Polet v marketinško orbito – tretjič

inOrbit velja za največjo konferenco vhodnega marketinga v Evropi, letos pa se bo že tretjič odvila v Sloveniji. Z več kot dvajsetimi svetovno priznanimi predavatelji bo dva dni navduševala 600 udeležencev iz vseh držav regije.

Veliki oder konference inOrbit. (foto: inOrbit)
Veliki oder konference inOrbit (foto: Red Orbit).

Če bi bili radi med tistimi, ki v svetu vhodnega marketinga kaj štejejo, je 9. in 10. marca obisk kongresnega centra na Brdu pri Kranju domala nujen. Tretja konferenca inOrbit bo gostila 24 domačih in tujih predavateljev, ki se bodo poglobili v posebnosti posameznih oglaševalskih kanalov ter pretresli različne strategije in organizacijske izzive, s katerimi se in se še bodo soočala podjetja v dobi digitalizacije.

Vplivni predavatelji iz marketinškega sveta

V marketinškem poslu je izrednega pomena spremljanje aktualnih trendov in prilagajanje strategij vedno novim izzivom, zato bodo tudi vsebine konference nadvse v koraku s časom.

Svetovno znani predavatelj Larry Kim, ustanovitelj podjetja Wordstream, in Aleyda Solis, ki jo najdemo na Forbesovem seznamu 50 najvplivnejših strokovnjakov za digitalni marketing, bosta predstavila načine, kako optimizirati spletne strani za iskalnike. Med zvenečimi imeni, ki bodo predavala na konferenci, je tudi Ashley Friedlein, ustanovitelj Econsultancy in eden vplivnejših svetovalcev in strokovnjakov za digitalni marketing na svetu, ki bo spregovoril o učinkovitem snovanju digitalnih strategij.

O uporabniški izkušnji in ceni za klik

Udeleženci se bodo s preostalimi predavatelji poglobili še v podrobnosti uporabniške izkušnje, izvedeli več o rešitvah za mobilna okolja na področju digitalnega preoblikovanja poslovanja in prisluhnili prednostim, ki jih ponuja uporaba spletne analitike. Če se sprašujete, kako doseči najboljšo stopnjo konverzij, boste na konferenci dobili odgovore tudi na to, obenem pa prejeli še zajetno mero nasvetov v povezavi z vašimi cenami za klik.

Konferenca niso samo predavanja

Poleg predavanj marketinških strokovnjakov je pomemben del konference tudi mreženje z ljudmi, ki delujejo na sorodnih področjih, in možnost za kratek pogovor s predavatelji. Organizatorji obenem obljubljajo podkrepitev predstavljene vsebine s številnimi praktičnimi primeri, da bodo lahko udeleženci dodobra usvojili novo znanje in ga s pridom uporabili pri svojem delu.

Podrobnejše informacije o celotnem programu in posameznih predavateljih najdete na uradni spletni strani. Utrip lanske konference si lahko ogledate tukaj:

20 % popust za bralce Netokracije

Vas mika polet v oglaševalsko orbito, vendar še nimate vstopnice? Netokracija vam kot medijski partner konference omogoča 20 % nižjo ceno vstopnice s kodo IO17NTK20, ki jo vpišete ob nakupu na spletni strani. Svetujemo vam, da ne odlašate, saj je bila lanska konferenca razprodana!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.