Kako je #Planica odmevala na družbenih omrežjih?

Kako je #Planica odmevala na družbenih omrežjih?

Vrhunec sezone zimskih športov glasno odmeval tudi na spletu. Prvi vikend letošnje pomladi se je v zimskem športu izkazal za nadvse napet zaključek sezone, ki je v Planico privabil več kot 65.000 obiskovalcev, željnih zmag slovenskih orlov. Zaradi zanimivega razpleta ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite zelo visoko. Mediatoolkit je pripravil zanimivo infografiko.

planica mediatoolkit infografika

Zanimiv razplet se je obetal tudi v ostalih zimskih športih, zato ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite tudi v ostalih športih temu primerno visoko. Zahvaljujoč spletnemu orodju Mediatoolkit, ki ga razvija zagrebška digitalna agencija Degordian, ki je pred dvema letoma pridobila investicijo slovenskega RSG Capitala, smo lahko močno odmevnost minulega športnega vikenda na spletu spremljali na lokalni in globalni ravni, pridobljeni podatki pa so nadvse zanimivi.

#Planica je zmagovalka

S tem spletnim orodjem so lahko prišli do podatka kako pogosto se beseda Planica pojavi na spletu v realnem času. Enako so naredili za imena slovenskih športnikov: (Peter) Prevc, (Jurij) Tepeš, Tina Maze in Jakov Fak. Pod spletni drobnogled so vzeli obdobje od četrtka, 19., do nedelje, 22. marca 2015.

V zadnjih 30-ih dneh je bila beseda Planica omenjena več kot 6 245-krat, od tega je bila beseda v Sloveniji, Hrvaški, Srbiji ter Bosni in Hercegovini omenjena 4293-krat. Število skupnih omemb je občutno naraslo v petek, 20. 3., (1439 omemb), dokler ni svoj vrhunec doseglo v nedeljo (2742), največ omemb Planice pa je orodje na ta dan zabeležilo med 10. in 11. uri dopoldan. Po številu omemb sledijo Prevc, Maze, Tepeš in Fak. Med viri omemb ključnih besed prednjači splet, nato Facebook in potem Twitter.

Oglejte si celotno infografiko:

planica mediatoolkit infografika

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.