Prijave na tekmovalni del POMP 2014 le še do danes!

Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v klubu Cankarjevega Doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom

pomp2014

Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v Klubu Cankarjevega doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom.

V zadnjih letih se v tujini pomen vsebinskega marketinga vzpenja, pri nas pa se tem o še vedno premalo razpravlja. Zato bo na konferenci preko praktičnih in zanimivih vsebin možno izvedeti, kaj vsebinski marketing sploh je, bolj izkušeni na tem področju pa bodo lahko prisluhnili zanimivim predavateljem. Organizatorji pripravljajo tudi dve praktični delavnici, na katerih bo pridobljeno znanje možno tudi utrditi. Naj omenimo, da bo eden izmed govorcev tudi Björn Owen Johansson, ki je sodeloval pri viralnem videu švedskega giganta Volva.

unnamed

Tudi letos bo poleg konference potekal tudi tekmovalni program za nagrado POMP. Žirija bo skrbno pregledala vse prijave, zmagovalci kategorij in glavni zmagovalec pa bodo razglašeni na zaključni slovesnosti ob koncu dneva. Po končanem uradnem delu bo sledila zabava, kjer bo veliko možnosti za mreženje.

Rok za prijavo del za nagrado POMP 2014 je 10. september, ostali udeleženci pa se lahko prijavijo do 22. septembra.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.