Konferenca inOrbit 2017: Polet v marketinško orbito - tretjič

Polet v marketinško orbito – tretjič

inOrbit velja za največjo konferenco vhodnega marketinga v Evropi, letos pa se bo že tretjič odvila v Sloveniji. Z več kot dvajsetimi svetovno priznanimi predavatelji bo dva dni navduševala 600 udeležencev iz vseh držav regije.

Veliki oder konference inOrbit. (foto: inOrbit)
Veliki oder konference inOrbit (foto: Red Orbit).

Če bi bili radi med tistimi, ki v svetu vhodnega marketinga kaj štejejo, je 9. in 10. marca obisk kongresnega centra na Brdu pri Kranju domala nujen. Tretja konferenca inOrbit bo gostila 24 domačih in tujih predavateljev, ki se bodo poglobili v posebnosti posameznih oglaševalskih kanalov ter pretresli različne strategije in organizacijske izzive, s katerimi se in se še bodo soočala podjetja v dobi digitalizacije.

Vplivni predavatelji iz marketinškega sveta

V marketinškem poslu je izrednega pomena spremljanje aktualnih trendov in prilagajanje strategij vedno novim izzivom, zato bodo tudi vsebine konference nadvse v koraku s časom.

Svetovno znani predavatelj Larry Kim, ustanovitelj podjetja Wordstream, in Aleyda Solis, ki jo najdemo na Forbesovem seznamu 50 najvplivnejših strokovnjakov za digitalni marketing, bosta predstavila načine, kako optimizirati spletne strani za iskalnike. Med zvenečimi imeni, ki bodo predavala na konferenci, je tudi Ashley Friedlein, ustanovitelj Econsultancy in eden vplivnejših svetovalcev in strokovnjakov za digitalni marketing na svetu, ki bo spregovoril o učinkovitem snovanju digitalnih strategij.

O uporabniški izkušnji in ceni za klik

Udeleženci se bodo s preostalimi predavatelji poglobili še v podrobnosti uporabniške izkušnje, izvedeli več o rešitvah za mobilna okolja na področju digitalnega preoblikovanja poslovanja in prisluhnili prednostim, ki jih ponuja uporaba spletne analitike. Če se sprašujete, kako doseči najboljšo stopnjo konverzij, boste na konferenci dobili odgovore tudi na to, obenem pa prejeli še zajetno mero nasvetov v povezavi z vašimi cenami za klik.

Konferenca niso samo predavanja

Poleg predavanj marketinških strokovnjakov je pomemben del konference tudi mreženje z ljudmi, ki delujejo na sorodnih področjih, in možnost za kratek pogovor s predavatelji. Organizatorji obenem obljubljajo podkrepitev predstavljene vsebine s številnimi praktičnimi primeri, da bodo lahko udeleženci dodobra usvojili novo znanje in ga s pridom uporabili pri svojem delu.

Podrobnejše informacije o celotnem programu in posameznih predavateljih najdete na uradni spletni strani. Utrip lanske konference si lahko ogledate tukaj:

20 % popust za bralce Netokracije

Vas mika polet v oglaševalsko orbito, vendar še nimate vstopnice? Netokracija vam kot medijski partner konference omogoča 20 % nižjo ceno vstopnice s kodo IO17NTK20, ki jo vpišete ob nakupu na spletni strani. Svetujemo vam, da ne odlašate, saj je bila lanska konferenca razprodana!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.