Slovenski oglaševalski festival je v dveh dneh s predavanji, delavnicami, pogovori in slavnostno podelitvijo nagrad pritegnil več kot 1 200 obiskovalcev. Organizatorji so z letošnjim geslom napovedali, da si želijo več oglasov in manj reklam – in nato zabeležili visok porast prijavljenih del. Koliko pa je bilo med 396 prijavljenimi stvaritvami "oglasov" in koliko "reklam"?
V domačnem vzdušju Poligona v Ljubljani se je 2. marca odvil drugi slovenski dogodek Ladies of New Business. Zbral je več kot 100 deklet in fantov, ki si želijo odprte razprave o tem, kako v sektor informacijskih in komunikacijskih tehnologij privabiti več deklet. Pa ne le razprave, tudi dejanj.
Digitalno je – tukaj in zdaj. Na največjo digitalno konferenco Web Summit 2016 sem se odpravil z namenom izobraževanja in poglabljanja timskega sodelovanja v podjetju; v nadaljevanju pa si lahko preberete, zakaj je bilo tri dni v Lizboni absolutno vredno preživeti.
Pretekli teden se je v Kristalni palači v Ljubljani na 5. konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day s podelitvijo nagrad najboljšim spletnim trgovcem zaključilo največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016, ki ga organizira podjetje Ceneje d.o.o.
Ali smejo novinarji uporabljati zasebno gradivo uporabnikov Facebooka in Twitterja? Je pomembnejši javni interes ali avtorska pravica? Kakšno vlogo ima pri vsem Novinarsko častno razsodišče?
Na drugem dnevu festivala so udeležence Na kavi prebudili Andrej Božič, Stojan Petrič in Enzo Smrekar ter predstavili Zgodbo kot orodje. S svojimi pestrimi podjetniškimi izkušnjami v svoji zgodbi uspeha postavljajo spoštovanje zaposlenih in odprto komunikacijo kot predpogoja za doseg uspešnih poslovnih rezultatov. Sledil je Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga z Raphaelom Stixom, izvršnim […]
V četrtek, 7. aprila, se je v hotelu Kempinski odvil 1. dan 25. SOF-a, ki je postregel z dobrimi zgodbami iz sveta oglaševanja, tako na slovenskih kot na tujih tleh. Zvečer so bila podeljena srebrna priznanja za oglaševalsko odličnost.
Včeraj je v Kreativnem centru Poligon potekal Netokracijin dogodek 'Ladies of New Business', na katerem je potekala razprava o položaju žensk v svetu informacijskih tehnologij, zbral pa je številna dekleta (in nekaj fantov), ki živijo od tehnologije ali pa se z njo ukvarjajo v prostem času.
V Portorožu je minuli konec tedna že 17. potekala dvodnevna konferenca o aktualnih medijskih trendih v jadranski regiji, SEMPL 2015. Izobraževalno-tekmovalni dogodek je obiskalo skoraj 900 udeležencev, veliki Sempler pa je letos šel v roke hrvaški agenciji Imago.
Slovenski startup Horticool se je med 3. in 5. novembrom 2015 z ambiciozno vizijo o vrtu v vsakem stanovanju predstavil na Web Summitu v Dublinu. Soustanoviteljica Katja Goljevšček je v reportaži strnila vtise z enega večjih tehnoloških dogodkov v Evropi.
Na današnji konferenci sMind, v organizaciji podjetja Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje Ceneje.si, se je s podelitvijo nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem zaključil največji raziskovalni projekt na področju spletne trgovine pri nas: Spletni trgovec leta (STL). Naziv spletni trgovec leta 2015 je prejela trgovina Malinca.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?