Slovenski Parsek prejel 2,3 milijone investicije od 3TS Capital Partners

Investicijo, težko 2,3 milijona evrov, bo podjetje namenilo za dodajanje novih funkcionalnosti že obstoječemu portfelju izdelkov in rešitev ter širitev prodajnih in poslovnih dejavnosti v regiji EMEA.

Parsek je podjetje s sedežem v Ljubljani, ki je bilo ustanovljeno leta 1999. Poleg delovanja na slovenskem trgu svoje storitve ponuja tudi v Avstriji, Italiji, Nemčiji, Švici, Franciji, Združenem kraljestvu, na Irskem in Bližnjem vzhodu. Ukvarja se z rešitvami e-poslovanja, in sicer na področju zdravstva, zavarovalništva in telekomunikacij.

Podjetje Parsek s platformo Vitaly (foto: STA/Tamino Petelinšek).
Podjetje Parsek s platformo Vitaly (foto: STA/Tamino Petelinšek).

Zdravstveni portal Vitaly

V zadnjem času so se osredotočili predvsem na zdravstvo in ustvarili zdravstveni portal Vitaly. Ta zdravstvenim zavarovalnicam in ponudnikom zdravstvenih storitev tlakuje pot do digitalne transformacije in jim omogoča, da strankam zagotovijo dostopnejše storitve na področju zdravstva in oskrbe. Svojevrsten dokaz, da je Vitaly kakovosten izdelek, je tudi ta, da ga je Cisco po prvih referenčnih namestitvah uvrstil na svoj globalni cenik.

Janez Bensa, izvršni direktor Parseka:

Zdravstveni portal Vitaly je bil že od samega začetka oblikovan s pomočjo znanja in izkušenj zdravnikov, pri čemer v ospredje vedno postavlja uporabnika rešitve. Platforma ima ključno vlogo pri povezovanju in integraciji bolnišnic, zdravnikov, ponudnikov oskrbe, rehabilitacijskih centrov, zdravstvenih zavarovalnic, ponudnikov zdravstvenih storitev ter seveda pacientov oziroma uporabnikov. Ponuja širok nabor funkcionalnosti kot so e-zdravstvena kartoteka, e-naročanje, digitalna komunikacija z zdravniki in oskrbnimi delavci, spremljanje vitalnih znakov na daljavo, e-recept, video pregledi, načrti oskrbe, zdravstveni vprašalniki, napredna analitika in še več.

Kaj je pritegnilo investicijo 3TS Capital Partners?

Njihovega vlagatelja, 3TS Capital Partners, vodilni evropski sklad tveganega kapitala s področja razvoja tehnologij, so v investiranje prepričali predvsem trije dejavniki. Prvi je ta, da želijo vlagati v perspektivno panogo elektronskega oz. mobilnega zdravstva –  eHealth in mHealth. Poleg tega je svoje odigral tudi učinkovit poslovni model Parseka in prisotnost podjetja na največjih trgih regije EMEA. Tretji in verjetno najpomembnejši dejavnik pa je njihov izdelek Vitaly, ki je nastal na podlagi dolgoletnih izkušenj z digitalno transformacijo različnih industrij in je na trgu zelo zaželen.

Svetoslav Stefanov, investicijski direktor pri 3TS Capital Partners:

Parsek je stabilno in uspešno tehnološko podjetje z zanimivim potencialom za rast na globalni ravni. Inovativna platforma, ki so jo razvili, pomaga deležnikom v zdravstvu izboljšati njihove interakcije s strankami in pacienti, digitalizacijo procesov, nižje stroške storitev, povečanje učinkovitosti in povečanje konkurenčnosti, hkrati pa pacientu zagotavlja celovitejšo in bolj povezano izkušnjo.

Krepitev tujih trgov in nadaljnji razvoj platforme Vitaly

Sredstva, ki so jih pridobili od vlagatelja, bodo namenjena spodbujanju aktivnosti, na katere so bili osredotočeni do sedaj. Načrtujejo dodatno širjenje na tujih trgih ter okrepitev trgov, kjer so že prisotni. Na ključnih trgih bodo tako odprli izpostave z lokalnimi strokovnjaki, ki jim bodo pomagali pri hitrejšem in boljšem razvoju v tujem okolju. Hkrati bodo pozornost namenili nadaljnjemu razvoju platforme Vitaly. Tako predvidevajo, da bodo v Ljubljani v naslednjem letu skupaj zaposlili približno 12 dodatnih ljudi.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.