Kako je #Planica odmevala na družbenih omrežjih?

Kako je #Planica odmevala na družbenih omrežjih?

Vrhunec sezone zimskih športov glasno odmeval tudi na spletu. Prvi vikend letošnje pomladi se je v zimskem športu izkazal za nadvse napet zaključek sezone, ki je v Planico privabil več kot 65.000 obiskovalcev, željnih zmag slovenskih orlov. Zaradi zanimivega razpleta ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite zelo visoko. Mediatoolkit je pripravil zanimivo infografiko.

planica mediatoolkit infografika

Zanimiv razplet se je obetal tudi v ostalih zimskih športih, zato ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite tudi v ostalih športih temu primerno visoko. Zahvaljujoč spletnemu orodju Mediatoolkit, ki ga razvija zagrebška digitalna agencija Degordian, ki je pred dvema letoma pridobila investicijo slovenskega RSG Capitala, smo lahko močno odmevnost minulega športnega vikenda na spletu spremljali na lokalni in globalni ravni, pridobljeni podatki pa so nadvse zanimivi.

#Planica je zmagovalka

S tem spletnim orodjem so lahko prišli do podatka kako pogosto se beseda Planica pojavi na spletu v realnem času. Enako so naredili za imena slovenskih športnikov: (Peter) Prevc, (Jurij) Tepeš, Tina Maze in Jakov Fak. Pod spletni drobnogled so vzeli obdobje od četrtka, 19., do nedelje, 22. marca 2015.

V zadnjih 30-ih dneh je bila beseda Planica omenjena več kot 6 245-krat, od tega je bila beseda v Sloveniji, Hrvaški, Srbiji ter Bosni in Hercegovini omenjena 4293-krat. Število skupnih omemb je občutno naraslo v petek, 20. 3., (1439 omemb), dokler ni svoj vrhunec doseglo v nedeljo (2742), največ omemb Planice pa je orodje na ta dan zabeležilo med 10. in 11. uri dopoldan. Po številu omemb sledijo Prevc, Maze, Tepeš in Fak. Med viri omemb ključnih besed prednjači splet, nato Facebook in potem Twitter.

Oglejte si celotno infografiko:

planica mediatoolkit infografika

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?