Prijave na tekmovalni del POMP 2014 le še do danes!

Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v klubu Cankarjevega Doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom

pomp2014

Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v Klubu Cankarjevega doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom.

V zadnjih letih se v tujini pomen vsebinskega marketinga vzpenja, pri nas pa se tem o še vedno premalo razpravlja. Zato bo na konferenci preko praktičnih in zanimivih vsebin možno izvedeti, kaj vsebinski marketing sploh je, bolj izkušeni na tem področju pa bodo lahko prisluhnili zanimivim predavateljem. Organizatorji pripravljajo tudi dve praktični delavnici, na katerih bo pridobljeno znanje možno tudi utrditi. Naj omenimo, da bo eden izmed govorcev tudi Björn Owen Johansson, ki je sodeloval pri viralnem videu švedskega giganta Volva.

unnamed

Tudi letos bo poleg konference potekal tudi tekmovalni program za nagrado POMP. Žirija bo skrbno pregledala vse prijave, zmagovalci kategorij in glavni zmagovalec pa bodo razglašeni na zaključni slovesnosti ob koncu dneva. Po končanem uradnem delu bo sledila zabava, kjer bo veliko možnosti za mreženje.

Rok za prijavo del za nagrado POMP 2014 je 10. september, ostali udeleženci pa se lahko prijavijo do 22. septembra.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.