PingPong: Iz Trzina zapihal svež kreativni veter

PingPong: Iz Trzina zapihal svež kreativni veter

Preteklo sredo so v Trzinu odprli nov kreativni center, ki je nastal na pobudo Regionalne razvojne agencije Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) v okviru projekta Regionalni center kreativne ekonomije in občine Trzin. Razvojna agencija hoče z omenjenim projektom spodbuditi razvoj kreativne ekonomije tudi na regionalni ravni. V projektu kot partnerice sodelujejo občina Trzin in Dobrova – Polhov Gradec ter mestna občina Ljubljana.

kreativni center trzin
Kreativni center Trzin, novi coworking prostor (foto: kreativni center).

Cilji Regionalnega centra kreativne ekonomije so predvsem povezovanje gospodarstva s kreativnimi dejavnostmi, s čimer bi zvišali dodano vrednost in konkurenčno prednost produktov ali storitev ter podpora kreativnim podjetjem pri vstopanju na trg. S tem namenom je nastal tudi trzinski PingPong, pod okrilje omenjenega projekta spada tudi e-publikacija ljubljanskih kreativnih vozlišč Kreazin.

Kreativni center je nastal v lanskem letu z namenom spodbujanja razvoja lokalne kreativne skupnosti po metodi coworkinga. V predstavitvi takega projekta so možnost uspeha uvideli tudi prostovoljci, ki trenutno sestavljajo kreativni komite: Florence Maria Bratuž, Marko Živković, Matevž Kosterov, Metka Pravst in Živa Štih. Vsak od njih je zaposlen in dejaven na svojem področju, svoj prosti čas pa namenjajo PingPongovim petkom. Glede na to, da gre za projekt Regionalne razvojne agencije (RRA LUR), finance prihajajo s tega naslova, so pa v centru veseli vsakršne finančne ali kakšne druge oblike pomoči, ki bo pomagala vzdrževati prostor tudi v prihodnje. Kot nam je zaupala Metka Pravst, članica kreativnega komiteja PingPong:

V tem smo uvideli prednost in se podali na pot razvoja prostora, ki bi bil namenjen sodelovanju, sodelu in drugim skupnim projektom.

PingPong je nastal v okviru projekta Regionalni center kreativne ekonomije Foto: PingPong
PingPong je nastal v okviru projekta Regionalni center kreativne ekonomije
Foto: PingPong

Kreativni center boste našli v Mladinskem klubu v Centru Ivana Hribarja v Trzinu, kjer za vas odpirajo vrata vsak petek od 9. do 17. ure. Prostori, v katerih domuje center, so jim bili s strani občine zaupani v brezplačno uporabo, zato lahko trenutno v njihovih prostorih uporabniki gostujete brezplačno. Ponujajo vam uporabo pisarniške opreme, kotiček za druženje oz. sproščanje in seveda brezplačen internet.

V prostoru lahko brezplačno delate ob petkih od 9. do 17. ure. Foto: PingPong
V prostoru lahko brezplačno delate ob petkih od 9. do 17. ure.
Foto: PingPong

Na vprašanje, kako se razlikujejo ali v čem so si podobni z drugimi coworking prostori v Sloveniji, pa Metka odgovarja:

Glede načina delovanja se lahko zgledujemo po Poligonu, ki deluje v Ljubljani. Primerjamo se morda lahko le z Riibo v Izoli in Punktom iz Trbovelj, ki so prostor sodela gradili od spodaj navzgor – torej se je najprej povezala lokalna kreativna skupnost, ki je poskrbela za razvoj prostora sodela. Zanimivost, po kateri se zagotovo razlikujemo od ostalih, pa je, da naš kreativni center deluje v kletnih prostorih, a smo ga uredili tako, da tega sploh ni občutiti.

Kako so pa so ustanovitelji prišli na idejo za ime? Povod za razmišljanje so dale mize za pingpong, ki so enostavne za shranjevanje in še dovolj velike so, da lahko na njih naenkrat dela 6 posameznikov. To še dodatno poudarja koncept izmenjave idej in coworkinga, katerega namen je novi kreativni center. Pingpong miza pa omogoča seveda tudi sprostitev – kdo si ne bi želel med delom privoščiti kakšne partije?

 

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.