Ponedeljek – dober dan za podjetništvo
Danes, 21. 1. 2013, podjetniški krožek novomeške gimnazije organizira Podjetniški večer idej, na katerem bo po predstavitvi štirih uspešnih slovenskih podjetnikov potekala tudi okrogla miza Kako povečati podjetnost pri mladih.

Danes, 21. 1. 2013, podjetniški krožek novomeške gimnazije organizira Podjetniški večer idej, na katerem bo po predstavitvi štirih uspešnih slovenskih podjetnikov potekala tudi okrogla miza Kako povečati podjetnost pri mladih.
Ob 19. uri bodo Andraž Gavez (mojacokolada.si), Matija Goljar (ustvarjalnik.org), Gorazd Prah (mojedelo.com) in Jani Pravdič predstavili svoje podjetniške zgodbe , predstavitvam pa bo sledila okrogla miza z naslovom Kako povečati podjetnost med mladimi, na kateri bodo gostje (predstavniki državnih ustanov, zavodov, skladov) poskušali odgovoriti na vprašanja, kaj lahko storijo institucije v Sloveniji za povečanje podjetništva med mladimi, kam se lahko bodoči podjetniki obrnejo po pomoč in nasvet in ali je naše okolje sploh dovzetno za podjetništvo.
Podjetniški krožek – od ideje do izvedbe dogodka
S podjetniškim krožkom so na gimnaziji začeli lansko šolsko leto (2011-2012), njegove članice so bile Manca Bukovac, Iva Starc, Petra Ravbar in Katja Kelvišar, ki so se z idejo cyou.si (spletno aplikacijo za virtualno pomerjanje očal) udeležile tekovanja Gea College, Mladiekoin, in Ljubljana Startup. V letošnjem letu je krožek, ki ga vodita profesor angleščine Janez Gorenc (preberite njegov članek o prvem dijaškem startup podjetju v Sloveniji) in Matija Goljar s Srednje Ekonomske šole Ljubljana zrasel še za nekaj novih članov, saj so se mu pridružili Maj Jaklič, Nika Bratkovič, Nika Miletić, Kristina Redek in Lora Kastelic.
Poleg tedenskih srečevanj in organizacije podjetniškega večera (sami so pridobili sponzorje, medije …) mlade glave vedno znova iščejo tudi nove ideje – v začetku februarja se bodo udeležili dogodka Klagenfurt Startup Weekend, da s pomočjo programerjev dodelajo idejo, ki jim že nekaj mesecev ne pusti spati.
Člani krožka želijo s takšnimi dogodki pridobiti nova znanja, spoznati čim več zanimivih ljudi in širiti podjetniški duh med vrstnike. Po besedah Petre Ravbar jim je »podjetništvo dokaj spremenilo pogled na svet, način razmišljanja … Ko hodimo po mestu, opazujemo obcestne plakate, jih kritično komentiramo, takoj opazimo res dobre marketinške kampanje. Kar nekaj nas sedaj tudi načrtuje nadaljnje izobraževanje v tej smeri.«
Mladi upi slovenskega podjetništva vas vabijo, da jih spoznate!