OMGCommerce: Netokracijina konferenca, ki bo razkrila vse skrivnosti spletnega nakupovanja v regiji - Netokracija.si

OMGCommerce: Netokracijina konferenca, ki bo razkrila vse skrivnosti spletnega nakupovanja v regiji

Netokracija organizira že 2. OMGCommerce – največjo in najbolj kakovostno konferenco o spletnem nakupovanju v Jugovzhodni Evropi, ki bo 25. aprila v Zagrebu. Na dogodku bodo izkušnje delili največji strokovnjaki za spletne nakupe iz regije, med njimi tudi Google, Inchoo, Erste banka, Vipnet, Ceneje.si ter Rocket Internet. O razvoju in prihodnosti spletnih nakupov v regiji smo se pogovarjali z Žigo Cerarjem, vodjo marektinga pri vodilnem slovenskem primerjalniku cen Ceneje.si, ki je prisoten tudi na Hrvaškem kot Jeftinije.hr in v Srbiji kot Ceneje.rs.

Žiga Cerar Ceneje
Žiga Cerar, vodja marketinga pri Ceneje.si, bo na OMGCommerce predaval o razvoju spletnega nakupovanja v regiji.

Netokracija organizira že 2. OMGCommerce – največjo in najbolj kakovostno konferenco o spletnem nakupovanju v Jugovzhodni Evropi, ki bo 25. aprila v Zagrebu. Na dogodku bodo izkušnje delili največji strokovnjaki za spletne nakupe iz regije, med njimi tudi Google, Inchoo, Erste banka, Vipnet, Ceneje.si ter Rocket Internet.

O razvoju in prihodnosti spletnih nakupov v regiji smo se pogovarjali z Žigo Cerarjem, vodjo marektinga pri vodilnem slovenskem primerjalniku cen Ceneje.si, ki je prisoten tudi na Hrvaškem kot Jeftinije.hr in v Srbiji kot Ceneje.rs.

Žiga bo skupaj z direktorjem za hrvaški in srbski trg Igorjem Martinovićem predaval o razvoju spletnega nakupovanja v regiji:

Zdi se nama pomembno, da na začetku predstaviva osnove trgov, kot ga kažejo podatki. Treba se je zavedati razlik med slovenskim in hrvaškim spletnim trgom in potrošniki, da bi vedeli kako pristopiti do njih. Govorila bova o tem, kako lahko primerjalniki cen pomagajo pri nastopu na novem trgu (ali izboljšajo delovanje na obstoječem) in o težavah, s katerimi se soočajo potrošniki pri nakupu prek spleta ter kako jih preseči.

Kako Ceneje.si shaja s konkurenco?

Ceneje.si je največji spletni portal, ki zbližuje ponudbo s povpraševanjem in tako kupcem prihrani čas, živce in denar, trgovcem pa neprestano prinaša nove kvalitetne stranke. V Sloveniji je Ceneje.si daleč največji in najbolj obiskan. Kakšnih večjih premikov v ta segment s strani možne konkurence niti ne zaznavamo. Na Hrvaškem in v Srbiji je več lokalnih in tudi nekaj meddržavnih igralcev. Bolj se ne bi poglabljal, saj ne bi želel komu narediti krivice s kakšnim napačnim podatkom. O konkurenci ne razmišljamo preveč na ravni usmeritev. Imamo svojo zgodbo in ideje, ki jih želimo izpeljati. S prenovo, ki jo je kot prvi doživel Ceneje.si, smo postavili platformo, s katero želimo konkurirati svetovnim primerjalnikom cen in to izkušnjo pripeljati v regijo.

So se med trgi v regiji oblikovale bistvene razlike?

E-commerce industrija je precej zanimiva z vidika razvoja. Seveda lahko rečemo, da je v fazi rasti, a vendar je izjemno fluiden koncept. Morda se ta moment to še ne kaže, ampak, ali bo v bližnji prihodnosti sploh še smiselno ločevati ‘offline’ in ‘online’? Na Hrvaškem lahko gledamo podobno pot, kot se je dogajala v Sloveniji pred leti, a vendar s pomembnimi razlikami. Na Hrvaškem recimo vodijo drugačne kategorije, kot so ob razvoju spletnega nakupovanja vodile v Sloveniji. Prav tako na spletu nakupuje veliko več žensk (razmerje 70 – 30 ).Verjetno lahko podoben razvoj pričakujemo tudi v Srbiji, ki bo zopet imela svoje posebnosti.

Kako ocenjuješ razvoj spletnih nakupov v regiji v naslednjih nekaj letih?

Kot rečeno, je celotna regija nekakšen časovni stroj, kjer lahko približno napovemo, kaj se bo dogajalo v naslednjih letih. Ampak, ker je vmes preteklo že nekaj vode, se razvijejo pomembne razlike med trgi, ki jih je treba razumeti. V naslednjih treh letih (če izvzamem možne ekonomske preobrate) se bo na trgu pojavilo še več nišnih ponudnikov, ki se bodo morali razlikovati in tekmovati v celotni nakupni izkušnji. Morda bo potrebno še dalj časa, da bo začela distinkcija ‘offline’ in ‘online’ izginjati. Vendar je to težava, ki danes onemogoča razvoj večjim podjetjem. Spletni oddelki tekmujejo s fizično prodajo. Tisti, ki bodo prepoznali, da je ta pristop napačen, bodo zmagovalci. To je ta fluidnost, ko ‘e-commerce’ ni samo e-commerce ampak je sestavni del ‘commercea’. Pomembna je uporabniška izkušnja. Uporabnika ne zanima vaša interna razdelitev oddelkov, zanima ga najboljša storitev, ki pa je brez povezovanja kanalov ne morete doseči. Verjetno se večina spomni časa, ko smo razlikovali med tem, ko si bil povezan na splet in takrat, ko si bil ‘offline’ (pesem, ki jo je zapel vsak modem, je bila tista pregrada). Danes le redko kdo naredi to distinkcijo. Zakaj bi bilo z nakupovanjem kaj drugače?

Ugodno vstopnico za OMGCommerce lahko še danes kupite pri Crnem jaju, ki je tudi partner konference.

OMGCommerce održava se 25. travnja u Kraševom auditoriumu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?