Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.
Ob 10-letnici je slovensko visokotehnološko podjetje Zemanta sporočilo, da ga je v celoti prevzel ameriški Outbrain, največja svetovna platforma za priporočanje kvalitetnih vsebin (angl. premium content disovery). Vsota, ki jo je Outbrain plačal za Zemantino tehnologijo, produkte in ekipo, ostaja poslovna skrivnost, Zemantina soustanovitelja Andraž Tori in Boštjan Špetič pa se bosta pridružila Outbrainu. Zemantina platforma bo tudi po priključitvi k Outbrainu nadaljevala svojo pot kot samostojna spletna storitev.
V nekaterih aplikacijah in orodjih se že srečujemo s klepetalnimi roboti, ki nam pomagajo pri njihovi uporabi in takoj odgovarjajo na naša vprašanja in zadrege, če te le niso prezapletene. Poseben pogovorni asistent pa bo naslednje leto obveščal in zabaval navijače evropskega prvenstva v futsalu v Sloveniji!
Preden se 31. maja izteče rok za prijave na naslednji krog v pospeševalniku Grants4Apps Accelerator in 20. junija rok za prijave na StartupBootcamp Digital Health v Berlinu, se zagonskim podjetjem na zdravstvenem področju ponuja odlična priložnost: 26. maja se boste lahko v Ljubljani spoznali s predstavniki obeh organizacij, izmenjali izkušnje in spregovorili o možnostih sodelovanja. Morda pa si na tekmovanju LAST CALL for Grants4Apps Accelerator Startup Competition prislužite še mesto na največjem medicinskem sejmu Medica v Düsseldorfu.
Na mednarodni konferenci PODIM, ki je potekala 10. in 11. maja v Mariboru, so na svečanem zaključku prvega dne podelili nagrado Slovenski start-up leta 2017. Prejelo jo je podjetje VIAR, ki je vzpostavilo spletno platformo za ustvarjanje vsebin v virtualni resničnosti.
Slovenski oglaševalski festival je v dveh dneh s predavanji, delavnicami, pogovori in slavnostno podelitvijo nagrad pritegnil več kot 1 200 obiskovalcev. Organizatorji so z letošnjim geslom napovedali, da si želijo več oglasov in manj reklam – in nato zabeležili visok porast prijavljenih del. Koliko pa je bilo med 396 prijavljenimi stvaritvami "oglasov" in koliko "reklam"?
Investicijo, težko 2,3 milijona evrov, bo podjetje namenilo za dodajanje novih funkcionalnosti že obstoječemu portfelju izdelkov in rešitev ter širitev prodajnih in poslovnih dejavnosti v regiji EMEA.
Slovenski Mediately, ki na trgih Jugovzhodne Evrope ponuja aplikacijo Register zdravil, je objavil, da je prejel dodatnih 500.000 evrov investicije od bolgarskega sklada LAUNCHub in drugih investitorjev. Sredstva bodo izkoristili za krepitev ekipe in širitev na nove trge.
Podjetje D-Labs organizira delavnico programskega jezika Ruby, na katero vabijo vse, ki že imajo osnovno znanje programiranja in bi radi izpilili svoje poznavanje jezika Ruby. Prijave zbirajo do 24. marca, zato pohitite!
Samo še danes, 22. marca, se lahko zagonska podjetja prijavijo v postopek predizbora za pomladni krog financiranja Slovenskega podjetniškega sklada. Gre za spodbude P2 (do 54.000 € zagonske subvencije), SK75 (75.000 € konvertibilnega posojila) in SK200 (200.000 € javnega lastniškega vložka).
Pogosto lahko slišimo, da so univerze preveč teoretično usmerjene in ne vidijo dejanskih potreb trga. Preveč je teorije in premalo prakse. K večjemu povezovanju akademskega sveta in podjetij na trgu lahko prav gotovo pripomorejo tekmovanja, kot je hrvaški Case Study Competition. Pozor, prijave na letošnje tekmovanje se iztečejo 17. marca!
Na slovenski spletni platformi za množično financiranje Adrifund se je 15. februarja začela kampanja Beer Bulli. Ob glavnem junaku, razpadlem Volkswagnovem kombiju iz leta '61, sta moči združili dve ljubezni – do piva in starih avtomobilov. Zakaj? Da bo predelan kombi čez nekaj mesecev točil pivo in prinašal veselje na poroke, abrahame in številne druge zabave.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?