Slovenski Parsek prejel 2,3 milijone investicije od 3TS Capital Partners

Slovenski Parsek prejel 2,3 milijone investicije od 3TS Capital Partners

Investicijo, težko 2,3 milijona evrov, bo podjetje namenilo za dodajanje novih funkcionalnosti že obstoječemu portfelju izdelkov in rešitev ter širitev prodajnih in poslovnih dejavnosti v regiji EMEA.

Parsek je podjetje s sedežem v Ljubljani, ki je bilo ustanovljeno leta 1999. Poleg delovanja na slovenskem trgu svoje storitve ponuja tudi v Avstriji, Italiji, Nemčiji, Švici, Franciji, Združenem kraljestvu, na Irskem in Bližnjem vzhodu. Ukvarja se z rešitvami e-poslovanja, in sicer na področju zdravstva, zavarovalništva in telekomunikacij.

Podjetje Parsek s platformo Vitaly (foto: STA/Tamino Petelinšek).
Podjetje Parsek s platformo Vitaly (foto: STA/Tamino Petelinšek).

Zdravstveni portal Vitaly

V zadnjem času so se osredotočili predvsem na zdravstvo in ustvarili zdravstveni portal Vitaly. Ta zdravstvenim zavarovalnicam in ponudnikom zdravstvenih storitev tlakuje pot do digitalne transformacije in jim omogoča, da strankam zagotovijo dostopnejše storitve na področju zdravstva in oskrbe. Svojevrsten dokaz, da je Vitaly kakovosten izdelek, je tudi ta, da ga je Cisco po prvih referenčnih namestitvah uvrstil na svoj globalni cenik.

Janez Bensa, izvršni direktor Parseka:

Zdravstveni portal Vitaly je bil že od samega začetka oblikovan s pomočjo znanja in izkušenj zdravnikov, pri čemer v ospredje vedno postavlja uporabnika rešitve. Platforma ima ključno vlogo pri povezovanju in integraciji bolnišnic, zdravnikov, ponudnikov oskrbe, rehabilitacijskih centrov, zdravstvenih zavarovalnic, ponudnikov zdravstvenih storitev ter seveda pacientov oziroma uporabnikov. Ponuja širok nabor funkcionalnosti kot so e-zdravstvena kartoteka, e-naročanje, digitalna komunikacija z zdravniki in oskrbnimi delavci, spremljanje vitalnih znakov na daljavo, e-recept, video pregledi, načrti oskrbe, zdravstveni vprašalniki, napredna analitika in še več.

Kaj je pritegnilo investicijo 3TS Capital Partners?

Njihovega vlagatelja, 3TS Capital Partners, vodilni evropski sklad tveganega kapitala s področja razvoja tehnologij, so v investiranje prepričali predvsem trije dejavniki. Prvi je ta, da želijo vlagati v perspektivno panogo elektronskega oz. mobilnega zdravstva –  eHealth in mHealth. Poleg tega je svoje odigral tudi učinkovit poslovni model Parseka in prisotnost podjetja na največjih trgih regije EMEA. Tretji in verjetno najpomembnejši dejavnik pa je njihov izdelek Vitaly, ki je nastal na podlagi dolgoletnih izkušenj z digitalno transformacijo različnih industrij in je na trgu zelo zaželen.

Svetoslav Stefanov, investicijski direktor pri 3TS Capital Partners:

Parsek je stabilno in uspešno tehnološko podjetje z zanimivim potencialom za rast na globalni ravni. Inovativna platforma, ki so jo razvili, pomaga deležnikom v zdravstvu izboljšati njihove interakcije s strankami in pacienti, digitalizacijo procesov, nižje stroške storitev, povečanje učinkovitosti in povečanje konkurenčnosti, hkrati pa pacientu zagotavlja celovitejšo in bolj povezano izkušnjo.

Krepitev tujih trgov in nadaljnji razvoj platforme Vitaly

Sredstva, ki so jih pridobili od vlagatelja, bodo namenjena spodbujanju aktivnosti, na katere so bili osredotočeni do sedaj. Načrtujejo dodatno širjenje na tujih trgih ter okrepitev trgov, kjer so že prisotni. Na ključnih trgih bodo tako odprli izpostave z lokalnimi strokovnjaki, ki jim bodo pomagali pri hitrejšem in boljšem razvoju v tujem okolju. Hkrati bodo pozornost namenili nadaljnjemu razvoju platforme Vitaly. Tako predvidevajo, da bodo v Ljubljani v naslednjem letu skupaj zaposlili približno 12 dodatnih ljudi.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?