Oddaja projetka za nagrado Effie prvič možna tudi prek spletnega obrazca - Netokracija.si

Oddaja projetka za nagrado Effie prvič možna tudi prek spletnega obrazca

Sedma izvedba Effie Slovenija bo letos prvič omogočila prijavo tržno-komunikacijskih akcij s področja tržnega komuniciranja prek spletnega prijavnega obrazca na osveženi spletni stari www.effie.si.

effie1

Za nagrado Effie 2014 se lahko potegujejo akcije, ki so potekale med 15. oktobrom 2012 in 15. oktobrom 2014. Posebno pozornost so letos namenili tudi manjšim, novim ali nastajajočim blagovnim znamkam, za katere je pripravljena posebna kategorija. Prijave so možne do 26. novembra 2014, zmagovalci pa bodo razglašeni predvidoma 25. marca 2015 na Slovenskem oglaševalskem festivalu.

S septembrom bo Effie Slovenija začel s ciklom strokovnih in izobraževalnih dogodkov z domačimi in tujimi strokovnjaki, s katerimi želijo spodbujati k širitvi znanja o tržno-komunikacijski učinkovitosti. Do marca 2014 se bo tako odvilo vsaj pet dogodkov, sezona pa se je že uspešno odprla 9. septembra z Okroglo mizo z zmagovalci Effie 2012, na dogodku pa je bilo govora tudi o novostih razpisa Effie 2014.

Effie je po mnenju nekaterih ena izmed najbolj zaželenih nagrad in referenc s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji. Prvo nagrado Effie je leta 1968 podelilo Ameriško združenje za marketing (AMA), program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah. Slovenska oglaševalska zbornica nagrado Effie podeljuje od leta 2002, in sicer na vsaki dve leti. Nagrade so namenjene oglaševalcem in agencijam, ki so ustvarile presežke na tem področju.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.