Polet v marketinško orbito – tretjič

inOrbit velja za največjo konferenco vhodnega marketinga v Evropi, letos pa se bo že tretjič odvila v Sloveniji. Z več kot dvajsetimi svetovno priznanimi predavatelji bo dva dni navduševala 600 udeležencev iz vseh držav regije.

Veliki oder konference inOrbit. (foto: inOrbit)
Veliki oder konference inOrbit (foto: Red Orbit).

Če bi bili radi med tistimi, ki v svetu vhodnega marketinga kaj štejejo, je 9. in 10. marca obisk kongresnega centra na Brdu pri Kranju domala nujen. Tretja konferenca inOrbit bo gostila 24 domačih in tujih predavateljev, ki se bodo poglobili v posebnosti posameznih oglaševalskih kanalov ter pretresli različne strategije in organizacijske izzive, s katerimi se in se še bodo soočala podjetja v dobi digitalizacije.

Vplivni predavatelji iz marketinškega sveta

V marketinškem poslu je izrednega pomena spremljanje aktualnih trendov in prilagajanje strategij vedno novim izzivom, zato bodo tudi vsebine konference nadvse v koraku s časom.

Svetovno znani predavatelj Larry Kim, ustanovitelj podjetja Wordstream, in Aleyda Solis, ki jo najdemo na Forbesovem seznamu 50 najvplivnejših strokovnjakov za digitalni marketing, bosta predstavila načine, kako optimizirati spletne strani za iskalnike. Med zvenečimi imeni, ki bodo predavala na konferenci, je tudi Ashley Friedlein, ustanovitelj Econsultancy in eden vplivnejših svetovalcev in strokovnjakov za digitalni marketing na svetu, ki bo spregovoril o učinkovitem snovanju digitalnih strategij.

O uporabniški izkušnji in ceni za klik

Udeleženci se bodo s preostalimi predavatelji poglobili še v podrobnosti uporabniške izkušnje, izvedeli več o rešitvah za mobilna okolja na področju digitalnega preoblikovanja poslovanja in prisluhnili prednostim, ki jih ponuja uporaba spletne analitike. Če se sprašujete, kako doseči najboljšo stopnjo konverzij, boste na konferenci dobili odgovore tudi na to, obenem pa prejeli še zajetno mero nasvetov v povezavi z vašimi cenami za klik.

Konferenca niso samo predavanja

Poleg predavanj marketinških strokovnjakov je pomemben del konference tudi mreženje z ljudmi, ki delujejo na sorodnih področjih, in možnost za kratek pogovor s predavatelji. Organizatorji obenem obljubljajo podkrepitev predstavljene vsebine s številnimi praktičnimi primeri, da bodo lahko udeleženci dodobra usvojili novo znanje in ga s pridom uporabili pri svojem delu.

Podrobnejše informacije o celotnem programu in posameznih predavateljih najdete na uradni spletni strani. Utrip lanske konference si lahko ogledate tukaj:

20 % popust za bralce Netokracije

Vas mika polet v oglaševalsko orbito, vendar še nimate vstopnice? Netokracija vam kot medijski partner konference omogoča 20 % nižjo ceno vstopnice s kodo IO17NTK20, ki jo vpišete ob nakupu na spletni strani. Svetujemo vam, da ne odlašate, saj je bila lanska konferenca razprodana!

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.