POMP 2015 navdušil z govorci in nagradil najboljše 'vsebince'

6. POMP 2015 navdušil s predavanji in nagradil najboljše ‘vsebince’ 2015

Pretekli četrtek je Cankarjevem domu potekal 6. POMP Forum, ki je ponudil vrsto "sladkih" vsebin na področju vsebinskega marketinga. Več kot 200 udeležencev je poslušalo 17 gurujev vsebinskega marketinga, ki so delili izkušnje in na glas razmišljali o prihodnosti stroke.

POMP 2015
Foto: Miha Godec

Mednarodno konferenco o vsebinskem marketingu je otvoril direktor podjetja Poslovni mediji, Igor Savič. Na primeru uspešnih, svetovno znanih podjetij je prikazal razsežnosti in potencial vsebinskega marketinga. Na odru se mu je pridružil dr. Dejan Verčič (FDV), ki pravi, da moramo z medijem oblikovati svoje občinstvo. Pomembnost vsebinskega marketinga in merjenja njegove uspešnosti je izpostavila Newyorčanka Rebecca Lieb, ki pravi, da podjetja, ki se ukvarjajo z vsebinskim marketingom, dokazano dosegajo boljše poslovne rezultate.

Nato smo se s Primožem Inkretom (Poslovni mediji) poglobili v globine vsebinskega marketinga, predvsem v to, kako pomembno je dobro poznati svojo ciljno skupino in jo analizirati, da lahko pripravimo učinkovite vsebine. Stephanie Losee (Politico) iz San Francisca je na konkretnih primerih izpostavila razliko med vsebinskim marketingom in oglaševanjem. Na primeru tehnično usmerjenega ameriškega podjetja nam je prikazala razliko v odzivnosti ljudi, ko so videli oglas in nato članek. Stephanie je mnenja, da ne gre le za oglas ali članek, ampak za celotno komunikacijsko sestavljanko, torej pravo mešanico vseh elementov, ki je ključna za uspeh.

POMP 2015
Foto: Miha Godec

Vsebinski marketing brez skrbno načrtovane strategije lahko naredi več škode kot koristi

O prihodnosti vsebinskega marketinga je govoril tudi Gregor Vogelsang (C3), ki pa je vseeno mnenja, da samo vsebina ne zadostuje za dober vsebinski marketing.

Za dober vsebinski marketing je potrebna celotna strategija. Ne igrajte se z vsebino! Če je ne razumete, je ne uporabljajte. Vsebina, ki ni strateško pripravljena in skrbno načrtovana, lahko naredi škodo podjetju.

Vsem, ki se bodo lotili vsebinskega marketinga, ali pa so se ga že, pa je svetoval, naj se pripravijo na dolg proces, velike denarne vložke in včasih tudi padce, saj so vse to sestavni deli dobro načrtovane vsebine.

Po ekstravagantni fuziji okusov in kulinaričnem hedonizmu smo razkrivali podrobnosti dobro oblikovane vsebine. Nenad Senič (Poslovni mediji) je z nami iskal možnosti, kako vsebino narediti drugačno. Je mnenja, da moramo o vsebini razmišljati različno, glede na to, za katere kanale jo pripravljamo. Za družbena omrežja, kataloge in spletna mesta ne moremo pripraviti iste vsebine, saj je potrebno poznati značilnosti in trende posameznega kanala. Nenad pravi, da se je s ciljnim občinstvom treba pogovarjati, saj le tako lahko razumemo, kdo pravzaprav naša ciljna skupina je. Namreč, včasih imamo lahko na začetku napačne predstave o tem, kdo so naši kupci.

POMP 2015
Foto: Miha Godec

Pred okroglo mizo smo bili priča še zgodbi uspešnega odnosa med agencijo in stranko, ki nam jo je predstavil Paal-André Schwital iz največje norveške agencije za vsebinski marketing Metro Branding. Forum se je zaključil z okroglo mizo na temo učinkovitosti vsebinskega marketinga, ki je potekala v treh sklopih. V prvem so se Darko Dujić (Ceneje.si), Tina Cipot (Lidl) in Mitja Drenik (Tango šola) pogovarjali o tem, kaj lahko in česa ne moremo doseči z vsebinskim marketingom. Vsi so enotnega mnenja, da moramo na vsebinski marketing gledati kot del procesa, biti osredotočeni na ciljno publiko in zagotoviti pričakovanja svojih kupcev.

V drugem delu so se o prihodnosti vsebinskega marketinga pogovarjali Janko Medja (NLB), Vesna Zavrnik Pulević (Edition Digital) in Neil Morley (Adria Mobil), ki pravijo, da moramo imeti za vse, kar delamo, dobro zastavljen cilj, pozorno spremljati trende in meriti učinkovitost. V sklepu mednarodnega foruma smo se z Alenko Bešter (Zavarovalnica Triglav), Vukom Ćosićem in Žigom Fišerjem (Gospodarska zbornica), dotaknili še nevarnosti vsebinskega marketinga.

POMP 2015
Foto: Miha Godec

POMP nagrade za najboljše ‘vsebince’ 2015

Po sladkem presenečenju in kratkem praznovanju 10. obletnice Poslovnih medijev so na vrsto prišle tudi POMP nagrade. Nagrado za najboljšo tiskano revijo je dobila revija Preprosto (Lidl Slovenija), za najboljši medij internega komuniciranja Freshteller (Pristop), najboljši digitalni medij pa je Vse bo vredu Zavarovalnice Triglav. Za najboljše e-novičke je bila nagrajena Zavarovalnica Triglav, za najboljši video Porsche Slovenija za Škoda Rapid Space, za najboljšo naslovnico NLB (Osebno) in pa za najboljšo oblikovno rešitev na področju vsebinskega marketinga podjetja Snaga. Lidl Slovenija je prejel še nagrado za najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih in veliko POMP nagrado leta 2015. Nagrade za posebne dosežke so prejeli Klub idrijskih študentov, MIK in KD Group.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.