Pretekli četrtek je Cankarjevem domu potekal 6. POMP Forum, ki je ponudil vrsto "sladkih" vsebin na področju vsebinskega marketinga. Več kot 200 udeležencev je poslušalo 17 gurujev vsebinskega marketinga, ki so delili izkušnje in na glas razmišljali o prihodnosti stroke.

Mednarodno konferenco o vsebinskem marketingu je otvoril direktor podjetja Poslovni mediji, Igor Savič. Na primeru uspešnih, svetovno znanih podjetij je prikazal razsežnosti in potencial vsebinskega marketinga. Na odru se mu je pridružil dr. Dejan Verčič (FDV), ki pravi, da moramo z medijem oblikovati svoje občinstvo. Pomembnost vsebinskega marketinga in merjenja njegove uspešnosti je izpostavila Newyorčanka Rebecca Lieb, ki pravi, da podjetja, ki se ukvarjajo z vsebinskim marketingom, dokazano dosegajo boljše poslovne rezultate.
Nato smo se s Primožem Inkretom (Poslovni mediji) poglobili v globine vsebinskega marketinga, predvsem v to, kako pomembno je dobro poznati svojo ciljno skupino in jo analizirati, da lahko pripravimo učinkovite vsebine. Stephanie Losee (Politico) iz San Francisca je na konkretnih primerih izpostavila razliko med vsebinskim marketingom in oglaševanjem. Na primeru tehnično usmerjenega ameriškega podjetja nam je prikazala razliko v odzivnosti ljudi, ko so videli oglas in nato članek. Stephanie je mnenja, da ne gre le za oglas ali članek, ampak za celotno komunikacijsko sestavljanko, torej pravo mešanico vseh elementov, ki je ključna za uspeh.

Vsebinski marketing brez skrbno načrtovane strategije lahko naredi več škode kot koristi
O prihodnosti vsebinskega marketinga je govoril tudi Gregor Vogelsang (C3), ki pa je vseeno mnenja, da samo vsebina ne zadostuje za dober vsebinski marketing.
Za dober vsebinski marketing je potrebna celotna strategija. Ne igrajte se z vsebino! Če je ne razumete, je ne uporabljajte. Vsebina, ki ni strateško pripravljena in skrbno načrtovana, lahko naredi škodo podjetju.
Vsem, ki se bodo lotili vsebinskega marketinga, ali pa so se ga že, pa je svetoval, naj se pripravijo na dolg proces, velike denarne vložke in včasih tudi padce, saj so vse to sestavni deli dobro načrtovane vsebine.
Po ekstravagantni fuziji okusov in kulinaričnem hedonizmu smo razkrivali podrobnosti dobro oblikovane vsebine. Nenad Senič (Poslovni mediji) je z nami iskal možnosti, kako vsebino narediti drugačno. Je mnenja, da moramo o vsebini razmišljati različno, glede na to, za katere kanale jo pripravljamo. Za družbena omrežja, kataloge in spletna mesta ne moremo pripraviti iste vsebine, saj je potrebno poznati značilnosti in trende posameznega kanala. Nenad pravi, da se je s ciljnim občinstvom treba pogovarjati, saj le tako lahko razumemo, kdo pravzaprav naša ciljna skupina je. Namreč, včasih imamo lahko na začetku napačne predstave o tem, kdo so naši kupci.

Pred okroglo mizo smo bili priča še zgodbi uspešnega odnosa med agencijo in stranko, ki nam jo je predstavil Paal-André Schwital iz največje norveške agencije za vsebinski marketing Metro Branding. Forum se je zaključil z okroglo mizo na temo učinkovitosti vsebinskega marketinga, ki je potekala v treh sklopih. V prvem so se Darko Dujić (Ceneje.si), Tina Cipot (Lidl) in Mitja Drenik (Tango šola) pogovarjali o tem, kaj lahko in česa ne moremo doseči z vsebinskim marketingom. Vsi so enotnega mnenja, da moramo na vsebinski marketing gledati kot del procesa, biti osredotočeni na ciljno publiko in zagotoviti pričakovanja svojih kupcev.
V drugem delu so se o prihodnosti vsebinskega marketinga pogovarjali Janko Medja (NLB), Vesna Zavrnik Pulević (Edition Digital) in Neil Morley (Adria Mobil), ki pravijo, da moramo imeti za vse, kar delamo, dobro zastavljen cilj, pozorno spremljati trende in meriti učinkovitost. V sklepu mednarodnega foruma smo se z Alenko Bešter (Zavarovalnica Triglav), Vukom Ćosićem in Žigom Fišerjem (Gospodarska zbornica), dotaknili še nevarnosti vsebinskega marketinga.

POMP nagrade za najboljše ‘vsebince’ 2015
Po sladkem presenečenju in kratkem praznovanju 10. obletnice Poslovnih medijev so na vrsto prišle tudi POMP nagrade. Nagrado za najboljšo tiskano revijo je dobila revija Preprosto (Lidl Slovenija), za najboljši medij internega komuniciranja Freshteller (Pristop), najboljši digitalni medij pa je Vse bo vredu Zavarovalnice Triglav. Za najboljše e-novičke je bila nagrajena Zavarovalnica Triglav, za najboljši video Porsche Slovenija za Škoda Rapid Space, za najboljšo naslovnico NLB (Osebno) in pa za najboljšo oblikovno rešitev na področju vsebinskega marketinga podjetja Snaga. Lidl Slovenija je prejel še nagrado za najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih in veliko POMP nagrado leta 2015. Nagrade za posebne dosežke so prejeli Klub idrijskih študentov, MIK in KD Group.