Podjetna Primorska začela z že deveto sezono natečaja za primorske startupe!

Podjetna Primorska začela z že deveto sezono natečaja za primorske startupe

Včeraj so organizatorji natečaja Podjetna Primorska začeli z zbiranjem prijav za deveto sezono tega uspešnega projekta, ki je namenjen mladim podjetnikom iz primorske regije.

podjetna primorska
Zmagovalci natečaja Podjetna Primorska 2014

Natečaj je v prvi vrsti namenjen spodbujanju podjetniške kulture in inovativnosti. Organizator, Univerzitetni inkubator Primorske, se trudi ustvariti povezavo med akademsko sfero in gospodarstvom, saj menijo, da bi tovrstna povezava veliko pripomogla k razvoju gospodarstva, hkrati pa želijo povezati potencialne podjetnike z uspešnimi podjetniki ter univerzitetnim raziskovalnim okoljem.

V natečaju lahko sodelujejo praktično vsi, ki jih zanima podjetništvo. Predhodne podjetniške izkušnje niso potrebne, ključna pa je inovativna poslovna ideja. Na podlagi prijav bo strokovna komisija izbrala 10 do 12 finalistov, ki se bodo udeležili podjetniških delavnic za pripravo poslovnega načrta. Prav vsak prijavljeni pa bo pred izborom komisije imel možnost predstavitve svoje poslovne ideje.

Rok za prijavo poslovne ideje je 16. februar 2015, razglasitev zmagovalcev posameznih kategorjijah pa bo predvidoma konec maja 2015.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Analiza

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.