Freelancerji, kakšna je vaša prihodnost?

V ljubljanskem Kreativnem centru Poligon v četrtek, 28. maja, organizirajo poldnevno konferenco "Prihodnost DELAvcev Evrope", na kateri bo v žarišču problematika prekarnega dela v Evropi.

Vstop je prost, prijavite se še danes!
Vstop na konferenco je prost.

Da živimo v obdobju, ko je visoka stopnja brezposelnosti nekaj vsakdanjega in skorajda že normalnega, ni nobena novost. Februarja je stopnja registrirane brezposelnosti pri nas znašala 13,3 %. V Poligonu, ljubljanskem Kreativnem centru, so se zato odločili, da problemov brezposelnosti ne bodo več samo gledali in o njih debatirali, temveč bodo tudi izpostavili konkretne rešitve na področju dela in samozaposlovanja.

Raziskovalci in evropski strokovnjaki

Program konference ponuja predavanja in okroglo mizo. S predavanji bo pričel Karl – Heinz Paqué, bivši finančni minister avstrijske dežele Saške-Anhalt, iz inštituta za socialno varstvo RS bo o delu in socialni zaščiti v Sloveniji spregovorila Martina Trbanc, zaključila pa bo Eva Perčič na temo odprtih sodelavnih (coworking) platform in njihove vrednosti.

Konferenca se bo zaključila z okroglo mizo, na kateri bo debata tekla o možnih prihodnostih dela in delavcev v Evropi. Moderatorka bo Nataša Briški. Obisk konference je brezplačen, a ker je število mest omejeno, svojo prijavo oddajte na Eventbriteu. Se vidimo v četrtek, 28. maja, od 16.30 dalje v Poligonu, Tobačna ulica 5.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.