Pioneers500 vabi: Pitchajte pred 300 investitorji

Pioneers500 vabi: Pitchajte pred 300 investitorji

Pioneers500, svetovno znano tekmovanje med startupi, vabi k prijavi vse tehnološke startupe, ki so še v zgodnji fazi svojega razvoja, da sodelujejo in si tako zagotovijo možnost predstavitve svoje podjetniške ideje pred svetovnimi mediji in mnogimi podjetniki.

Startupi, si upate?
Startupi, si upate?

Pioneers500 je tekmovanje, na katerega je izbranih 500 startupov s področja tehnologije, ki so v začetni fazi svojega razvoja. Slednje pomeni, da še jim ni uspelo zbrati več kot tri milijone evrov. Dogodek je odlična priložnost za promocijo podjetniške ideje, saj bodo prisotni mednarodni mediji in mnogi podjetniki, s katerimi bo veliko priložnosti za mreženje.

Hkrati s Pioneers500 festivalom poteka tudi Pioneers500 Challenge oz. izziv, v katerega strokovna komisija uvrsti 10 najboljših startupov izmed 500 prijavljenih, ki jih razdeli v 7 ekosistemov. Slednji so: finančne storitve, posel in storilnost, materiali in proizvodnja, energija in pripomočki, življenjski stil in razvedrilo, mobilnost in transport ter naravoslovje in agrikultura. Srečni izbranci bodo sodelovali v 3-tedenskem mentorskem programu, ki ga pripravlja Pioneers Venture, in se pripravljali za finalno predstavitev, ki bo pred več kot 300 investitorji s celega sveta potekala 23. maja na Dunaju. Iz vsakega področja bo izbran en startup, ki se bo uvrstil med top 7, izmed katerih bodo izbrali najboljšega. Ta bo prejel naslov Pioneer leta.

Več o festivalu si lahko preberete tukaj. Prijave so odprte že od sredine novembra, pričakujejo pa vas vse do 31. marca. 

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.