi tega bo delovni jezik angleščina. Prijave so odprte, vstopnica na dogodek pa vas bo stala nekaj več kot 40€.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.