Slovenski Parsek prejel 2,3 milijone investicije od 3TS Capital Partners

Investicijo, težko 2,3 milijona evrov, bo podjetje namenilo za dodajanje novih funkcionalnosti že obstoječemu portfelju izdelkov in rešitev ter širitev prodajnih in poslovnih dejavnosti v regiji EMEA.

Parsek je podjetje s sedežem v Ljubljani, ki je bilo ustanovljeno leta 1999. Poleg delovanja na slovenskem trgu svoje storitve ponuja tudi v Avstriji, Italiji, Nemčiji, Švici, Franciji, Združenem kraljestvu, na Irskem in Bližnjem vzhodu. Ukvarja se z rešitvami e-poslovanja, in sicer na področju zdravstva, zavarovalništva in telekomunikacij.

Podjetje Parsek s platformo Vitaly (foto: STA/Tamino Petelinšek).
Podjetje Parsek s platformo Vitaly (foto: STA/Tamino Petelinšek).

Zdravstveni portal Vitaly

V zadnjem času so se osredotočili predvsem na zdravstvo in ustvarili zdravstveni portal Vitaly. Ta zdravstvenim zavarovalnicam in ponudnikom zdravstvenih storitev tlakuje pot do digitalne transformacije in jim omogoča, da strankam zagotovijo dostopnejše storitve na področju zdravstva in oskrbe. Svojevrsten dokaz, da je Vitaly kakovosten izdelek, je tudi ta, da ga je Cisco po prvih referenčnih namestitvah uvrstil na svoj globalni cenik.

Janez Bensa, izvršni direktor Parseka:

Zdravstveni portal Vitaly je bil že od samega začetka oblikovan s pomočjo znanja in izkušenj zdravnikov, pri čemer v ospredje vedno postavlja uporabnika rešitve. Platforma ima ključno vlogo pri povezovanju in integraciji bolnišnic, zdravnikov, ponudnikov oskrbe, rehabilitacijskih centrov, zdravstvenih zavarovalnic, ponudnikov zdravstvenih storitev ter seveda pacientov oziroma uporabnikov. Ponuja širok nabor funkcionalnosti kot so e-zdravstvena kartoteka, e-naročanje, digitalna komunikacija z zdravniki in oskrbnimi delavci, spremljanje vitalnih znakov na daljavo, e-recept, video pregledi, načrti oskrbe, zdravstveni vprašalniki, napredna analitika in še več.

Kaj je pritegnilo investicijo 3TS Capital Partners?

Njihovega vlagatelja, 3TS Capital Partners, vodilni evropski sklad tveganega kapitala s področja razvoja tehnologij, so v investiranje prepričali predvsem trije dejavniki. Prvi je ta, da želijo vlagati v perspektivno panogo elektronskega oz. mobilnega zdravstva –  eHealth in mHealth. Poleg tega je svoje odigral tudi učinkovit poslovni model Parseka in prisotnost podjetja na največjih trgih regije EMEA. Tretji in verjetno najpomembnejši dejavnik pa je njihov izdelek Vitaly, ki je nastal na podlagi dolgoletnih izkušenj z digitalno transformacijo različnih industrij in je na trgu zelo zaželen.

Svetoslav Stefanov, investicijski direktor pri 3TS Capital Partners:

Parsek je stabilno in uspešno tehnološko podjetje z zanimivim potencialom za rast na globalni ravni. Inovativna platforma, ki so jo razvili, pomaga deležnikom v zdravstvu izboljšati njihove interakcije s strankami in pacienti, digitalizacijo procesov, nižje stroške storitev, povečanje učinkovitosti in povečanje konkurenčnosti, hkrati pa pacientu zagotavlja celovitejšo in bolj povezano izkušnjo.

Krepitev tujih trgov in nadaljnji razvoj platforme Vitaly

Sredstva, ki so jih pridobili od vlagatelja, bodo namenjena spodbujanju aktivnosti, na katere so bili osredotočeni do sedaj. Načrtujejo dodatno širjenje na tujih trgih ter okrepitev trgov, kjer so že prisotni. Na ključnih trgih bodo tako odprli izpostave z lokalnimi strokovnjaki, ki jim bodo pomagali pri hitrejšem in boljšem razvoju v tujem okolju. Hkrati bodo pozornost namenili nadaljnjemu razvoju platforme Vitaly. Tako predvidevajo, da bodo v Ljubljani v naslednjem letu skupaj zaposlili približno 12 dodatnih ljudi.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.