Osvoji brezplačen tečaj spletnega programiranja za dekleta

Osvoji brezplačen tečaj spletnega programiranja za dekleta

Drugi ljubljanski dogodek Ladies of New Business je za nami, naša prizadevanja za vključevanje čim večjega števila deklet v tehnološki svet pa se nadaljujejo. V sodelovanju z revijo Cosmopolitan in šolo programiranja SmartNinja bomo trem dekletom omogočili brezplačen tečaj spletnega programiranja. Prijavi se in postani nova lady of new business!

ladies_sponzori_si
Postani spletna programerka. Predznanja ne potrebuješ! (foto: Anže Mulec)

Prijave do 25. aprila

Izpolni prijavnico na Cosmopolitan.si in morda boš ravno ti med tremi izbranimi dekleti, ki se bodo udeležile brezplačnega tečaja spletnega programiranja v šoli SmartNinja.

Predznanja ne potrebuješ, po tečaju pa boš znala izdelati lastno spletno stran in aplikacijo ter z novimi znanji postala konkurenčnejša na trgu delovne sile. Marsikateri tečajnik šole Smartninja je namreč takoj po zaključenem tečaju našel službo, inženirji(ke) in programerji(ke) pa so trenutno najbolj iskan kader!

Več o vsebini tečaja preberi tukaj (naj te ne zmede datum aktualnega tečaja, izbirala boš lahko med poznejšimi datumi).

Če še nisi prepričana, pa preberi Aljin članek o tem, zakaj je programiranje kul tudi za dekleta.

Če že hekaš na polno, pa posreduj informacijo prijateljici in jo navduši za programiranje!

Več o iniciativi Ladies of New Business.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.