Kako je #Planica odmevala na družbenih omrežjih?

Vrhunec sezone zimskih športov glasno odmeval tudi na spletu. Prvi vikend letošnje pomladi se je v zimskem športu izkazal za nadvse napet zaključek sezone, ki je v Planico privabil več kot 65.000 obiskovalcev, željnih zmag slovenskih orlov. Zaradi zanimivega razpleta ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite zelo visoko. Mediatoolkit je pripravil zanimivo infografiko.

planica mediatoolkit infografika

Zanimiv razplet se je obetal tudi v ostalih zimskih športih, zato ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite tudi v ostalih športih temu primerno visoko. Zahvaljujoč spletnemu orodju Mediatoolkit, ki ga razvija zagrebška digitalna agencija Degordian, ki je pred dvema letoma pridobila investicijo slovenskega RSG Capitala, smo lahko močno odmevnost minulega športnega vikenda na spletu spremljali na lokalni in globalni ravni, pridobljeni podatki pa so nadvse zanimivi.

#Planica je zmagovalka

S tem spletnim orodjem so lahko prišli do podatka kako pogosto se beseda Planica pojavi na spletu v realnem času. Enako so naredili za imena slovenskih športnikov: (Peter) Prevc, (Jurij) Tepeš, Tina Maze in Jakov Fak. Pod spletni drobnogled so vzeli obdobje od četrtka, 19., do nedelje, 22. marca 2015.

V zadnjih 30-ih dneh je bila beseda Planica omenjena več kot 6 245-krat, od tega je bila beseda v Sloveniji, Hrvaški, Srbiji ter Bosni in Hercegovini omenjena 4293-krat. Število skupnih omemb je občutno naraslo v petek, 20. 3., (1439 omemb), dokler ni svoj vrhunec doseglo v nedeljo (2742), največ omemb Planice pa je orodje na ta dan zabeležilo med 10. in 11. uri dopoldan. Po številu omemb sledijo Prevc, Maze, Tepeš in Fak. Med viri omemb ključnih besed prednjači splet, nato Facebook in potem Twitter.

Oglejte si celotno infografiko:

planica mediatoolkit infografika

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.