POMP Forum 2015, konferenca o vsebinskem marketingu

POMP Forum 2015, konferenca o vsebinskem marketingu

6. POMP Forum bo jutri v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani. Organizatorji udeležencem obljubljajo vstop v sladki svet vsebinskega marketinga in pester nabor mednarodno priznanih strokovnjakov.

POMP 2015Temeljno preoblikovanje javnega in strateškega komuniciranja, ki se v tem trenutku odvija pred našimi očmi, bo predstavil prof. dr. Dejan Verčič. O digitalnih proložnostih, ki postajajo del sedajnosti in prihodnosti, bo govorila Rebecca Lieb, strateška svetovalka za digitalne inovacije, ki sodeluje pri številnih startup projektih in neprofitnih organizacijah ter spremlja delovanje najboljših 100 blagovnih znamk na trgu (Fortune 100). Stephanie Losee, nekdanja soustvarjalka vsebinskega marketinga podjetja Dell in oblikovalka vsebine podjetja priljubljenega ameriškega spletnega medija Politico, pa bo osvetlila moč oznamčene vsebine.

Trendi, učinkovitost in nevarnosti, ki jih predstavlja vsebinski marketing, bodo povezovalna nit okrogle mize 3 x 3, na kateri bodo izkušnje in poglede kresali:

  • Alenka Bešter, vodja upravljanja digitalnega nastopa, Zavarovalnica Triglav,
  • Tina Cipot, odnosi z javnostmi, Lidl Slovenija,
  • Vuk Ćosić, digitalni strateg in svetovalec,
  • Mitja Drenik, direktor, Tango šola,
  • Darko Dujič, izvršni direktor, Ceneje.si,
  • Žiga Fišer, vodja komuniciranja in odnosov z javnostmi, Slovensko-nemška gospodarska zbornica,
  • Janko Medja, predsednik uprave NLB,
  • Neil Morley, direktor marketinga Adria Mobil,
  • Vesna Zavrnik Pulević, COO, Citadela.

POMP Forum bo zaključen s slavnostno razglasitvijo prejemnikov Nagrad POMP za odličnost v vsebinskemu marketingu v Sloveniji.

Izmed 108 prijavljenih del je ožja žirija v sestavi Primož Inkret, Darko Dujič in Žiga Fišer, izbrala 45 najboljših del, ki se bodo pomerila za prestižno priznanje v osmih kategorijah.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.