Odprte so prijave za WEBSI Spletni prvaki 2015

Odprte so prijave za WEBSI Spletni prvaki 2015

Digitalni presežki, pozor! Odprte so prijave za tekmovanje WEBSI Spletni prvaki 2015! Rok prijave je 20. maj, early-bird prijave pa so mogoče le še do 15. aprila.

Prijave za WEBSI Spletni prvaki 2015 so odprte do 20. maja!
Prijave za WEBSI Spletni prvaki 2015 so odprte do 20. maja!

Tekmovanje za najboljše digitalne rešitve na slovenskem v preteklem letu, WEBSI Spletni prvaki 2015, je odprlo svoje prijave. Iščejo digitalna orodja, kanale, strategije ali druge digitalne rešitve, ki so presegla pričakovanja v obdobju od 24. maja lani pa do 20. maja letos. Svoja dela lahko prijavite v eni izmed 10 kategorij: poslovne spletne strani, javne in nevladne organizacije, mediji, spletne trgovine, turizem in prosti čas, mobilne aplikacije, posebni digitalni projekti, družbena omrežja, družbeno odgovorni projekti in inovativni digitalni projekti.

Arhiviranje digitalnih kampanj

Tekmovanje ne ponuja le prestižnih nagrad, temveč tudi arhiviranje vaših digitalnih presežkov, ki lahko v današnjem času, roko na srce, v norem vrvežu svetovnega spleta postanejo nevidni. Z Dosjejem slovenskega digitalnega komuniciranja želijo pri WEBSI-ju ohraniti digitalne kampanje tako v digitalni kot tiskani obliki. Vsakdo, ki odda prijavo na tekmovanje, ima zagotovljeno mesto v arhiva, zraven tega pa še brezplačno udeležbo na WEBSI dnevu, simpoziju o digitalnih komunikacijah.

Svojo prijavo lahko oddate do 20. maja, early-bird prijave pa so možne le še do 15. aprila.

Spomnimo, WEBSI dan, 2. Simpozij o digitalnih komunikacijah, bo potekal 11. septembra na Fužinskem gradu v Ljubljani, kjer bodo razglašeni tudi zmagovalci tekmovanja WEBSI Spletni prvaki 2015.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.