Prijave na tekmovalni del POMP 2014 le še do danes! - Netokracija.si

Prijave na tekmovalni del POMP 2014 le še do danes!

Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v klubu Cankarjevega Doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom

pomp2014

Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v Klubu Cankarjevega doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom.

V zadnjih letih se v tujini pomen vsebinskega marketinga vzpenja, pri nas pa se tem o še vedno premalo razpravlja. Zato bo na konferenci preko praktičnih in zanimivih vsebin možno izvedeti, kaj vsebinski marketing sploh je, bolj izkušeni na tem področju pa bodo lahko prisluhnili zanimivim predavateljem. Organizatorji pripravljajo tudi dve praktični delavnici, na katerih bo pridobljeno znanje možno tudi utrditi. Naj omenimo, da bo eden izmed govorcev tudi Björn Owen Johansson, ki je sodeloval pri viralnem videu švedskega giganta Volva.

unnamed

Tudi letos bo poleg konference potekal tudi tekmovalni program za nagrado POMP. Žirija bo skrbno pregledala vse prijave, zmagovalci kategorij in glavni zmagovalec pa bodo razglašeni na zaključni slovesnosti ob koncu dneva. Po končanem uradnem delu bo sledila zabava, kjer bo veliko možnosti za mreženje.

Rok za prijavo del za nagrado POMP 2014 je 10. september, ostali udeleženci pa se lahko prijavijo do 22. septembra.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.